maciejski 1 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 hej, w tym tygodniu ma przyjsc do mnie nowe turbo BRD i bede zakladal je do siebie, wiem, ze trzeba zmienic jeden wąż, czy ktos moze mi powiedziec jaki to wąż (srednice, dlugosc?), ewentualnie dac link do sklepu netowego/allegro jesli sa takie gotowe? dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Jeśli zmieniasz z turbinki Garreta na tą KKK z BRD to nic nie musisz kupować poza opaskami zaciskowymi takimi lepszymi. Od strony zimnej skręcasz na tą opaskę co jest a od strony IC ściągasz złączkę i opaskę i ściskasz dobrą opaska ten wąż co jest i ma trzymać. Przy okazji wywal tłumik szumów. Tam będziesz musiał zaślepić wylot do tłumika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejski 1 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 a czemu tak? od strony ic nie moze zostac jak jest? w ogole czytalem na streetracing.pl ze garret ma na sruby waz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Od strony IC w garrecie masz przejsciowke a w turbo z BRD masz króciec na wąż. Wiec musisz zdemontować przejściówke i zacisnąc wąz opaska. Od strony zimnej garret ma opaske i sruby. Skrecaszz na opaske a srub juz nie przykrecaz bo nie ma do czego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 lepiej uchwyty na śruby wywalić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 W sumie w niczym nie zawadzają. Skreciłem opaską i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Ja przeciąłem szlifierką kątową metalową opaske zdjąłem ja i wąż wyglada jak ten z obrazka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Tak. To jest fakt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Jak ktoś chce to moge tanie odsprzedać wąż w kształcie litery "S" który idealnie pasuje do turbo BRD. Miałem go zamontowany ale teraz założyłem FMIC i mam nowe rury od samej turbiny. Jak co to pisać na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_G_A4 0 Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Napiszcie jakie wrażenia po zmianie tej turbiny bo sam nosze się z takową zmianą jak znosi to IC z silnika AVF i czy bez chipa są jakieś efekty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stichy 3 Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Po zmianie musisz jechac na przestrojenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 no niekoniecznie od razu. Ja już jeżdzę na BRD od marca i daje radę A wrażenia takie że na seryjnym sofcie większa dziura się zrobiła ale i dłużej ciągnie na obroty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stichy 3 Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 To po co wogole wymieniac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus 1 Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Mam brd, fmic, wtryski BQ i turbo ciągnie od 2200obr na standardowym sofcie myślałem że coś jest nie tak ale tak ma chyba być, więc jak ktoś chce zmieniać na BRD to obowiązkowo jechać na program. Ja czekam na termin na początku pazdziernika u Rogala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 A ja nie napisałem żeby progsa nie zmieniać Napisałem że da się jeździć. Z minusów to taki że pali jakieś 1,5 litry więcej. Program obowiązkowo.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus 1 Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 A ja nie napisałem żeby progsa nie zmieniać Napisałem że da się jeździć. Z minusów to taki że pali jakieś 1,5 litry więcej. Program obowiązkowo.... A od ilu obr wstaje ci BRD ? na 1 na 2 i na 3 biegu? bo mi na 1 to ciężko na 2 2200obr na 3 2100obr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 cos podobnie. Trójka jest najbardzie żwawa i długa. Jedynka to idzie z takim zaje... kopem po 3k obrotów. Generalnie do regulacji sie to nadaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus 1 Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 cos podobnie. Trójka jest najbardzie żwawa i długa. Jedynka to idzie z takim zaje... kopem po 3k obrotów. Generalnie do regulacji sie to nadaje. To co tam jeszcze masz u siebie zmodzone tylko BRD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 A ja nie napisałem żeby progsa nie zmieniać Napisałem że da się jeździć. Z minusów to taki że pali jakieś 1,5 litry więcej. Program obowiązkowo.... A od ilu obr wstaje ci BRD ? na 1 na 2 i na 3 biegu? bo mi na 1 to ciężko na 2 2200obr na 3 2100obr Na drugim biegu od około 1900obr na trzecim od 1700obr. Na wyższych biegach nie gonie auta z tak niskich obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus 1 Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 A ja nie napisałem żeby progsa nie zmieniać Napisałem że da się jeździć. Z minusów to taki że pali jakieś 1,5 litry więcej. Program obowiązkowo.... A od ilu obr wstaje ci BRD ? na 1 na 2 i na 3 biegu? bo mi na 1 to ciężko na 2 2200obr na 3 2100obr Na drugim biegu od około 1900obr na trzecim od 1700obr. Na wyższych biegach nie gonie auta z tak niskich obrotów. Tak tylko ty masz już zmienione mapy a my czekamy dopiero na zmianę :gwizdanie: a przed zmianą mapek to też tak ci wstawała ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się