machina Opublikowano 28 Marca 2016 Opublikowano 28 Marca 2016 To rób zgodnie z tym co czytałeś nikt ci nie zabroni. Koniec tematu.
zybi81 Opublikowano 28 Marca 2016 Opublikowano 28 Marca 2016 OMG fajnie się czyta jak ktoś próbuje przekonać wszystkich że producent się nie zna haha. Ja smaruję Do wspomagania też pewnie lejesz syntetyk, bo producent napisał że mineralny ,a pewnie on gówno wie
machina Opublikowano 28 Marca 2016 Opublikowano 28 Marca 2016 Producent już dawno wycofał mineralny i zastąpił go syntetykiem co nie zmienia faktu że mineralny można kupić :-P
Dev Opublikowano 28 Marca 2016 Opublikowano 28 Marca 2016 Zaciski w aucie wychodzacym z fabryki sa skladane na sucho. Wystarczy przejsc sie do jakiegokolwiek salonu samochodowego. Piszczenie klockow moze bys spowodowane rowniez luzami w zawieszeniu a tarcza to tuba zawieszenia. Jest jeszcze jeden wazny element ktory powoduje piszczenie ale pozwolcie ze ten fakt zachowam tylko dla siebie.
machina Opublikowano 28 Marca 2016 Opublikowano 28 Marca 2016 Pewnie producenci nie czytali tych poradników co tak zawzięcie cytowali koledzy ...
Adam-Lewian Opublikowano 28 Marca 2016 Opublikowano 28 Marca 2016 Czytaj ze zrozumieniem kolego Piotrze Tomek napisał o zacisku a wcześniej dyskutowaliśmy o jarzmie - to dwa różne elementy.
Dev Opublikowano 28 Marca 2016 Opublikowano 28 Marca 2016 (edytowane) Tak ale to zwykle w zacisku jest problem a nie w jarzmie. Jarzmo zawsze sie czysci przed montazem ale korozja i eksploatacja wyszczerbiaja ten element z tym ze tutaj pojawiaja sie stuki. Producenci tez poszli po rozum do glowy i zaczeli stosowac blaszki do jarzm. W nacznym stopniu ograniczyli piszczenie ale calkiem go nie wyeminowali. Edytowane 28 Marca 2016 przez Dev
machina Opublikowano 28 Marca 2016 Opublikowano 28 Marca 2016 (edytowane) Wewnętrzny klocek siedzi na blaszce w tloczku a zewnętrzny najczesciej ma taśmę 3m która za pierwszym razem powinna go trzymać przy zacisku. Teoretycznie nie powinni stukać nawet jak już korozja parę razy była szlifowana ale różnie to bywa. Edytowane 28 Marca 2016 przez machina
sltcz Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Czytam Wasze uwagi i szczerze powiem trochę mnie podbudowaliscie. Pisk jest irytujący... W poniedziałek jestem umówiony z mechanikiem, który montował mi hamulce. Co do możliwości występowania piskow poprzez luzy w zawieszeniu... To odpada bo miesiąc po hamulcach robiłem zawieszenie. Stawiam na zacisk lewy... Stara tarcza z lewej strony była bardziej zurzuta... Na co zwróciłem uwagę mechaników... Miał to zweryfikować.... Przy okazji wspomnę że w zimę przy temperaturach poniżej 0 stopni słychać w samochodzie jednostronny pisk, którego nie udało się zlokalizować żadnemu mechanikowi. Wydaje mi się że może być to związane właśnie z lewym zaciskiem.
s3b Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 (edytowane) Witam. Mam pytanko, potrzebuje wymienić klocki oraz tarcze na przodzie w moim A4 B5 Avant 1.9 TDI AVG Przód napęd końcówka 1999 roku po lifcie. Proszę o informacje jaka jest tam średnica tarczy i jaki zestaw polecacie? ps. Tył też mi się powoli kończy, więc przy okazji będę wdzięczny za info jeszcze o tyle? Edytowane 3 Kwietnia 2016 przez s3b
pelen23 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Koledzy jakie klocki i tarcze do audi 1.8 turbo 2000r
dzik Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 textar pagid zimmermann ferodo - wybór masz pełen 288mm klocki z czujnikiem .
buka1207 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Siema pomożecie szukam jakieś dobre tarcze komplet przód/tył +klocki
aron Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Witam, chciałbym zadać pytanie. Co wy sądzicie o tarczach takich firm jak : BRP, DECO, Master Sport , itp ? Mam na przodzie ATE, ale biją przy hamowaniu. Niestety nie jestem z nich zadowolony i czy jest sens przepłacać. Szukam tańszych, ale w miarę dobrej jakości.
buka1207 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Panowie chciałem kupić tarcze do swojej audioli i są dwa rodzaje tarcz chodzi tu o średnice,audi z 99r 1.9tdi 110 kuni sedan. Czy możliwe z tego samego roku z taką samą pojemnością moga byc inne?
Dev Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 jest tylko jedna zacisk ATe 288/25/46.5mm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się