wyzyk83 Opublikowano 23 Listopada 2017 Opublikowano 23 Listopada 2017 (edytowane) kupiłeś na pewno złe bo masz system ATE tarcza 288x25 Edytowane 23 Listopada 2017 przez wyzyk83
Wandej Opublikowano 23 Listopada 2017 Opublikowano 23 Listopada 2017 10 godzin temu, sahr napisał: Witam Posiadam 2.6 ABC 1996 rok. Chciałbym się dowiedzieć czy posiadam z przodu system hamulcowy ATE czy Lucas. Czy tarcze mają średnice 280 czy 288mm ? Kupiłem takie tarcze: http://google.plczesc/tarcza-hamulcowa-trw-df2806,0-161-df2806-73951.html I takie klocki http://google.plczesc/klocki-hamulcowe-komplet-trw-gdb1266,0-161-gdb1266-74281.html Nie wiem czy są dobre. Poratuje ktoś? Bo na razie u mechanika nie byłem a mogę wymienić w sklepie w razie czego ale do mechanika jadę w weekend i nie będzie gdzie zmienić jak będą złe. *Dział "Forum Techniczne - Silniki benzynowe - Audi A4 B5 - 2.6 " nie dotyczy układu hamulcowego, a silnika. Zapraszam tu ->Regulamin - temat przeniesiony i scalony jak się chcesz dowiedzieć to daj vin
Bałtek Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 (edytowane) Jakie tarcze na przod polecacie do AJM w rozsadnej cenie (dobra jakosc dobra cena ;p)? Klocki mam z feroodo i jestem z nich zadowolony. Z tarcz feroodo tez bede zadowolony? Edytowane 27 Listopada 2017 przez Bałtek Czuchaj
Dev Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 6 minut temu, Bałtek Czuchaj napisał: Jakie tarcze na przod polecacie do AJM w rozsadnej cenie (dobra jakosc dobra cena ;p)? Klocki mam z feroodo i jestem z nich zadowolony. Z tarcz feroodo tez bede zadowolony? jo
cadav Opublikowano 1 Grudnia 2017 Opublikowano 1 Grudnia 2017 witam Panowie potrzebuje tarcze i klocki numer vin WAUZZZ8DZYA028365 co polecacie?
HatefulEvil Opublikowano 1 Grudnia 2017 Opublikowano 1 Grudnia 2017 51 minut temu, cadav napisał: witam Panowie potrzebuje tarcze i klocki numer vin WAUZZZ8DZYA028365 co polecacie? mam na tył ferodo tarcze z klockami hellapig nowe jakbyś był zainteresowany. Miałem u siebie montować, ale sprzedałem samochód.
Wandej Opublikowano 1 Grudnia 2017 Opublikowano 1 Grudnia 2017 1 minutę temu, HatefulEvil napisał: mam na tył ferodo tarcze z klockami hellapig nowe jakbyś był zainteresowany. Miałem u siebie montować, ale sprzedałem samochód. hella Pagid
HatefulEvil Opublikowano 1 Grudnia 2017 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Teraz, Wandej napisał: hella Pagid a możliwe już nie pamiętam. Dzik pisał, że są spoko.
Wandej Opublikowano 1 Grudnia 2017 Opublikowano 1 Grudnia 2017 56 minut temu, cadav napisał: witam Panowie potrzebuje tarcze i klocki numer vin WAUZZZ8DZYA028365 co polecacie? Tarcze ferodo z powłoką antykorozyjną + klocki Ferodo + łożyska FAG i koronki ABS nowe
HatefulEvil Opublikowano 1 Grudnia 2017 Opublikowano 1 Grudnia 2017 aha łożyska mam już wciśnięte też na prasce i koronki także się poniewierają gdzieś tyle zmarnowanych pieniędzy.
cadav Opublikowano 2 Grudnia 2017 Opublikowano 2 Grudnia 2017 21 godzin temu, HatefulEvil napisał: mam na tył ferodo tarcze z klockami hellapig nowe jakbyś był zainteresowany. Miałem u siebie montować, ale sprzedałem samochód. potrzebuje bardziej na przód tył jest wyględny
wiktorsam Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Panowie, dzisiaj wymieniałem koła na zimowe i niestety z tyłu na tarczy boscha straciłem gwint na 2 śrubach, z drugiej strony rok temu na jednej... Tarcze mają około 3 lat i generalnie nie polecam tego szajsu. Śruby zawsze wkręcane na smar miedziowy, po prostu te tarcze to taki szajs... Klocki boscha wywaliłem po roku bo się felgi domyć nie dało tak pyliły. I teraz pytanie - na allegro widziałem w dosyć rozsądnej cenie zestaw tarcze brembo klocki ferodo - nada się? Mam u siebie tarcze w wersji z zintegrowaną piastą...
wyzyk83 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 7 minut temu, wiktorsam napisał: Panowie, dzisiaj wymieniałem koła na zimowe i niestety z tyłu na tarczy boscha straciłem gwint na 2 śrubach, z drugiej strony rok temu na jednej... Tarcze mają około 3 lat i generalnie nie polecam tego szajsu. Śruby zawsze wkręcane na smar miedziowy, po prostu te tarcze to taki szajs... Klocki boscha wywaliłem po roku bo się felgi domyć nie dało tak pyliły. I teraz pytanie - na allegro widziałem w dosyć rozsądnej cenie zestaw tarcze brembo klocki ferodo - nada się? Mam u siebie tarcze w wersji z zintegrowaną piastą... przecierz gwint jest w piaście a nie w tarczy
Adam-Lewian Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Smar miedziany można stosować do układu wydechowego ale nie do wkręcania śrub do kół. Dokręcałeś pneumatem czy dynamometrycznym ? Domyślam się też, że skoro sam przekładasz sobie koła na zimowe to nie były nawet wyważone ? Tyle wtop w jednym temacie...
wiktorsam Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 (edytowane) Koła wyważam średnio co 2 sezony, albo jak czuję że biją. A na co mam wkręcać śruby w piastę? Bez smaru? Zresztą pytanie nie dotyczy smaru, a tego czy tarcza się nada brembo w zestawie z klockami z ferodo. A co do postu powyżej - ja mam tarcze z zintegrowanymi piastami więc jak leci gwint to wymieniam całą tarczę. I jeszcze jedna sprawa. Z przodu mam piasty od nowości i nie poleciał mi gwint w żadnej a zmieniam sam osobiście koła od kiedy mam auto - 7 lat. Więc podtrzymuję zdanie, że bosch to g.wno. Znalazłem też zestaw TRW w podobnych pieniądzach - więc lepsze będzie brembo + ferodo czy komplet TRW? Edytowane 3 Grudnia 2017 przez wiktorsam
Adam-Lewian Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Koła powinny być wyważone przed każdym sezonem. Śruby na co chcesz ale na miedziany to najgorsze co możesz zrobić... Tarcza Brembo się nada ale nieprawidłowo używana skończy tak samo jak ta Boscha
wiktorsam Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 (edytowane) A możesz powiedzieć czemu nie miedziowy? U mnie większość wulkanizatorów daje miedziowy. Ja nie walę go na cały gwint tylko na pierwsze dwa zwoje odrobinę żeby lżej śruba pracowała. Co do klucza dynamometrycznego nie używam oczywiście, ale przez 4 lata stare tarcze które miałem jeszcze od "niemca" nie straciły gwintu a bosch po 2 latach na jednej piaście stracił (została wstawiona tuleja w zakładzie), teraz na drugiej w dwóch. Więc jak to jest że stosując tą samą technikę odkręcania i dokręcania kół z przodu nie ukręciłem ani jednego gwintu przez 7 lat, z tyłu na tarczach od niemca nie ukręciłem przez 4 lata, a na boschach po 3 latach w 3 śrubach nie mam gwintu. Nadal uważam, że to szajs. A utwierdzają mnie w tym klocki, które kupiłem z tymi tarczami w zestawie a które musiałem wymienić na ferodo po roku używania bo koła miałem cały czas czarne, a po roku nie było połowy klocków. Edytowane 3 Grudnia 2017 przez wiktorsam
wiktorsam Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 (edytowane) teraz też hamuje tylko, że po umyciu felg na drugi dzień są jeszcze czyste, na klockach boscha był już czarny nalot. Ok więc ponawiam pytanie bo znalazłem też zestaw textar Więc co będzie najlepsze Tarcze textar + klocki textar tarcze TRW + klocki TRW Tarcze BREMBO + klocki ferodo Edytowane 3 Grudnia 2017 przez wiktorsam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się