roman_tyk Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Witam, Proszę o analizę logów dynamicznych mojego AWX-a, autko wydaje się zdrowo przyśpieszać, ale może ktoś zobaczy coś niedobrego w tych logach, z góry dzięki. Mam blad: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - (znalezione w sieci: => Oznacza to ze roznica pomiedzy wymaganym a aktualnym doladowaniem mierzonym przez czujnik G31 (Nr. 11) umieszczony za intercooler'em jest zbyt duza (wieksza niz ~200mBar). Dodatkowo grupa 003 i 008 lacznie jeszcze raz:
michal_g84 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 zgadza się bo masz duże przeładowanie na początku
roman_tyk Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Czy to oznacza ze mam się spodziewać wymiany turbawki w niedługim czasie? Czemu przeładowuje na samym dole? a później wygląda ze jest ok? 1600-2800obr log 011
przemik Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Szwankuje lekko regulacja cisnienia doladowania a to przez przycinający sie mechanizm VTG... pojezdzij troche dynamicznie w weekend i powtórz logi...011, 010 i 003 i 008
roman_tyk Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Auto jakiś czas stało w komisie, w sumie przejechalem dopiero z 900km. No cos trzeba mocniej pojezdzić.
letallec Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Auto jakiś czas stało w komisie, w sumie przejechalem dopiero z 900km. No cos trzeba mocniej pojezdzić. Mocniej, ale nie za mocno.
roman_tyk Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Auto ma przebieg 280tys, nawet nie sprawdzałem czy ori, ale jest dobrze utrzymane i tylko jeden element byl lakierowany. Czy poza tym przeładowaniem coś widać z załączonych logów?
letallec Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Wrzuć komplet, to się oceni. Z załączonych logow wynika ze serce jest zdrowe
roman_tyk Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Witam Niestety dziś auto zaniemówiło paru krotnie zdarzylo mi się zaslabniecie i wlaczenie trybu awaryjnego. Do tego powrocil wczesniej skasowany blad: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Zapodaje więcej logów, może ktoś z Was pomoze, dziekuje Logi BS: http://www.vagforum.pl/log/V2/bs_011.csv http://www.vagforum.pl/log/V2/bs_003.csv http://www.vagforum.pl/log/V2/bs_001.csv Logi statyczne: Zaraz umieszczę dynamiczne Logi z jazdy po miescie: http://www.vagforum.pl/log/V2/miasto_10_03.csv 010 oraz 003 http://www.vagforum.pl/log/V2/miasto_11_08.csv 011 oraz 008 Panowie co tu robić myśleć już o regeneracji turbiny czy też jakieś przeczyszczenie kierowniczek?
banshee Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 rozruszaj kierownice kolego. Ale sprawdź najpierw czy gruszka sterująca chodzi płynnie, czy może się zaciera. Później dopiero kierownice do czyszczenia.
goldi Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Tak jak koledzy napisali rozruszaj sztangę turbiny przegon autko przez parę dni oczywiście na rozgrzanym silniku i ponów logi dynamiczne
przemik Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Wydaje mi sie ze bez wyczyszczenia sprezarki sie nie obejdzie... termostat kulawy...
roman_tyk Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Auto raz na dzień łapie notflaufa . Czy to aby na pewno nie jest N75? tylko na 100% turbo? Dzięki Panowie za sugestie Ciekawe ile biorą za czyszczenie turba
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się