kkrawat Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Autko po programie - graty seria, ładowało sobie ślicznie 0,95 i potem długo trzymało 0,6-0,7. Dziś zamontowałem TIPa, myśle że wszystko ok z montażem, opaski posprawdzane i jazda próbna....i zonk..Autko ładuje max 0,8 a może nawet 0,75 potem spada nawet do 0,4 pod koniec obrotów...Czy to normalne po TIPie czy coś kur...innego mam zaczac sprawdzac..??
domjenick Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 obstawiam na nieszczelność,no bo co innego sprawdz jeszcze raz DV i N75 -połączenie z TIPem-tylko tam jest duże ciśnienie-potem leci do IC,ale tam nic nie robiłes-tylko okolice DV i N75 mogły to spowodować
Dev Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Autko po programie - graty seria, ładowało sobie ślicznie 0,95 i potem długo trzymało 0,6-0,7. Dziś zamontowałem TIPa, myśle że wszystko ok z montażem, opaski posprawdzane i jazda próbna....i zonk..Autko ładuje max 0,8 a może nawet 0,75 potem spada nawet do 0,4 pod koniec obrotów...Czy to normalne po TIPie czy coś kur...innego mam zaczac sprawdzac..?? wszystko masz dobrze, przeciez po to zmieniałeś TIP-a, aby auto lepiej hulało, czy poza tym dzieje sie cos złego ???? osiągi spadły ???
Buba Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Autko po programie - graty seria, ładowało sobie ślicznie 0,95 i potem długo trzymało 0,6-0,7. Dziś zamontowałem TIPa, myśle że wszystko ok z montażem, opaski posprawdzane i jazda próbna....i zonk..Autko ładuje max 0,8 a może nawet 0,75 potem spada nawet do 0,4 pod koniec obrotów...Czy to normalne po TIPie czy coś kur...innego mam zaczac sprawdzac..?? wszystko masz dobrze, przeciez po to zmieniałeś TIP-a, aby auto lepiej hulało, czy poza tym dzieje sie cos złego ???? osiągi spadły ??? raczej nie bo po montazu tipa raczej doladowanie powinno trzymac lepiej i dluzej
kkrawat Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2010 poza tym, że doładowanie spadło nie dzieje się nic złego..ale skąd ten spadek doładowania?? Bo jeśli po montażu TIPa tak spada to warto pojechać na korekte softu i zrobić raz jeszcze na 0,95b..Auto jeżdzi ale wydaje mi się, że brakuje mu tego poprzedniego "pociągnięcia" jak turbo ładowałona max Buba też mi się tak wydawało i dlatego zamontowałem TIPa..
Dev Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 AEB jest głuche i slepe, dane o powietrzu do ECU idą tylko z przepływomierza nie jest istotny sam fakt wielkości cisnienia doładowania ale ilości powietrza wtłaczanego do komory spalania w zimie jest podobnie, niższa temperatura na zewnątrz powoduje zmniejszenie ciśnienie doładowania ale nie samej ilości powietrza w ECU ustawia sie ilośc powietrza a nie cisnienie doładowania, które jest naturalną konsekwencją tych działań niech mnie ktos poprawi jezeli wypisuję głupoty :> :> :> :>
kkrawat Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Dev ale z tego co piszesz to teraz tylko nowy program robić..
Dev Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 bardzo mozliwe, ale na ten temat niech wypowie sie jakiś tjuner ja podałem tylko informacje z lekcji fizyki, dział ''termodynamika'' :> :> :> :>
Buba Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 w ECU ustawia sie cisnienie doladowania bo niby wg czego N75 by otwieral WG? Ustawiasz rowniez ilosc powietrza i dawke paliwa. rozbierz wszystko i sprawdz czy przy montazu nie zostala jakas nieszczelnosc. Wg mnie po montazu TIPa korekta by sie przydala bo jednak mozna delikatnie wiecej wyciagnac niz na zwyklym dolocie i zmieniaja sie wartosci powietrza. Najlepiej napisz do Rogala albo do Pozka i niech sie wypowiedza
Dev Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 w ECU ustawia sie cisnienie doladowania bo niby wg czego N75 by otwieral WG? Ustawiasz rowniez ilosc powietrza i dawke paliwa. a gdzie masz w AEB czujnik ciśnienia doładowania ????? :polew: :polew:
Buba Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 w ECU ustawia sie cisnienie doladowania bo niby wg czego N75 by otwieral WG? Ustawiasz rowniez ilosc powietrza i dawke paliwa. a gdzie masz w AEB czujnik ciśnienia doładowania ????? :polew: :polew: zapytaj gregora to ci powie jak vagiem sprawdzic cisnienie w rocznikach <99, [br]Dopisany: 11 Kwiecień 2010, 17:17_________________________________________________zmiana wartosci samej przeplywki nie robi +30KM :gwizdanie:
Dev Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 ciśnienie to możesz sprawdzić ale tylko wskażnikiem zegarowym jedyne info to przepływka seria - 120 g/s - 0.55-0.6 bar chip - 150 g/s - 0.8 bar
Buba Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 czyli przeplywka steruje WG i jak jedziesz na wirusa to tuner zmienia tylko wartosc przeplywki na 150g/s? ciekawe
Dev Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 nie ma innej drogi tak jak pisałem wczesniej AEB/ARK jest głuche i slepe wszystkie dane ida z przepływki, a jest ich niewiele :polew:
szogun0 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Przed 1998 r. nie sprawdzi VAG-iem nic poza temp. w dolocie i masą powietrza zassanego. Na podstawie tych 2 parametrów ECU wylicza sobie ciśnienie doładowania.
Dev Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 jak sie nie myle zaczęło sie od silnika APU (08.1998)
domjenick Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Panowie-TIP to nie czarodziejska różdżka-on ma za zadanie nie dopuścić do zwężenia dolotu podczas doładowania maksymalnego ,gdyż podczas takowego,może wystąpić ściśnięcie dolotu,co powoduje chwilowy spadek mocy-TIP ma temu zapobiec-nie potrzebna jest korekta softu-tu trzeba szukać nieszczelności lub uszkodzenia DV i/lub N75-przecież przerabialiśmy takie cos nie raz na tym Forum :gwizdanie:
kkrawat Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Panowie troche się wyjaśniło i naprawiło..samo..wczoraj po jazdach nocnych faktycznie ładowało mało tak jak pisałem..dziś pojechałem sobie w małą trase i w drodze powrotnej "czarodziejska różczka" - ciśnienie max 1bar i długo trzyma..ma tylko takie zawachanie -falowanie może z pół sekundy pomiędzy 0,75 a 0,85 bara ale potem ładnie ładuje 1 bar..Może korekta softu to zniweluje bo mam zamiar zrobic wydech z DP i jechac do GoodHope na małą korekte.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się