Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Proszę o skomentowanie logów do viruska


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Autko niedawno kupione, dzis zrobiłem logi:

Basing settings:

Grupy: 000 BS - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10680.html

Grupy: 003 BS - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10666.html

Grupy: 011 BS - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10669.html

Dynamiczne:

Grupy: 000,001 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10667.html

Grupy: 003 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10668.html

Grupy: 004,008 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10679.html

Grupy: 010 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10670.html

Grupy: 011 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10704.html

Statyczne:

Grupy: 000 statycznie - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10672.html

Grupy: 001 statycznie - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10673.html

Grupy: 003 statycznie - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10674.html

Grupy: 004 statycznie - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10675.html

Grupy: 007 statycznie - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10676.html

Grupy: 013 statycznie - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10677.html

Grupy: 018,023 statycznie - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10678.html

Z tego co mi wpadło w oko to przeładowanie w dynamicznych 011, czy to źle wygląda i o czym to świadczy? Zrobiłem nim 3000km i nigdy nie wpadł w notlaufa. Poza tym interesuje mnie ogólnie stan motorowni, samochód kupiłem z przebiegiem 165tyś km na liczniku ale kilka dni temu podpiąłem VAGa i EDC15 mileage wypluł 213tyś km :(

----------------------------------------------------------------

następne co zauważyłem to w statycznych w kanale 007: Intake Air Temp : 33,3 a temperatura na zewnątrz jak robiłem logi wynosiła około 15 stopni :confused4: Co o tym sądzicie ?

Opublikowano

jakbyś jeszcze mógł zrobić łącznie grupę 010 z 011 to byłoby fajnie widać jak się kształtuje ciśnienie doładowania do wciśnięcia pedału gazu bo z logu 011 dynamicznego wynika, że oszczędzałeś trochę pedał gazu w początkowej fazie rozpędzania samochodu lub też najpierw turbo późno zaczyna ładować a powyżej 3500 RPM krótko przeładowuje co może świadczyć o początku zapiekania się zmiennej geometrii łopatek w turbo.

Opublikowano

no ja się bardziej przestraszyłem przeładowania przy 2000-2200obr/min , ogólnie auto jeździ OK ale wirusik by się przydał :wink4: , nie mam żadnego porównania z innym AVF/AWX , ostatnio coraz bardziej zaczyna mi szurać turbo ( objaw jak w tym temacie http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_niepokojacy_dzwiek-t17053.0.html ) i to mnie niepokoi :confused4: , w najbliższym czasie powtórze log 010 + 011 i zobaczymy czy to było jednorazowo czy ma tak cały czas

Opublikowano

no ja się bardziej przestraszyłem przeładowania przy 2000-2200obr/min , ogólnie auto jeździ OK ale wirusik by się przydał :wink4: , nie mam żadnego porównania z innym AVF/AWX , ostatnio coraz bardziej zaczyna mi szurać turbo ( objaw jak w tym temacie http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_niepokojacy_dzwiek-t17053.0.html ) i to mnie niepokoi :confused4: , w najbliższym czasie powtórze log 010 + 011 i zobaczymy czy to było jednorazowo czy ma tak cały czas

ten dźwięk raczej nie dobiega z żadnego koła pasowego lecz najprawdopodobniej z turbosprężarki, proponuję zdjąć wąż powietrza doładowanego z wylotu części zimnej turbo czyli ten, który prowadzi do intercoolera i bez tego węża uruchomić silnik i wkręcać go cyklicznie na obroty i odpuszczać a druga osoba niech się wsłucha odgłosu dochodzącego od wirnika sprężarki bo wygląda jakby wirnik miał zbyt duże luzy osiowe i ocierał o wewnętrzną stronę muszli części zimnej turbo zwłaszcza przy schodzeniu z obrotów.

Opublikowano

jakbyś jeszcze mógł zrobić łącznie grupę 010 z 011 to byłoby fajnie widać jak się kształtuje ciśnienie doładowania do wciśnięcia pedału gazu bo z logu 011 dynamicznego wynika, że oszczędzałeś trochę pedał gazu w początkowej fazie rozpędzania samochodu lub też najpierw turbo późno zaczyna ładować a powyżej 3500 RPM krótko przeładowuje co może świadczyć o początku zapiekania się zmiennej geometrii łopatek w turbo.

hmm przeglądam inne logi z forum i jakoś nie widzę żeby innym AVF/AWX turbo wcześniej wstawało, przykładowo tu http://www.a4-klub.pl/smf/b6_avf_prosze_o_analize_logow-t128622.0.html wstaje dużo później, a nic nie piszesz :tongue4:

tu http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_prosba_o_analize_logow-t126288.0.html też o wiele później a chwalą :mysli: może ktoś się jeszcze wypowie ?

PS. dynamiczne 010 robiłem na końcu i tu chyba widać że turbo się już troszke rozruszało :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...