MiruK Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Autko niedawno kupione, dzis zrobiłem logi: Basing settings: Grupy: 000 BS - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10680.html Grupy: 003 BS - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10666.html Grupy: 011 BS - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10669.html Dynamiczne: Grupy: 000,001 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10667.html Grupy: 003 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10668.html Grupy: 004,008 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10679.html Grupy: 010 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10670.html Grupy: 011 dynamiczne - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10704.html Statyczne: Grupy: 000 statycznie - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10672.html Grupy: 001 statycznie - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10673.html Grupy: 003 statycznie - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10674.html Grupy: 004 statycznie - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10675.html Grupy: 007 statycznie - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10676.html Grupy: 013 statycznie - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10677.html Grupy: 018,023 statycznie - http://vaglog.rtnet.pl/mirekkucharski_10678.html Z tego co mi wpadło w oko to przeładowanie w dynamicznych 011, czy to źle wygląda i o czym to świadczy? Zrobiłem nim 3000km i nigdy nie wpadł w notlaufa. Poza tym interesuje mnie ogólnie stan motorowni, samochód kupiłem z przebiegiem 165tyś km na liczniku ale kilka dni temu podpiąłem VAGa i EDC15 mileage wypluł 213tyś km ---------------------------------------------------------------- następne co zauważyłem to w statycznych w kanale 007: Intake Air Temp : 33,3 a temperatura na zewnątrz jak robiłem logi wynosiła około 15 stopni Co o tym sądzicie ?
Sztomel Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 jakbyś jeszcze mógł zrobić łącznie grupę 010 z 011 to byłoby fajnie widać jak się kształtuje ciśnienie doładowania do wciśnięcia pedału gazu bo z logu 011 dynamicznego wynika, że oszczędzałeś trochę pedał gazu w początkowej fazie rozpędzania samochodu lub też najpierw turbo późno zaczyna ładować a powyżej 3500 RPM krótko przeładowuje co może świadczyć o początku zapiekania się zmiennej geometrii łopatek w turbo.
MiruK Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2010 no ja się bardziej przestraszyłem przeładowania przy 2000-2200obr/min , ogólnie auto jeździ OK ale wirusik by się przydał , nie mam żadnego porównania z innym AVF/AWX , ostatnio coraz bardziej zaczyna mi szurać turbo ( objaw jak w tym temacie http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_niepokojacy_dzwiek-t17053.0.html ) i to mnie niepokoi , w najbliższym czasie powtórze log 010 + 011 i zobaczymy czy to było jednorazowo czy ma tak cały czas
Sztomel Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 no ja się bardziej przestraszyłem przeładowania przy 2000-2200obr/min , ogólnie auto jeździ OK ale wirusik by się przydał , nie mam żadnego porównania z innym AVF/AWX , ostatnio coraz bardziej zaczyna mi szurać turbo ( objaw jak w tym temacie http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_niepokojacy_dzwiek-t17053.0.html ) i to mnie niepokoi , w najbliższym czasie powtórze log 010 + 011 i zobaczymy czy to było jednorazowo czy ma tak cały czas ten dźwięk raczej nie dobiega z żadnego koła pasowego lecz najprawdopodobniej z turbosprężarki, proponuję zdjąć wąż powietrza doładowanego z wylotu części zimnej turbo czyli ten, który prowadzi do intercoolera i bez tego węża uruchomić silnik i wkręcać go cyklicznie na obroty i odpuszczać a druga osoba niech się wsłucha odgłosu dochodzącego od wirnika sprężarki bo wygląda jakby wirnik miał zbyt duże luzy osiowe i ocierał o wewnętrzną stronę muszli części zimnej turbo zwłaszcza przy schodzeniu z obrotów.
MiruK Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2010 jakbyś jeszcze mógł zrobić łącznie grupę 010 z 011 to byłoby fajnie widać jak się kształtuje ciśnienie doładowania do wciśnięcia pedału gazu bo z logu 011 dynamicznego wynika, że oszczędzałeś trochę pedał gazu w początkowej fazie rozpędzania samochodu lub też najpierw turbo późno zaczyna ładować a powyżej 3500 RPM krótko przeładowuje co może świadczyć o początku zapiekania się zmiennej geometrii łopatek w turbo. hmm przeglądam inne logi z forum i jakoś nie widzę żeby innym AVF/AWX turbo wcześniej wstawało, przykładowo tu http://www.a4-klub.pl/smf/b6_avf_prosze_o_analize_logow-t128622.0.html wstaje dużo później, a nic nie piszesz tu http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_prosba_o_analize_logow-t126288.0.html też o wiele później a chwalą może ktoś się jeszcze wypowie ? PS. dynamiczne 010 robiłem na końcu i tu chyba widać że turbo się już troszke rozruszało
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się