Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Brzydkie Avaciątko By MaxsteRR.


MaxsteRR

Które lampy wybrać?  

34 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Które lampy wybrać?

    • 1.
    • 2.
      0
    • 3.
    • 4. Szukaj poliftowych jak każdy.
    • 5. Nie zmieniaj... oryginalne = najlepsze.


Rekomendowane odpowiedzi

poliftowe klameczki robia robote:dancing:

:decayed:

jedna klamka to -2KM przez większy opór powietrza stawiany w porównaniu do przedliftowych :decayed:

---------- Post added at 22:45 ---------- Previous post was at 22:44 ----------

to jak to? nie będę miał palemki jak zmienię na vdo?:cry::cry:

Masz jagery? Wyjmiesz z nich antenę i będziesz miał :naughty:

---------- Post added at 22:45 ---------- Previous post was at 22:45 ----------

Bo ori do VDO jest w tylnym zderzaku... w avancie przynajmniej :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CO to te jagery ?

Kojarzę coś..ale to raczej do picia jest :naughty:

Ciekawe jakby to szło u mnie w C5 z poliftowym zegarem :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ten zegar radiowy odpaliłeś?

u mnie na 1/2 fis działał, po założeniu pełnego FIS'a, choinka zgasła i do tej pory nie świeci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ten zegar radiowy odpaliłeś?

u mnie na 1/2 fis działał, po założeniu pełnego FIS'a, choinka zgasła i do tej pory nie świeci

Rozumiem, że w nowym liczniku masz złącze 4 pin i podłączoną antenę z jagera :chytry: To jeśli Ci nie zaskoczyła,to wyjmij zegary, odłącz zasilanie w tym czasie wyjmij antene poza konsole (połóż na górze konsoli), ale jej nie odłączaj, podłącz zasilanie i zostaw tak na jakiś czas :) powinno ruszyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam licznik VDO i ani w tych zegarach ani w poprzednich nie miałem ostki 4 pinowej

Jak będziesz miał wyjęte zegary to zobacz z tyłu w górnej części zegarów, czy masz miejsce na 4 piny (widać przez obudowę płytę główną licznika) tam trzeba wlutować 3 piny :)

---------- Post added at 23:07 ---------- Previous post was at 23:07 ----------

Wszystkie drzwi i przednie błotniki mam już po lifcie :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masakra co tu sie dzieje z przedlifta wymieniles pol karoseri srodek hehe oplacalo sie to ? i jescze malowanie dochodzi do calej zabawy koszta ladne :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błotniki od maski na pewno, ale maska była ostro detalingowana :tongue4: Tylne drzwi od tylnych błotników na moje się nie różnią, a jeśli już to delikatnie... zobaczę po umyciu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masakra co tu sie dzieje z przedlifta wymieniles pol karoseri srodek hehe oplacalo sie to ? i jescze malowanie dochodzi do calej zabawy koszta ladne :D

I tak miałem dwa błotniki i dwoje drzwi do zmiany i tak :) A kupiłem wszystko pod kolor za małą kasę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak strzelisz polerkę całego auta powinno być git

---------- Post added at 23:19 ---------- Previous post was at 23:18 ----------

za 150zł idzie drzwi wyrwać, błotniki już powyżej 200zł, ale zawsze swoje można sprzedać więc olaf nie jest tak drogo, oczywiście szukając pod kolor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aaa no chyba ze tak u mnie jak ktos wymienil drzwi to jest inny odcien jak sie patrzy z okna np na parking gdzie stoi auto albo pod katem na rowni z autem i tez daje je poprawic

---------- Post added at 23:21 ---------- Previous post was at 23:20 ----------

to nie drogo fajna cena

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...