Hotest Opublikowano 28 Czerwca 2007 Opublikowano 28 Czerwca 2007 Nie wiem czy to dobre miejsce na zamieszczenie tego pytania ale w sumie ciezko bylo mi dospasowac to do jakiego dzialu, Moje pytanie jest nastepujace. Jak calkowicie odlaczyc ESP tak zeby mozna bylo sie troszke samochodem pobawic? Po nacisnieciu guzika ESP zapala sie zolta lampka ze niby jest odlaczone ale tak naprawde nawet na mokrej nawierzchni ciezko samochod wprowadzic w poslizg. Dla porownania w mazdzie RX8 po nacisnieciu guzika esp odlaczalo sie go ale gdy bylo sie w tarapatach to komputer korygowal jednak tor jazdy - za to po przytrzymaniu guzika przez 5 sek. lapka z zoltej zmieniala sie z czerwona i nie bylo juz zadnej kontroli komputera - super sprawa. Wiem ze rx8 to tylni naped a quattro to quattro ale jezdzilem rowniez innyi 4 napedowcami z podobna moca i mozna bylo nimi sie pobawic. Czy w audi sie nie pobawie? Czy jest jakas szansa na odbrobine szalenstwa. Nie jestem zwolennikiem ruszania z piskiem opon, ale tak z ciekawosci staralem sie to zrobic, nawet na mokrej nawierzchni on sie trzyma jak przyklejony do drogi... zero poslizgu.... wydawalo mi sie ze 220koni da rade zerwac kola
ono Opublikowano 28 Czerwca 2007 Opublikowano 28 Czerwca 2007 No to ciekawe bo jak u mnie zrobie OFF to latam jak chce. Myśle że musisz poprostu bardziej w pipke dać
schiller Opublikowano 29 Czerwca 2007 Opublikowano 29 Czerwca 2007 niech zgadne, masz jeszcze tipa, nie? kombinacja tego + Q praktycznie umiemozliwia "palenie gum" a co do ESP to jak wylaczysz to jest faktycznie wylaczone. tylko w mesiu tak jest ze dalej (co prawda duzo pozniej) ingeruje.
Hotest Opublikowano 29 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2007 Nie mam manualna skrzynie ... 6 tys obrotow i nadal sie trzyma jak przyklejony .... byc moze to kwestia innego asfaltu (bardzo chropowaty) na ktorym woda nie stoi jak na rodzimych droagch
ono Opublikowano 29 Czerwca 2007 Opublikowano 29 Czerwca 2007 Sprawdź ESP na piasku , trawie . Żeby zerwać 4 koła trzeba nieporównywalnie więcej mocy niż zerwanie tylko tylnych. Przy delikatnych uślizgach w trakcie ruszania z wyłączonym ESP będziesz czuł ingerencje ABSu który stara sie dać więcej mocy na bardziej przyczepne koło , ale to tylko do czasu jak dasz ostro w pedał
Lukas Opublikowano 29 Czerwca 2007 Opublikowano 29 Czerwca 2007 a moze masz juz sprzeglo nie takie i ci zamula przy strzale
Hotest Opublikowano 29 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2007 samochod ma przejechane 40 tys mil, serwisowany i nigdy ostro nie byl cisniety - przyspiesza w ok 7.5 sek do setki wiec nie sadze zeby ze sprzeglem byly problemy ....
schiller Opublikowano 29 Czerwca 2007 Opublikowano 29 Czerwca 2007 wiec po prostu masz dobre szerokie opony a reszte robi Q. ale jesli chcesz byc 100% pewny podepnij VAG-a. jakby cos bylo nie tak z ESP to to wykaze.
dymmek Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 całkowite wyłączenie esp jest możliwe przez 20-sto sekundowe przytrzymanie klawisza ESP. gdy trzymamy klawisz kontrolka sie pali po 20 sek. gaśnie. ponowne właczenie mozliwe przez ponowne zgaszenie i uruchomienie silnika
domjenick Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Nie mam manualna skrzynie ... 6 tys obrotow i nadal sie trzyma jak przyklejony .... byc moze to kwestia innego asfaltu (bardzo chropowaty) na ktorym woda nie stoi jak na rodzimych droagch ...cos w tym jest,ze konstrukcja asfaltu jest inna,ja mam 18'' letnie i nawet jak jest mokro,to ciezko jest odczuc nadsterownosc,czasem ESP wlaczal mi sie przy max skrecie i pod gorke na mokrej nawierzchni-ogolnie nie pamietam kiedy ostatni raz wlaczyl mi sie w normalnej jezdzie,a jadac samemu,bez dzieciakow i zony-nie oszczedzam auta i czasem wylaczam ESP i dalej sie trzyma...
Pawlo 2004 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Quattro i szeroka opona, ja tu innego rozwiązania nie widze, na suchym asfaldzie zerwać Quattro to jest raczej nie mozliwe, Najlepiej przetestować to na śniegu Ja mam tipa i na mokrej nawierzchni jestem w stanie zakręcić bączka ale na zimówkach 195/65/16. Na 17" 235/45 nie ma mozliwości zakręcić bączka chyba ze na szutrze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się