Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Kontrolka ESP po montażu HID


Attis3

Rekomendowane odpowiedzi

No to ładnie... Kolejna "wtopa". Kupiłem zestaw który poradził kolega SABCIA B6 i niestety D.PA...

zawsze możesz je zwrócić
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że spalił mi się jeden hid założyłem zwykłe h7 i problem z błędami się skonczył.

ciekawostka taka ze miałem jakis czas inne przetwornice i tez błedy sypało.

pozostała jeszcze wymienić przetwornice na oryginał albo zmienić moduł świateł bo ten może generować takie błędy.

Przypomnę że mi się zawiesza całe oświetlenie wewnątrz samochodu i obsługa wycieraczek i świateł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modul mocy niewydala. Ja sobie spalilem ten modulik podczas zabawy z hidami i wielokrotnymi testami ON/OFF

Takze uwazaj. Tani on nie jest :naughty:

Po jego wymianie zakonczylem zabawy z HIDami i kupilem nowy zestawik zarowek H7 i tak trwam do dzis :evil:

Wogole te HIDY nie mialy zadnego podejscia do ori xenowow w o 4 lata mlodszej A3-ce a testowalem slimy digitale i canbusy grube klocki. Moze zarniki byly slabej jakosci? Hmm nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Aktualnie jeżdzę Audi A6 1.8T z 1998r. Oczywiście ok 4 miesiące temu pokusiłem sie o xenon hid slim. Kupilem zestaw za ok 250 zł. Zamontowalem, swieca pięknie. Zauważylem tylko na mojej desce rozdzielczej że jesli nie korzystam z auta kilka dni to analogowy zegar spónia. Zdarzyło sie mi również raz ze jak zapaliłem silnik i włączyłem światła to skasował sie mi licznik kilometrów. Dwukrotnie też zawiesił sie mi licznik. Ostatni raz nawet komputer wyłapał bład immobilaizera. Okazało sie zę uwaliło mi prgram- koszt naprawy 300 zł. Na dzień dzisiejszy nadal jeżdzę na hidach ale chciałbym sie dowiedziec czy faktycznie to co mnie spotkało do tej pory to w zwiazku z hidami. Dodam że na desce rozdzielczej nie palą sie mi żadne kontrolki, radio gra pięknie nic nie szumi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Aktualnie jeżdzę Audi A6 1.8T z 1998r. Oczywiście ok 4 miesiące temu pokusiłem sie o xenon hid slim. Kupilem zestaw za ok 250 zł. Zamontowalem, swieca pięknie. Zauważylem tylko na mojej desce rozdzielczej że jesli nie korzystam z auta kilka dni to analogowy zegar spónia. Zdarzyło sie mi również raz ze jak zapaliłem silnik i włączyłem światła to skasował sie mi licznik kilometrów. Dwukrotnie też zawiesił sie mi licznik. Ostatni raz nawet komputer wyłapał bład immobilaizera. Okazało sie zę uwaliło mi prgram- koszt naprawy 300 zł. Na dzień dzisiejszy nadal jeżdzę na hidach ale chciałbym sie dowiedziec czy faktycznie to co mnie spotkało do tej pory to w zwiazku z hidami. Dodam że na desce rozdzielczej nie palą sie mi żadne kontrolki, radio gra pięknie nic nie szumi.

Ja bym to uznal za przypadek. HID na B5 dzialaja bezproblemowo z tego na ile sie orientuje.

A to dlatego, ze B5 nie jest wyposazone w szyne CAN a B6(czesciowo), B7 i B8 juz tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego macieek że to przypadek tak samo piszą mi forumowicze z forum A6. Mam nadzieje że faktycznie tak jest gdyż nie chciałbym ponownie borykać sie z problemem który mnie spotkał. Na dzien dzisiejszy jeżdżę na hidach. Jutro kontrolnie podepnę swojego vaga i sprawdzę elektrykę. Jeśli wychwyce jakieś błędy, i będzie podejrzenie że spowodowane są przez hidy to automatycznei wylatująone z mojej A6. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez dziwne rzeczy sie dzieja od ostatniego montazu hid. Wczesniej mialem od prawie 2 lat jakis zwykly zestaw i wszystko bylo ok, tyle,ze nie montowalem je pod swiatlami ( w oryginalnym miejscu) a wysoko pod macha... Niedawno cos sie zepsulo (prawdopodobnie 1 przetwornica padla,bo prawe swiatlo nie swiecilo...), WIEC kupilem taki zestaw: http://allegro.pl/xenony-hid-slim-h1-h7-ksenony-55w-can-bus-xenon-i1336037863.html (sami poczytajcie niby can-bus itd) - zamontowalem je pod swiatlami tak jak w oryginale i pojawila sie choinka na zegarach - esp/abs/reczny itd. Przekodowalem vagiem tak jak tu radziliscie na xenon i niby (NIBY) problem zniknal, ALE jak np przed wlaczeniem silnika zapomnialem wylaczyc wycieraczek i zakrecily na zaplonie, to blad esp itd... znowu sie pojawial po wlaczeniu silnika. Dopiero co 2 raz jest bylo normanie bez bledu. Czesto jest tak,ze kilka razy z rzedu jest ok. Czy kasowanie bledow i ponowne kodowanie (moge to zrobic dopiero w weekend) cos pomoze? Czy to problem z tym,ze przetwornice sieja zaklocenia czy jakis spadek napiecia,bo jest te 55w i nie wiem,czy normalne 35w nie bylyby lepsze? Co radzicie wymieniac u sprzedajacego czy co tu poczac? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z 35wat nie powinno byc problemu,ale robi się coraz zimniej,więc i w akumulatorze może leżeć przyczyna,w połączeniu z zestawem hid-może cos się takiego pokazywac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: Attis3 Nie wiem jak to się dzieje że w jednym działa a w drugim nie. Ale zanim zapłaciłem za zestaw to sprawdziłem trzy na miejscu jeden zestaw który chciałem kupić to był pokazowy później dał mi ten sam tylko nowy zapakowany, zapalałem gasiłem zapalałem gasiłem i nic. Dałem za niego 189zł sprawdzałem can bus o 100zł droższy i bardziej syczał ale tylko w cb. Myślę że powinieneś założyć jakieś ustrojstwo chyba separator na kable przed przetwornicą żeby żadne napięcie nie wracało do instalacji przy zapalaniu świateł. Na elektrodzie dużo piszą, musisz poszukać na pewno dasz radę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzał ktoś zestawy ksenonowe philipsa ?

Np.

http://allegro.pl/hid-xenon-xenony-philips-h1-h7-cyfrowe-rybnik-i1348089932.html

[br]Dopisany: 27 Grudzień 2010, 19:59_________________________________________________Witam ponownie.

Jako, że nie widzę dużego odzewu ani rozwiązania problemu nasunę pewny pomysł który dzisiaj przekazał mi pracownik norauto.

Postanowiłem poszukać zestawu ksenonowego który w końcu nie będzie powodował błędu ESP, determinuje mnie to, że jak wczesniej pisałem, posiadałem normalny zestaw ksenonowy i działał z powodzeniem, spaliła się przetwornica i niestety poszukiwania nowego, działającego trwają już pół roku.

Mianowicie, pracownik norauto stwierdził, że mechanicy podłączają czasami ksenony ciągnąć plus bezpośrednio z akumulatora.

Ja osobiście mam ku temu obawy, po drugie wątpie, że będzie to współgrać z przełącznikiem do załączania świateł.

Stąd moje pytanie, czy ktoś próbował ? Co o tym myślicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem ? Żadne na krótko przeróbki druciarskie. Po pierwsze to sprawdziłeś czujnik pod hamulcem ? po drugie ja mam odpowiedni zestawik u siebie, gdzie znalazłem graty używane jeżeli chodzi o porządne ekranowane przetwornice (całe ekranowane łącznie z przewodami do palnika), co jest ważne bo nie wpływają dzięki temu na żaden podzespół. Idąc dalej, stosujesz palniki o żądanej barwie światła, razem z przetwornicami należy zastosować małą przeróbke i instalacje, aby odpowiednio ze sobą scalić komplety. Wrzutka na auto, kodowanie tylko dorzuconego xenonu i wszystko chodzi jak ori.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie pytam sie o montaż hidów tylko o sam fakt podpięcia zestawu.

Na żadnej aukcji nie znalazłem informacji czy przewody sa ekranowane czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Ci piszę, ze odpowiedni sprzęt nie spowoduje żadnych błędów i będzie podpięty należycie, a Ty szukasz jakiegoś druciarstwa. Przelicz sobie czy warto zainwestować w dobrą instalacje, czy lepiej szukać nie wiadomo jakiego chińskiego zestawu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci tak, na samym początku miałem zestaw za 150zł - działał ponad rok , nie powodował błędu.

Teraz miałem już zestawy za 400zł - dalej powodowały błędy.

Może napisz jaki masz zestaw i spróbuję go u siebie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Tez jestem przed zalozeniem xenonow ale jak czytam jakie ludzie maja problemy z tymi chinskimi podrobkami to chyba zostane na zwyklych h7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...