strzeha Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Pytanka do montażu HIDów 1 Czy do całej operacji należy odłączyć akumulator ? Jezeli tak to czy potrzebuje wcześniej zdobyć jakies kody np do radia itp... 2 Czy obwinięcie przetwornic folią aluminiową i odizolowanie ich od jakich kolwiek części metalowych nadwozia pomoże uniknąc ewentualnych zakłuceń, siania błędów, negatywnego wpływu na elektronikę ?
Jakub555 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Witam,ja polece te xenony http://cgi.ebay.co.uk/Xenon-HID-Conversion-KIT-H1-H3-H7-H9-H11-HB3-HB4-9006-/330379335700?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4cec249814#ht_4430wt_905 barwa oczywiscie najlepsza ( 4300k lub 5000k ,wziąłem tą drugą ) założyłem dziś z rana,różnica kolosalna,zobaczymy jak w nocy sie spiszą,ale porównanie do poprzedniej żarówki ( jakieś dziadostwo niby jasne strasznie blsiko lampy ale bez efeków w nocy,to w porównaniu jak załozyłęm na jedną stronę xenon to niebo a ziemia,wcześniej wygladało jak wspominałęm bardzo jasno ale w nocy ciemno jak w .......i jeśli prównać xenon do tej żarówki co miałem to tak jakby ona wogóle sie nie świeciła ,jakoś strasznie ciemna, ) no nic dziś sprawdzę to się odezwę jak się spisują PS.Jak komu co trzeba to się polecam,gość już sprzedał 1602 zestawy,więc o czymś to świadczy,pozdrawiam
martinus Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Tam jest link jeszcze do aukcji z CANBUS ... a Ty wziąłeś zwykłe. http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=370440024720 ciekawe czy czy nie zakłócają nic i ciekawe czy CANBUS by się sprawdzał. Daj znać, może będzie to dobry namiar dla pozostałych.
Jakub555 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Jestem już po teście, jasno jak w dzień,żadnych problemów itp, żadnych ala kolorów niebieskich, nikogo nie oślepiam ( sprawdzone ),kolosalna różnica, no oświetla naprawdę na 5, miałem w innych autach zawsze 6000k,jak dla mnie porażka,ciekawe czy 4300k jaśniejsze będą i lepiej oświetlały tak czy siak,aż chce się nocą jezdzić
macieek Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Jestem już po teście, jasno jak w dzień,żadnych problemów itp, żadnych ala kolorów niebieskich, nikogo nie oślepiam ( sprawdzone ),kolosalna różnica, no oświetla naprawdę na 5, miałem w innych autach zawsze 6000k,jak dla mnie porażka,ciekawe czy 4300k jaśniejsze będą i lepiej oświetlały tak czy siak,aż chce się nocą jezdzić To sie ciesz - ja mialem zestaw wygladajacy identycznie i niestety co drugie wlaczanie swiatel wywalalo kontrolki na blacie. Gdzie/jak zamiesciles przetwornice? Rozumiem, ze to slimy sa
Jakub555 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 To sie ciesz - ja mialem zestaw wygladajacy identycznie i niestety co drugie wlaczanie swiatel wywalalo kontrolki na blacie. Gdzie/jak zamiesciles przetwornice? Rozumiem, ze to slimy sa założyłem je w oryginalne miejsce ( tak mi sie wydaje ),napisze może gdzie ,jak lampe wyciągnąłem to obróciłęm ja do góry nogami i tam takie było miejsce,takie prostokątne korytko ,tak jakby idealne na nie,użyłem solidnej dwustronnej taśmy klejącej ,żadnych opasek uciskowych czy tam wiercenie + wkręty ,nic z tych rzeczy,trzyma bardzo solidnie,balasty to slimy,zgadza się dziś też kilka razy specjalnie sprawdzałem je,z 10 razy włączyłęm -wyłączyłęm i jest ok,powiedziałem sobie albo sa dobre albo śmieć,jak narazie cieszę sie jazdą w nocy ( wkońcu widzę bardzo dobrze i bardzo jasno ), bez oślepiania innych,skąd wiem,zrobiony test ,kolega jechał znad przeciwka i nic,pózniej zamiana,ja jego auto a on moim noi faktycznie nic z tych reczy,szczerze piknie to wygląda,naturalnie jasno żywy kolor ,ale jak się widzi niebieskie dziadostwa to sorry,to ma świecić a nie nie rzucać sie w oczy jak te blue dziadostwa ( i to bez efektów ) macieek jest gwarancja na żąrówki 1rok i na reszte 2 lata,pisałem do gościa ,mówi zero problemu,zresztą sprzedał juz ponad 1600 zestawów po te Ł50 to o czymś to świadczy
strzeha Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 No to pogratulować wreszcie jest nadzieja na to, że będzie można montować HIDY do B6 bez efektów ubocznych. Ja jutro mam dostać zestawik, który zamówiłem jakieś dwa tyg temu, też ponoć nie będzie se robił cyrków z elektroniką ale jak wyjdzie zobaczymy, kupiłem go tutaj http://www.xenonowe.pl/index.php?MENU=oferta&id=20 tylko poprosiłem o zestaw na SLIMACH bo u kolegi na zwykłych przetwornicach wychodziły kwiatki http://www.xenonowe.pl/index.php?MENU=oferta&id=81 na weekendzie zamontuje to dam znać jaki rezultat pozdro
macieek Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 No koniecznie daj znac, ciekawe czy zasypie bledami
chudy13101980 Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 No dajcie znać to się też chyba skuszę
7balon Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 kupiłem podobne na allegro i nie zawsze ale kilka razy wyskakwał mi błąd hamulców esp zapalało się i przestawał działac prędkościomierz, po potpięciu pokazybało mi sterownik abs nie pamiętam dokładnie, stawało się to coraz częściej i zauważyłem wkońcu ż dzieje się to po zapaleniu świateł.ściągnołem zestaw hid i założyłem ori żarówki ale nie ukrywam brakuje tego światła, gdyby ktoś naprawde niał sprawdzone zestawy proszę o linka!!!!
strzeha Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 Zestaw zamontowany. - żadnych błędów nie wywaliło (włączałem/wyłączałem je jakieś 15 razy zawsze na włączonym silniku) - radio gra bez zakłóceń - światła wyregulowane na przyrządzie (więc nie ma szans żebym kogoś oślepiał) nie zmieniłem tylko jeszcze ustawień w kompie na xenony, myślicie że może się coś zacząć przez to dziać ? zmienić to kodowanie mimo tego że wszystko wydaje się ok ?
martinus Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 Jak zmienisz to komputer odpowiednio się zachowuje do instalacji, moim zdaniem masz na pokładzie xenon to instalujesz go w pełni, również z info dla kompa czyli adaptacją. Może być sytuacja, że przetwornica chwilo kiedyś inaczej żuci prądem i wywali błąd od razu, a tak komp np. będzie wiedział że skoro jest instalacja to przy zapłonie palników prąd chwilowo będzie większy, a następnie opada by móc się unormować dla równego świecenia palniczków. Między innymi chociaż by po to...
strzeha Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 Byłem w tutejszym Norauto niestety twierdzą że ich VAGiem nie da sie tego zrobić bo nie mają wykupionej licencji na takie modyfikacje. Twierdzą że tylko w serwisie Audi moge zmienić to kodowanie. Będę musiał poszukać kogoś na hiszpanskim forum bo w ASO kasuja 64 euro/h więc mogło by trochę zaboleć. Chyba, że ktoś wybiera się na wakacje i ma możliwość zabrać kabelek :> to w zamian mogę zorganizować wycieczkę i pokazać najciekawsze okolice Nie wiem czy to wynik złej regulacji czy sie palniki jeszcze nie rozkręciły ale słup światła kończy się jakoś strasznie blisko przed autem. Pojechałem przetestować sprzęt w nocnych warunkach i sie okazuje że musiałem jechać 50km/h bo nic nie widziałem 20m przed autem była kompletna ciemność.
martinus Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 Ja powiem tak, normy jakie mają na maszynie to właśnie tak, a nie inaczej wyjdzie odległość świecenia. Poczytaj dużo o ustawieniu świateł w warunkach domowych i zobaczysz, że sam spokojnie ustawisz je optymalnie. Ja ustawiłem sobie sam i świecą super na tyle, że długich nie używasz w ogóle. Podpowiem Ci tak - ponieważ kierunkowo masz już okej ustawione, to tylko regulacją góra-dół daj wyżej, testując na ścianie... najpierw zaznaczasz pierwotną wersję wysokości, którą masz teraz (pamiętaj aby stać w tym samym miejscu zawsze), następnie testuj wieczorem jak będziesz po troszku jechał w górę... kluczyk imbusowy i heja Ale poczytaj jeszcze, bo krecha z pewnej odległości nie może przekroczyć linii lusterek. Pozdro P.S z tym Vagiem to prosta sprawa, tylko szkoda że nie masz nikogo kablem w pobliżu.
strzeha Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 Sami zobaczcie podniosłem je trochę -tak były ustawione przez diagnostę "w pozycji 0" -tak po mojej korekcie w "pozycji 0" -a tak przed zainstalowaniem HIDów w "pozycji 0" - świeciły za wysoko dlatego miałem pokrętełko w "pozycji 2" wtedy ta prosta linia zaczynając od lewej strony pokrywała się z lamperią czyli tak jak na drugim zdjęciu po mojej korekcie (wiem że wtedy nie oślepiałem nikogo bo sprawdzałem z kolegą on w jednym aucie ja w drugim mijalismy się z naprzeciwka jechałem za nim i było ok)
martinus Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 Po korekcie będzie okej raczej, pokrętło na pozycje 0 i musi być lepiej. Zostawiasz i tyle - sprawdź jeszcze stojąc w tej samej odległości co na korekcie, odjeżdżając powoli do tyłu czy promień się czasem nie podnosi. Jeżeli się obniża to raczej nie będziesz nikogo oślepiał.
strzeha Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 Tak na szybko znalazłem coś takiego oraz dokładny opis na forum VW http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65210 (na naszym forum nie widziałem podobnego) W wolnej chwili sprawdzę dokładnie jak sie ma ta teoria do praktyki. Pozdrawiam
martinus Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 No i świetnie, dość precyzyjnie tam to ustawienie opisują, natomiast musisz mieć na uwadze, że ma być to ustawienie nie serwisowe, a optymalne dla Ciebie - czyli wyższe w celu lepszego świecenia, przy czym załamanie (granica cienia) ma schodzić w dół w raz z odległością.
strzeha Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Ustawiłem to zgodnie z tą normą i sami zobaczcie jaka jest różnica, w porównaniu do tego co zrobił diagnosta. Ps założyłem nowy wątek bo trochę się nie w temacie rozwinęła ta dyskusja. http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t186145.0.html
spknet Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Pojawiają sie jeszcze komuś błędy esp na hidach ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się