Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Pompa wspomagania jęczy...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy przejechałem już na jęczącej pompie jakieś 60tyś km i czekam aż się ona skończy (wspomaganie działa idealnie!!!)wymieniałem już rok temu płyn i dalej popa wyje ale nie chce się skończyć... mam pytanie czy to napewno pompa do wymiany a może coś innego skoro ona nie chce się skończyć?

jęk i wycie dochodzi na pewno z pompy!!!

może macie jakiś sprawdzony środek żeby dolać do niej,

jutro właśnie myślę wymienić płyn bo ten już jest "rdzawy" może jakieś rady koledzy macie jak ją uciszyć??

pozdrawiam

Opublikowano

ja też się podłączę tulko że u mnie to jak jeś silnik zimny to działa idealnie wspomaganie a jak sie rozgrzeje to to prawie go nie mam i pompa piszczy. czy to oznacza koniec sprawnosci pompy?

Opublikowano

kolego mi właśnie piszczy nawet jak kogoś wiozę to myśli że mam mega turbinę że tak słychać :polew:jak gazu dodaję przyjemny dźwięk dla ucha ale jak skręcam to już nie bardzo :slina:

Opublikowano

Panowie , i co doradzicie , ktos moze zmienial pompe?? i jest poprawa?? u mnie jest tak ze wyje dopiero jak sie zagrzeje, i tylko przy 1100 -1200 obr, slychac buczenie czy wycie nie wiem jak to nazwac,nawet przenosi takie wibracje na pedaly , podczas skrecania czy jak krece na postoju, i wydaje mi sie ze to sie nasila, mechanik sprawdzal plyn i gadal ze nie ma sensu wymieniac bo jest czysty, i caly czas jest stan plynu ok , doradzicie cos?? czy tylko wymiana pompy mnie ratuje??? mam przejechane 194.000, rok 2004, gdzie jest przyczyna ze sie juz wysypala??

Opublikowano

kolego też mam drgania i bardzo identyczne objawy, przejeździłem już tak 40 tyś i dalej wspomaganie działa tylko hałasuje, mechanik mi powiedział że szkoda kasy na płyn bo trzeba pompe wymienić ale ona nie chce się wysypać.. i myślę że u Ciebie ten sam scenariusz będzie :confused4:

Opublikowano

W moim przypadku pompa tez buczała przy niskich obrotach, pomogło płukanie układu i zalanie nowym oryginalnym zielonym mineralnym płynem z ASO. Teraz panuje cisza i tak ma być :naughty:

Opublikowano

w sumie mozna by tak zrobic by wymienic plyn , koszt 50 zl, tylko czy to cos da?? skoro plyn jest czysty??, ja rozmawialem z naprawde dobrym mechanikiem do ktorego trzeba zapisywac sie miesiac wczesniej na naprawe, powiedzial ze nic z tym nie da sie zrobic i trzeba to koniecznie wymienic , ze zmiana plynu nic nie da, mowi ze jak jest autko zimne ,to plyn jest gęstszy i nie wyje , a jak sie zrobi cieplejszy to efekt slychac odrazu, wiec nie wiem czy jest sens wywalac nowy plyn w bloto, jak i tak by to nic nie pomoglo;/ sam nie wiem..

Opublikowano

to samo mi mechanik powiedział:/ no cóż zaczekam aż się wysypie żeby wiedzieć za co płacę :disgust:

najgorsze jest to że wspomaganie mi lekko chodzi i poza wyciem i buczeniem to jest ok no i tak przejeździłem już troche jakieś 40tyś i dalej chodzi

Opublikowano

Witam wszystkich i proszę o radę.

jestem w posiadaniu A4 B6 2001R 1.8 T

Przy rozgrzanym silniku coś mi wyje pod maską a najbardziej przy skręcaniu kół.

płyn w układzie wspomagania zawsze był i jest nadal.

nie wiem z czym to jest związane

jak auto jest zimne to niema tam żadnego wycia pod maską

proszę o radę w tej sprawie.

Opublikowano

Czytaj wyżej kolega ładnie opisał to zjawisko :przebiegly:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...