Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Koledzy SWAP z 1.8T 150kucy na 2.0T .. moze chipowanie? co wybrac?


seves

Rekomendowane odpowiedzi

chłopaku jak okolice 190km(jak motorownia zdrowa to tyle wypluje) ci stykają to zrób sam program w Dynosoft na seryjnych gratach i po bólu.....a nie wymyślasz tu jakieś swapy :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie jak w tej chwili celuje w powiedzmy te 180-200km jak pisal _Bartek_ moze 190.. to czy tip i fmic robic i co to tip? :mysli: czy poki co obecne graty obsluza? skoro wtryski pociagna to jeden wydatek mniej dzieki moskal :hi:

tip to dolot/rura z kwasówki łącząca puszke filtra powietrza z turbiną , fmic to wydajniejsza chłodnica powietrza montowana zamiast seryjnej , orurowanie do niej równiez z kwasówki , poszukaj na forum , jest tego w pipke :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze ktos zna kogos kto nia smiga tylko kolor zielony mnie odstraszyl:P

Była jedna z Częstochowy zielona, jest w trefnych ogłoszeniach - licznik cofnięty o co najmniej 200kkm. Wydaje mi się, że cały czas wisi na Allegro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za cierpliwosc :wink4: hehe

chłopaku jak okolice 190km(jak motorownia zdrowa to tyle wypluje) ci stykają to zrób sam program w Dynosoft na seryjnych gratach i po bólu.....a nie wymyślasz tu jakieś swapy

pytanie o swapa padlo bo motory 2.0T w sumie mozna tanio kupic a z nich sam soft na 260km mozna zrobic.. wiec przyszlosciowo pytalem.. w miedzyczasie mnie koledzy uswiadomili ze poki co ok 200km i sprawdze jak idzie strzala a dalej.. a dalej sie okaze :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej się nie porywaj na swapa na 2.0T, bo koszt samego silnika to nie jedyny koszt. A można się zdziwić podliczając całego swapa...Pewnie sam silników nie przerzucisz, podłączenie nowej instalacji, pewnie problemy z kompem, nowy rozrząd w nowym silniku, paski, płyny, oleje, a to "skoro mam coś na wierzchu to może wymienię dla pewności" itd itd... A tak - fmic+tip+chip= okolice 3 tys zł i jesteś pod 200KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej się nie porywaj na swapa na 2.0T, bo koszt samego silnika to nie jedyny koszt. A można się zdziwić podliczając całego swapa..

no ja jestem świeżo po przekładce 1.8T na 1.8T to ci moge coś powiedzieć na ten temat :wink4:

wyszło mnie to wszystko 4700pln , z czego silnik 2500 a reszta to rozrząd ,robocizna i kwiatki które wyszły przy podmiance , więc raczej nie polecałbym swapa na 2.0 , no chyba ze miałbyś w pyte $$$.

a jesli masz to uderzaj do uzytkownika Nosb - ma 2.7bit na sprzedaż , więc bardziej skusiłbym sie na tą opcje :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.7BiT do ośki? Niedlugo zaczniecie proponowac ludziom swapy z 1.6 na 2.7BiT :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.7BiT do ośki? Niedlugo zaczniecie proponowac ludziom swapy z 1.6 na 2.7BiT :gwizdanie:

byłby pionierem :kox:

jakbym miał hajs to włozyłbym 2,7 do parówy , a co tam :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moskal, ale wymiana na ten sam silnik jest dużo łatwiejsza, bo całej instalacji, zawiechy i kompa nie trzeba zmieniać.

A tak w ogóle to co się stało z motorem, że swapowałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moskal, ale wymiana na ten sam silnik jest dużo łatwiejsza, bo całej instalacji, zawiechy i kompa nie trzeba zmieniać.

A tak w ogóle to co się stało z motorem, że swapowałeś?

wiem wiem ze jest łatwiejsza :wink4: ,dlatego pokazałem mu koszty przy przekładce 1.8T na 1.8T gdzie robota ogranicza sie do przekładki silnika bez ruszania elektroniki zeby uzmysłowił sobie co moze go czekać przy przekładce 1.8T na 2.0T

wymieniałem motorownie bo zawór mi sie ułamał i zrobił dziure w tłoku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie-nie przesadzajcie z tą ośką-fokus RS ma ośkę i 300 koni,a jezdzi :wink4:

http://www.autoinfo.pl/premiery-aut/ford-focus-rs-najszybszy-focus-wszech-czasow-25-t-305-km-263-kmh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie-nie przesadzajcie z tą ośką-fokus RS ma ośkę i 300 koni,a jezdzi :wink4:

http://www.autoinfo.pl/premiery-aut/ford-focus-rs-najszybszy-focus-wszech-czasow-25-t-305-km-263-kmh

Dokładnie to samo napisałem parę postów wcześniej, tylko jest jedno ale, Focus RS jest zeszperowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie-nie przesadzajcie z tą ośką-fokus RS ma ośkę i 300 koni,a jezdzi :wink4:

http://www.autoinfo.pl/premiery-aut/ford-focus-rs-najszybszy-focus-wszech-czasow-25-t-305-km-263-kmh

Dokładnie to samo napisałem parę postów wcześniej, tylko jest jedno ale, Focus RS jest zeszperowany.

co nie oznacza ,że w ośce nie może być dużo ponad 200 KM :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj mozna, mozna ... :naughty:

Do zwykłej jazdy moze i sie nada ale przy próbie startu dynamicznego bedzie to tak wygladało w przypadku A4 :naughty:

grubo ponad 200km w FWD

Doczytałem na stronie SIDa to ma 440km obecnie :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...dlatego na ćwiartkę najlepsze są AWD,lub RWD,gdzie nacisk na tylną oś jest podczas takiego startu największy,ale jak wcześniej to napisałem-wszystko zalezy od wielu czynników-jeśli ktoś ma wiedzę,czas,pieniądze i miejsce-to nie widzę problemu,żeby tam wcisnąc nawet 4,2 BiT z RS6-wszystko da radę... :wink4: ale wiadomo,każdy patrzy,żeby było dobrze,szybko,bezproblemowo i chyba ,co najważniejsze-najtaniej,jak tylko się da...swapy zawsze dużo kosztują,gdybym dostał w prezencie B7 z kompletnie rozbitym tyłem i bokiem-oczywiście zezłomowana,bo nie ma sensu remontować-to wyjąłbym silnik i elektronikę i się bawił-bo silnik i osprzęt jest za darmo,czyli tylko czas i robota,bo samemu też tego zrobić się nie da w prosty sposób etc...

mając jakiś,ograniczony budzet-lepeij kupić nową suszarę,wtryski ,cooler i robić program :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mając jakiś,ograniczony budzet-lepeij kupić nową suszarę,wtryski ,cooler i robić program :wink4:

otóz to tym bardziej ze scieżka jest juz przetarta i wiadomo co mozna uzyskać i w mniej wiecej jakich kosztach, a swap taki to wielka niewiadoma :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mając jakiś,ograniczony budzet-lepeij kupić nową suszarę,wtryski ,cooler i robić program :wink4:

otóz to tym bardziej ze scieżka jest juz przetarta i wiadomo co mozna uzyskać i w mniej wiecej jakich kosztach, a swap taki to wielka niewiadoma :gwizdanie:

Dlaczego niewiadoma, kupujesz kompletny 2.7T za 5tys, w którym ścieżka jest również bardzo przetarta i modzisz. Inną kwestią jest to, że bardzo wyżyłowane silniki nie nadają się do codziennej jazdy i mają znacznie krótszy żywot. Ludzie również niechętnie kupują rezane samochody, a nawet jeśli to nikt nie zwróci ci poniesionych kosztów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mając jakiś,ograniczony budzet-lepeij kupić nową suszarę,wtryski ,cooler i robić program :wink4:

otóz to tym bardziej ze scieżka jest juz przetarta i wiadomo co mozna uzyskać i w mniej wiecej jakich kosztach, a swap taki to wielka niewiadoma :gwizdanie:

Dlaczego niewiadoma, kupujesz kompletny 2.7T za 5tys, w którym ścieżka jest również bardzo przetarta i modzisz. Inną kwestią jest to, że bardzo wyżyłowane silniki nie nadają się do codziennej jazdy i mają znacznie krótszy żywot. Ludzie również niechętnie kupują rezane samochody, a nawet jeśli to nikt nie zwróci ci poniesionych kosztów.

Niewiadoma napisałem z racji tego że nie wiesz dokładnie co bedziesz musiał dorobić, bo w B6 przecież nie było tego silnika, wiec pewnie łapy silnika bedzie trzeba sztukowac, instalacja też nie bedzie P&P jak w przypadku B5. Chodziło mi bardziej o to że jak trafisz na schodek to nie podeprzesz sie Etką i zakupem gotowca tylko bedzie trzeba przerobić tą część, ale mimo to ja nie neguje tego pomysłu 2,7bit w B6 :kox:

A co zrezanych samochódów niestety masz racje :confused4: kupi je fanatyk tylko który przegląda fora takie jak to :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...