seves Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 No wczoraj była masakra, nie dojechałem do kato, bo do 20 rezaliśmy podsufitke. Jest teraz bardzo przyjemnie. Jeżeli ktoś chce szyber, to wystarczy szlifiera, teraz wiemy jak mechanizm jest przymocowany Oczywiście wielki ukłon do siemiana, który poświęcił na to całe popołudnie, i dla seves`a, bez którego napewno było by ciężko. Wielkie dzięki chłopaki!! nie ma sprawy takie rezanie to czysta przyjemnosc a efekt koncowy... efekt koncowy jest piekny normalnie :good: Teraz to już tylko pozostało to oblać no ja nie chce nic mowic ale ani kiery ani stolkow tez jeszcze nie oblalismy :gwizdanie: gratki, ja bym zmienił tylko jedno... najpierw moc, później wygląd Podjedź no w końcu do kato, sprawdzimy jak się siedzi na tych stołkach fura serio ladnie zapi.. nawet bez programu wiadomo AVF ma fabrycznie dosc duzy moment ale jedzie serio jakby miala wiecej niz seria
siemian Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 z tym ładnie zapi.... to troche przesadziłeś. Ładnie to nie zapie... nawet mironowy kotlet... Powiedzmy że turla się troszke ładniej niż seria, moim zdaniem.
seves Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 :> hehe no wiadomo Siemian rajce na pewno masz chodzilo mi wlasnie o to ze ladnie za***rdala jak na serie i porownanie do mojej :polew: serii
akjam Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 Alcantara i sufit S-Line robi robotę... :gwizdanie:
tolek85 Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Opublikowano 23 Listopada 2010 Ostatnio mnie tak naszło i zastanawiam się, czy mogę sobie do wątku dopisać A4 - S-line Interior? Przez ostatni czas od zakupu troszeczkę się zmieniło u mnie w środku. Miedzy innymi: Czarna podsufitka – S-Line Kierownica 3 ramienna – S-Line Gałka zmiany biegów S-Line Fotele skóra+alcantara (non S-Line) Czekam tylko na listwy aluminium szczotkowane. To jak, mam wnętrze S-Line? Bo chciałbym sobie dokupić listwy wewnętrzne S-line, a nie chcę wioski robić, tzn same naklejki S-Line. Na wiosnę mam nadzieje, ze przez zimę uda mi się body S zrobić, i wtedy logo na zewnętrzne listwy, no i będzie wtedy pełen pakiet S-Line To jak, pisać S-line interior?
siemian Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 tolek nie dawaj oznaczeń. Tak jest git
MAGIC87 Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 grubo wyrezane w srodku... ale jak ktos wyzej napisal. moc pozniej wyglad
siemian Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 grubo... hmmm... napewno porządnie :decayed:
seves Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 tolek nie dawaj oznaczeń. Tak jest git ale Tolkowi chyba chodzilo hmm jak o dopisanie do watku? ze w temacie watku chcesz sobie dopisac? no ja mysle ze oczywiscie mozesz a i nawet powinienes i to bez pytajnikow a jak wyrezasz zewnatrz to sie pomysli co i gdzie dolozyc
tolek85 Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Opublikowano 24 Listopada 2010 No i w wątku dopisać, i póki co, jak mam środek tylko w S, to na progi wewnętrzne te listwy z logiem S-Line. Na zewnątrz narazie bez żadnych oznaczeń, bo z zewnątrz póki co zalatuje totalną serią
seves Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 no ten zawias nie mysl tyle tylko kupuj z tego co podpatruje to na razie 90% ludzi o ktorych wiem tylko sprezyny wymieniali
siemian Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 oj to źle podpatrujesz. Bo z tego co ja wiem to 80% wymienia całość. ankieta..?? :decayed: :decayed:
seves Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 oj to źle podpatrujesz. Bo z tego co ja wiem to 80% wymienia całość. ankieta..?? :decayed: :decayed: ach ta matematyka :gwizdanie:
Denis Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 mam techniczne pytanie do kolegów (akcja szyber) :gwizdanie: Jakich narzędzi użyliście? Jak bardzo skomplikowana jest cała operacja? Jak wyglądało przygotowanie od strony finansowej? I chyba najważniejsze. Kolega trochę mnie nastraszył mówiąc, że jak chce się montować szyber, to podczas rezania można tak uszkodził powłokę dachu, że w miejscach cięć może z czasem pojawiać się korozja, że już nie wspomnę o przeciekach. Ile w tym prawdy? Chętnie sam podjąłbym się takiego moda, dlatego teraz szukam informacji Z góry dzięki
tolek85 Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Opublikowano 26 Listopada 2010 Ja tu może sprostuję, bo szyber mam ori, nie rezałem go. Takiej operacji bym się na pewno nie podjął. Z mojej strony mogę dodać, że jest to może jakiś mały rarytas, bo mało naszych A4 ma szyber i jak kupowałem autko, to byłem zadowolony, że jest, ale gdybym dzisiaj kupował, to nawet szukałbym wręcz bez szyber. Dlaczego? W samochodzie jest głośniej, niż bez, szyber nie jest „super uszczelniony” tzn są tam odpowiednie dreny, które odprowadzają wodę. Woda tam w takich rynienkach na pewno stoi. Tak mi się wydaje, bo jak Sobie umyję furke, to jadąc okł 100 km/h to słychać „siorbanie” wody oraz widać na tylnej szybie nitkę wody. Oczywiście wszystko na zewnątrz, wewnątrz nic nie przecieka, czy coś Sam mechanizm z szybą, też ma swoje parę ładnych kilo co dodatkowo obciąża autko. Odnośnie mocowania. Trzyma się on na okł 10 śrubach. Są one odpowiednio przygotowane do montażu szyber w samym dachu. Powtarzam, ja nic nie ciąłem! Nie inwestowałem w to ani jednej złotówki. Wymieniałem tylko podsufitkę. Nie polecam rezanie szyber, jeśli się go nie ma!! Musiałbyś dach cały odciąć, nie da się zamontować go osobno.
seves Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Ja tu może sprostuję, bo szyber mam ori, nie rezałem go. Takiej operacji bym się na pewno nie podjął. Z mojej strony mogę dodać, że jest to może jakiś mały rarytas, bo mało naszych A4 ma szyber i jak kupowałem autko, to byłem zadowolony, że jest, ale gdybym dzisiaj kupował, to nawet szukałbym wręcz bez szyber. Dlaczego? W samochodzie jest głośniej, niż bez, szyber nie jest „super uszczelniony” tzn są tam odpowiednie dreny, które odprowadzają wodę. Woda tam w takich rynienkach na pewno stoi. Tak mi się wydaje, bo jak Sobie umyję furke, to jadąc okł 100 km/h to słychać „siorbanie” wody oraz widać na tylnej szybie nitkę wody. Oczywiście wszystko na zewnątrz, wewnątrz nic nie przecieka, czy coś Sam mechanizm z szybą, też ma swoje parę ładnych kilo co dodatkowo obciąża autko. Odnośnie mocowania. Trzyma się on na okł 10 śrubach. Są one odpowiednio przygotowane do montażu szyber w samym dachu. Powtarzam, ja nic nie ciąłem! Nie inwestowałem w to ani jednej złotówki. Wymieniałem tylko podsufitkę. Nie polecam rezanie szyber, jeśli się go nie ma!! Musiałbyś dach cały odciąć, nie da się zamontować go osobno. no chyba ze kupisz caly dach z szybrem i sobie go tylko przespawasz taki zarcik maly
Denis Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Jeżeli ktoś chce szyber, to wystarczy szlifiera, teraz wiemy jak mechanizm jest przymocowany To w takim razie źle się zrozumieliśmy, tzn ja źle odebrałem to co napisałeś
tolek85 Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Opublikowano 26 Listopada 2010 To był żarcik proszę tego nie odbierać w żaden sposób na serio!!
siemian Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 oj waży troche ten szyber... :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:
tolek85 Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Opublikowano 26 Listopada 2010 waży... waży, mi aż ręce mdlały, a ty fotki trzaskałeś, a tu do tego wszystkiego deszcz zaczął jeszcze padać ;P jest co wspominać, choć były chwile słabości
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się