Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Lista modułów komfortu 46 w Audi A4 B6 i B7 z opisem funkcji


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

A jakim modulem moge zamienic AJ?! potrzebuje wlasnie taki i niewiem czy dobrze kombinuje ale z drzewka ktore zajduje sie u gory wynika ze moge uzyc modulu o oznaczeniu AL, AH, AK, AC, AB, R, S?! czy mam racje czy musi byc tylko AJ?! Prosze o jakas sugestie,bo mam z tym ogromny problem i musze go szybko rozwiazac. Przepraszam ze tutaj pisze,ale widze ze temat ten poniekad dotyczy mojego problemu!! z gory dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Problem w tym, że kolejność pojawiania się kolejnych modułów ma się nijak do obsługiwanych przez nie funkcji. Dopóki nie rozpiszemy całego drzewka - na Twoim miejscu uparcie szukałbym AJ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B6

8E0 959 433 AR

alarm fabryczny - brak

częstotliwość - 433,92MHz

oświetlenie nóg - brak

szyby z tyłu - korba

--

Pozdrawiam.

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ej ej, jednak z tego mojego modułu prośba o usunięcie fabrycznego alarmu - to nie fabryczny ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8E0 959 433 l - pakiet oświetlenie przestrzenia , elektryczne szyby z tyłu

mam pytanko, co jest odpowiedzialne za oswietlenie drzwi , kratki nawiewu, klamki ,diody w lampce podsufitki itp? tzn za pelny pakiet oswietlenia ? bo w opisie widze ze moduł komfortu tylko nogi..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduł komfortu odpowiada za oświetlenie drzwi tylko w przypadku korb w tylnych drzwiach (dotyczy lampek uławiającej wejście i ostrzegawczej). W pełnej elektryce tym samym oświetleniem operuje już sterownik drzwi (silniczek szyby). Iluminacja o którą pytasz (niektórzy nazywają to Ambient) zasilana jest z zegarów - wszystkie podświetlenia które załączają się po włączeniu świateł (diody w podsufitce, przełączniki, kratki nawiewów itd). Dokładnie jest to 17 pin w zielonej kostce w sterowniku zegarów (jak zdejmiesz schowek kierowcy, kostka jest pod kierą po prawej stronie).

Spiidy - rozumiem, że alarmu nie masz (możesz dać info na pw).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, do mojej a4 dostała się woda, pod nogami miałem jej pełno zaczęła szwankować elektryka, podniosłem tapicerkę pod nogami a tam chyba 3l wody, moduł komfortu utopiony, mój moduł to 8E0 959 433 BA z tego co wyczytałem (bo szukam takiego na allegro, ale nie mogę znaleźć o identycznym oznaczeniu) to pasuje też AR AS AT, czy to prawda, czy po włożeniu takiego modułu wszystko będzie ok? Czy trzeba to ustrojstwo jakoś programować czy coś w tym stylu proszę pilnie o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiennikiem może być AT.

Kodowania tego modułu raczej nie będziesz musiał zmieniać - no chyba, że upatrzysz sobie zmianę którejś z opcji.

VAG jednak będzie potrzebny do ataptacji Twoich kluczyków do nowej centralki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki nie będzie całej listy - trudno jednoznacznie odpowiedzieć...

Pytanie co masz w swoim aucie: alarm? elektryczne szyby z tyłu? pakiet oświetlenie? Sugeruję się modułem który Ci padł...

Ew. można by jeszcze zaryzykować z AJ - ale gwarancji, że zadziała nie ma (to jednak krok w tył w odniesieniu do kolejności pojawiania się modułów na rynku).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to szukaj AR. Znalazłem auckję z BA i AR - wystarczy się przyłożyć do szukania :tongue4:

http://www.allegro.pl/item1039541484_audi_a4_modol_komfortu.html[br]Dopisany: 20 Maj 2010, 16:23_________________________________________________Dziś na spocie dorwałem się do aut kilku kolegów - opisane 4 kolejne moduły (coś stanęliśmy w miejscu ;))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

B7, 8E0 959 433 CJ,fabryczny alarm,czestotliwosc 433 Mhz,oswietlenie przednich nog i tylnuch,tyl korby

Adres 46: Moduł komfortu Plik etykiet: 8E0-959-433-MIN.lbl

Oznaczenie elementu: 8E0 959 433 CJ

Komponent: Komfortgerát TBF 4035

Kodowanie: 07018

Kod serwisu: WSC 06325

Oznaczenie elementu: 8E1959801H

Komponent: Tőrsteuer.FS BRM 0606

Oznaczenie elementu: 8E1959802H

Komponent: Tőrsteuer.BF BRM 0606

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8E0 959 433 BS

korby tyl , oswietlenie , nog przod tyl , kratki nawiewu, podsufitka , drzwi bok i dol , wizytownik, pakiet oswietlenie jednym słowem , tempomat pełny fis ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam problem z modułem komfortu 8E0 959 433 AL. Szyby i zamki zaczęły wariować. Same się zamykają i otwierają. Aktualnie jest podłączony moduł przedstawiający się w VAGu jako: 8E0 959 433 AR. Problem przestał istnieć, ale nie działa pilot i klakson.

Niestety nigdzie nie mogę znaleźć modułu 8E0 959 433 AL. Na stronie http://www.audizine.com/forum/showthread.php/235120-Need-to-change-the-quot-Zentrale-komfortelektronik-quot-8E0-959-433-AL wyczytałem, że Audi w styczniu 2001 zaniechało montowania 8E0 959 433 AL na rzecz 8E0 959 433 AJ. Zgodnie z drzewkiem w tym wątku też wygląda, że AL został zastąpiony przez AJ. Chciałem się upewnić czy można zamontować u mnie AJ. Wcześniej sprzedawca też zapewniał, że obecnie zamontowany moduł AR będzie dobry do mojej A4.

Zastanawiam się czemu stary moduł AL zaczął wariować. Po wyjęciu nie widać na nim żadnych zwarć na stykach, ale prawdę mówiąc nie znam się na tym i nie wiem czego szukać. Nie zauważyłem, aby wcześniej moduł był zalany.

Posiadam w drzwiach przyciski alarmu, z tyłu korby, brak oświetlenia nóg. Mógłbym zamontować stary moduł i sprawdzić jak wygląda w VAGu, ale czy wymiana modułu wiąże się z jakimiś jeszcze czynnościami (czy np. trzeba coś jeszcze przestawić w VAGu), bo poprzedniej wymiany dokonał elektronik. Czy mając teraz zamontowany moduł AR zamiast AL sprawdzone dane o module komfortu przy użyciu VAGa będą wiarygodnie pokazywać obsługiwane przez niego funkcje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem AJ pasuje do wszystkich konfiguracji wyposażenia - więc nie powinno być problemu. Jeśli chodzi o moduł AR IMO wszystko działa poprawnie - pilot nie działa ponieważ musisz przypisać go do nowej centralki (sterownik siedział w innym aucie i pod nie jest zakodowany włączając w to także inne klucze - używając interfejsu VAG musisz ustawić kodowanie i klucze pod swoje autko). Domjenick nakręcił filmik z instrukcją jak to zrobić (poniżej link). Nad klaksonem muszę się zastanowić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wskazówki. Niestety nie mogę zaprogramować pilota. Mam tylko jeden kluczyk z pilotem. Po wejściu do bloków pomiarowych zgodnie z filmem i naciskaniu pilota żadna wartość w VAGu nie zmienia się niezależnie czy w stacyjce jest kluczyk z pilotem czy bez. A zmianę wartości w kanale 21 mogę dokonać w obu przypadkach. Wygląda to tak jakby moduł nie widział tego pilota. Poza tym, elektronik który wymieniał moduł też nie potrafił zaprogramować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...