Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Lista modułów komfortu 46 w Audi A4 B6 i B7 z opisem funkcji


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam:)

Klubowiczów :hi: :hi: :hi:

Dokupiłem sobie czujnik ruchu do a4 b7 Limuzyna - 8E B7 Ultraschallsensor Sensor Alarm 8E0 951 177

Miałem kabelek przygotowany więc podpoiłem mam fabryczny alarm z etki po Vinie wchodzi że jest PR-7AN numer sterownika to: 8e0 959 433 CP

Mam samochód z USA.

Byłem w audi by aktywować (zakodować) ten czujnik ruchu - niestety komputer nie miał takiej możliwości !!!

Czy to oznacza że potrzebuje dokupić sterownik ALARMU - CZUJNIKA RUCHU - 8H0 951 177 - 8H0951177 !!!! :mysli: :mysli: :mysli:

Proszę o Info:)

pozdr.

Olo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8E0 951 177 jest prawidłowym sensorem ruchu dla B6/B7.

7AN to fabryczna instalacja alarmowa ale bez czujnika kontroli wnętrza (ta oznaczona jest kodem 7AL).

Wiązkę dla sensora masz tylko częściowo przygotowaną (gotowy jest tylko odcinek dachu czyli od pomarańczowej kostki 17-pin na panelu konektorów słupka A po stronie kierowcy a podsufitką). Brakuje jeszcze kabelków między w/w pomarańczową kostką a MK.

Pin 10 w pomarańczowej kostce ciągniesz do złącza diagnostycznego (kabelek zielono-czerowny, pin 7 - będzie podłączony, robisz mostek)

Pin 17 w pomarańczowej kostce ciągniesz do MK (czerwona kostka 20-pin, pin 17)

Pin 16 w pomarańczowej kostce ciągniesz do bezpiecznika 38 (kabelek czerwono-zielony, będzie podłączony, robisz mostek)

Gdy dołożysz brakujące okablowanie - sensor zadziała i będziesz mógł się z nim połączyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8E0 951 177 jest prawidłowym sensorem ruchu dla B6/B7.

7AN to fabryczna instalacja alarmowa ale bez czujnika kontroli wnętrza (ta oznaczona jest kodem 7AL).

Wiązkę dla sensora masz tylko częściowo przygotowaną (gotowy jest tylko odcinek dachu czyli od pomarańczowej kostki 17-pin na panelu konektorów słupka A po stronie kierowcy a podsufitką). Brakuje jeszcze kabelków między w/w pomarańczową kostką a MK.

Pin 10 w pomarańczowej kostce ciągniesz do złącza diagnostycznego (kabelek zielono-czerowny, pin 7 - będzie podłączony, robisz mostek)

Pin 17 w pomarańczowej kostce ciągniesz do MK (czerwona kostka 20-pin, pin 17)

Pin 16 w pomarańczowej kostce ciągniesz do bezpiecznika 38 (kabelek czerwono-zielony, będzie podłączony, robisz mostek)

Gdy dołożysz brakujące okablowanie - sensor zadziała i będziesz mógł się z nim połączyć.

Serdecznie dziękuje za informacje. :hi:

Ale czy muszę kupić ten Sterownik ALARMU - CZUJNIKA RUCHU - 8H0 951 177 !!!

Ps. Bo rozumiem że raczej musze - bo do czego miałbym podłączyć te kabelki o których mówisz.

Pytam bo w tym temacie jestem kompletnie laikiem - czyli chce pokupować wszystko co jest niezbędne a i tak sam montaż zostawić ASO .

Prosze o info.

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8E0 951 177 jest prawidłowym sensorem ruchu dla B6/B7.

7AN to fabryczna instalacja alarmowa ale bez czujnika kontroli wnętrza (ta oznaczona jest kodem 7AL).

Wiązkę dla sensora masz tylko częściowo przygotowaną (gotowy jest tylko odcinek dachu czyli od pomarańczowej kostki 17-pin na panelu konektorów słupka A po stronie kierowcy a podsufitką). Brakuje jeszcze kabelków między w/w pomarańczową kostką a MK.

Pin 10 w pomarańczowej kostce ciągniesz do złącza diagnostycznego (kabelek zielono-czerowny, pin 7 - będzie podłączony, robisz mostek)

Pin 17 w pomarańczowej kostce ciągniesz do MK (czerwona kostka 20-pin, pin 17)

Pin 16 w pomarańczowej kostce ciągniesz do bezpiecznika 38 (kabelek czerwono-zielony, będzie podłączony, robisz mostek)

Gdy dołożysz brakujące okablowanie - sensor zadziała i będziesz mógł się z nim połączyć.

Serdecznie dziękuje za informacje. :hi:

Ale czy muszę kupić ten Sterownik ALARMU - CZUJNIKA RUCHU - 8H0 951 177 !!!

Ps. Bo rozumiem że raczej musze - bo do czego miałbym podłączyć te kabelki o których mówisz.

Pytam bo w tym temacie jestem kompletnie laikiem - czyli chce pokupować wszystko co jest niezbędne a i tak sam montaż zostawić ASO .

Prosze o info.

:hi:

Masz już wszystko czego potrzebujesz. 7AN to to samo co 7AL tylko bez czujnika ruchu. Podłącz brakujący element wiązki i cały układ zadziała (nie trzeba nic kodować).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nic poza tym czujnikiem ruchu który kupiłem i podłączyłem nie musze już nic kupować ? (czyli ten sterownik ALARMU - CZUJNIKA RUCHU - 8H0 951 177 jest już u mnie w samochodzie)

TAK?

Przepraszam że tak 2 razy o to pytam, chce po prostu mieć 100% pewności by mnie w ASO elektryk nie zagioł.

PS. To podam elektronikowi sposób podpięcia - masz może schemat?

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo uśmiecha mi się podanie publicznie schematu dla instalacji alarmowej...

Nie musisz nic więcej kupować a opis, który wcześniej podałem w zupełności wystarczy aby odpalić kontrolę wnętrza ;)

Jeśli chodzi o centralkę alarmu - w B6 i B7 odpowiada za to MK (nie ma osobnego modułu sterującego, po prostu MK w wersji HIGH ma wbudowaną centralkę).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewiem co oznacza skrót MK - domyślam się że to skrót od Moduł Komfortu , również nie wiem czy mam wersje High !!!

A tu widze całkiem osobny sterownik dlatego pytam - http://allegro.pl/audi-a4-cabrio-alarm-czujnik-ruchu-8h0951177-i1861501456.html

PS. A dlatego tak Pana pytam bo byłem już raz w ASO i komputer nie znalazł kompletnie czyjników ruchu i nie było żadnej możliwośći czegokolwiek kodować - pewnie dlatego że brakowało tej wiązki o której Pan pisze.

I jeszcze dlatego uprzejmie Pana pytałem o schemat bo mam wersje USA i wątpię czy poradzą sobie w ASO bez schematu.

Bardzo dziękuje :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj spokój z tym panem ;)

Instalacja alarmowa w Cabrio to zupełnie inna sprawa...

MK to skrót od Moduł Komfortu - wszystkie wersje z US pracujące na 315MHz to warianty HIGH (obsługujące alarm i pakiet oświetleniowy).

W ASO nie połączyli się z adresem 45 (czujnik ruchu) bo brakuje tej części wiązki o której wcześniej pisałem (czujnik nie jest podłaczony do złącza diagnostycznego). Poza tym w ASO mają schemat instalacji alarmowej.

Jeszcze raz...

- wywalasz fotel kierowcy

- ściągasz dolne osłony słupka A (środkową i progową)

- podnosisz wykładzinę i masz dostęp do MK

- w dolnej części słupka A jest panel z konektorami, Ciebie interesuje pomarańczowa kostka 17-pin (konektor składa się z wtyczki i gniazda, fabrycznie po stronie wtyczki masz wszystkie potrzebne kable - trzeba dołożyć brakujące 3 po stronie gniazda).

Zatem dokładasz 3 brakujące piny do gniazdka pomarańczowego 17-pin:

Pin 10 ciągniesz do złącza diagnostycznego (w złączu diag kabelek zielono-czerowny, pin 7 - będzie podłączony, robisz mostek)

Pin 17 ciągniesz do MK (czerwona kostka 20-pin, pin 17)

Pin 16 ciągniesz do bezpiecznika 38 (kabelek czerwono-zielony, będzie podłączony, robisz mostek)

Później podam numery pinów (będą potrzebne 4 szt. – 3 do pomarańczowej kostki i 1 do MK).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pin 17 ciągniesz do MK (czerwona kostka 20-pin, pin 17)

To pin 17 pomarańczowej podpinam do czerwonej też do Pin17 czy pin20?

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pin 17 ciągniesz do MK (czerwona kostka 20-pin, pin 17)

To pin 17 pomarańczowej podpinam do czerwonej też do Pin17 czy pin20?

:hi:

Pin 17 z pomarańczowej do pinu 17 w czerwonej 20-to pinowej w MK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pin 17 ciągniesz do MK (czerwona kostka 20-pin, pin 17)

To pin 17 pomarańczowej podpinam do czerwonej też do Pin17 czy pin20?

:hi:

oj potwierdza się że jesteś laikiem

wyraźnie napisał ci że z kostki pomarańczowej pin 17 ciągniesz do kostki czerwonej która ma 20 pinów i podpinasz pod 17- pin :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie swierzak szuka pomocy zanim zmarnuje pieniazki ;(

Moja nazwe ja gola bo skapo z elektryka, ale problemy czeste obecnie wyswietla sie blad 17072 (j271) i mam dylemat ,bo pod kierownic w mojej a4 1.8t 163bhp z 2002 powinienem wymienic ktoras z ow "kostek" zasilajacych ECM i nie mam zielonego pojecia, ktora a posiadam trzy: 191 906 383 12v KTB , 141 951 253b 20240072 oraz 8D0 951 253 V23134-j52-x300SN7

Ostatnia podana przezemnie byla zbytnio ciepla zaraz po odpaleniu, ktore bylo tym ostatnim odpaleniem :wallbash:

Dziekuje z gory za pomoc, jesliby ktos byl w stanie dla zielonego o autkach wyjasnic moze gdzies w przyszlosci, ktore kostki odpowiadaja za ktore elektryczne dzialy w audiankach to pewnie , co niektorzy "zieloni" troszke by ojasnieli :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów,

u mnie 8E0 959 433 BA, mam elektrykę szyb z tyłu, pakiet oświetlenia przestrzeni nóg.

Mam z tym modułem najprawdopodobniej mały problem opisany tutaj:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=228998.0

jak możecie coś doradzić to zapraszam.

I pytanko, jakim innym modułem mogę go zastąpić, bo ten BA na allegro nie znalazłem? Wydaje mi się że AT by podszedł, ale czy jeszcze jakiś ?

Z góry dzięki i pozdrawiam wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam ten 8E0 959 433 AS - 433MHz, elektryczne szyby z tyłu. i chcialbym miec alarm fabryczny jest mozliwosc w jakis sposob na dolozenie go do wszystkiego?? moze zmiana mk na inny czy po prostu alarm nie fabryczny trzeba wlozyc??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam ten 8E0 959 433 AS - 433MHz, elektryczne szyby z tyłu. i chcialbym miec alarm fabryczny jest mozliwosc w jakis sposob na dolozenie go do wszystkiego?? moze zmiana mk na inny czy po prostu alarm nie fabryczny trzeba wlozyc??

Musisz zmienic MK na 8E0 959 433 BC , BD ktory obsluguje alarm .

Oczywiscie do tego trzeba miec jeszcze m.in. :

- syrena

- czujniki ruchu w panelu oswietleniowym

- przelacznik dezaktywacji w boczku kierowcy

- oraz zrobic instalacje [br]Dopisany: 18 Listopad 2011, 19:59_________________________________________________

Witam kolegów,

u mnie 8E0 959 433 BA, mam elektrykę szyb z tyłu, pakiet oświetlenia przestrzeni nóg.

Mam z tym modułem najprawdopodobniej mały problem opisany tutaj:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=228998.0

jak możecie coś doradzić to zapraszam.

I pytanko, jakim innym modułem mogę go zastąpić, bo ten BA na allegro nie znalazłem? Wydaje mi się że AT by podszedł, ale czy jeszcze jakiś ?

Z góry dzięki i pozdrawiam wszystkich.

Jak masz ten blad to albo wymianka zamka albo probuj reanimowac mikrostyk :wink4:

Co do MK to mozesz zmienic tez na 8E0 959 433 BC lub 8E0 959 433 BD oczywiscie odpowiednio wszystko kodujac .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zawsze jestes pomocny dzieki :good: ale zapominiales dodac jeszcze wzmianke o kodowaniu alarmu itd a co do drugiego problemui to ja mam tak ze mikrostyk smiga ale nie dochodzi do niego prad mowie o dzwiach kierowcy tak aby sie podlaczyc pod temat a co do alarmu to jaki kosztu tego wszystkiego nie lepiej zalozyc jakis nieorginalny w miejscu gdzie sie tym zajmuja??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...... pisałem

8E0 959 433 BC lub 8E0 959 433 BD oczywiscie odpowiednio wszystko kodujac

Przy kodowaniu 07 nie dodajesz tych wartosci do alarmu :gwizdanie:

+1 – aktywacja alarmu (wersja dla UK i Irlandii)

+8 – aktywacja alarmu

+256 – aktywacja czujników zbicia tylnych bocznych szyb (tylko dla nadwozia Avant wyposażonego w fabryczny alarm)

+1024 – dodatkowe potwierdzenie aktywacji alarmu przez pojedynczy sygnał dźwiękowy z syreny alarmu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...