nuzip2 Opublikowano 15 Lipca 2007 Opublikowano 15 Lipca 2007 U mnie też czasami tak było. Ale czytaj wyżej.
YATES Opublikowano 16 Lipca 2007 Opublikowano 16 Lipca 2007 Ja nie wiem czemu ale przeważnie mam 75 stopni i tylko czasami ( np. dziś) na największym upale temperatura dochodzi do 90 stopni.Sprawdzałem prowizorycznie termostat i jest chyba OK ponieważ po zapaleniu odczekałem 5 minut i rura do chłodnicy była zimna.
YATES Opublikowano 16 Lipca 2007 Opublikowano 16 Lipca 2007 Mam klimatronik.Jak to sprawdzić -doradzcie ???? Jeszcze nigdy nic nie sprawdzałem na klimatroniku.
andrzej710127 Opublikowano 16 Lipca 2007 Opublikowano 16 Lipca 2007 Aja zapytam jak długo trzeba jechac w trasie zero miasta żeby doszło do 90 ja muszę co najmniej z 8 km czy to nie za długo potem jest równe 90 a przeciesz jest lato?
Gość shakal Opublikowano 17 Lipca 2007 Opublikowano 17 Lipca 2007 Jest na forum o kodach klimy i jak się sprawdza.
KICHOL Opublikowano 20 Lipca 2007 Opublikowano 20 Lipca 2007 Witka. Ja już jestem po wymianie termostatu (89zł w ASO) i jestem wielce zadowolony :> Temperaturka 90 oC a wcześniej to max 78 oC. Zauważyłem wyraźnie mniejsze spalanie Tak więc dzięki wszystkim za dobre rady Pozdrawiam dużo zapłaciłeś.... ja za ori termostat u dilera zapłaciłem 83.04zł + oring 4,50zł
YATES Opublikowano 24 Lipca 2007 Opublikowano 24 Lipca 2007 Wreszcie nauczyłem się sprawdzać niektóre parametry na klimie.I teraz mam dwie wątpliwości.Czego ma być temperatura 90 stopni - silnika (kanał 51) czy cieczy chłodzącej (kanał 49) ???? Jeśli chodzi o temperaturę silnika to po krótkiej jeżdzie mam 90 stopni (na liczniku wskazuje dużo mniej ale licznik JAEGER- niedawno był naprawiany,cud,że wogóle chodzi ) i tak się utrzymuje non stop.Jeśli chodzi o temp. cieczy chłodzącej to trochę wariuje - najpierw rośnie do 67 stopni,póżniej opada do 30 stopni,a po dłuższej jeżdzie nie wiem czemu wskazuje -10 i tak już do wyłączenia silnika.Co może być grane ???
goose Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Witam a ja mam nastepujacy problem z temperaturą.... Po 20 km jazdy w tem 25 stopni na liczniku wskazuje mi miedzy 70-75-maxxx 80 stopni na panelu klimatronika w kanale 49 (temp cieczy) jest 70-75 stopni, a na kanale 51 (temp silnika) jest 90 stopni która wartość jest ważna ?? i juz nie wiem czy termostat czy czujnik ( silnik AFB wiec nadaremno niechce mi sie rozbierac pół przodu aby go wymienic) posiadam vaga, sprawdziłem licznik - test i wskazoweczki pionowo - zadnych błędów prosze o jakies info lub wskazówki pozdrawiam
grabalaba Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Witam a ja mam nastepujacy problem z temperaturą.... Po 20 km jazdy w tem 25 stopni na liczniku wskazuje mi miedzy 70-75-maxxx 80 stopni na panelu klimatronika w kanale 49 (temp cieczy) jest 70-75 stopni, a na kanale 51 (temp silnika) jest 90 stopni która wartość jest ważna ?? i juz nie wiem czy termostat czy czujnik ( silnik AFB wiec nadaremno niechce mi sie rozbierac pół przodu aby go wymienic) posiadam vaga, sprawdziłem licznik - test i wskazoweczki pionowo - zadnych błędów prosze o jakies info lub wskazówki pozdrawiam U mnie identycznie. Sprawdź jeszcze temp na Vagu, jak pokazuje tyle co na blacie i w kanale 49 to na 1000% termostat
lukaszr Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 a powiedzcie ile taki termostat kosztuje do afn?-moze bym wymienil Przeważnie około 100 zł i tylko z ASO. a4wroc, mam dokladnie to samo, z tym ze nie mam fisa i nic mi sie nie zapala najprawdopodobniej termostat, ja swoj bede robil po wakacjach, poki co chyba mozna tak jezdzic, ale na zime trzeba koniecznie zrobic. wiec termostat musi poczekac :| Ja na Twoim miejscu bym nie czekał. Wymiana termostatu to naprawdę niewielki koszt, a jak tak pojeździsz z niedogrzanym silnikiem lub przegrzanym to niezbyt będzie dobre dla Twojej
Luqas26 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Ja kupilem w zwyklym sklepie z czesciami samochodowymi 26zl niemiecki Wahler. jak narazie 3000 tys po wymianie i jest idealnie 90 st.
baskecior Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Wreszcie nauczyłem się sprawdzać niektóre parametry na klimie.I teraz mam dwie wątpliwości.Czego ma być temperatura 90 stopni - silnika (kanał 51) czy cieczy chłodzącej (kanał 49) ???? Jeśli chodzi o temperaturę silnika to po krótkiej jeżdzie mam 90 stopni (na liczniku wskazuje dużo mniej ale licznik JAEGER- niedawno był naprawiany,cud,że wogóle chodzi ) i tak się utrzymuje non stop.Jeśli chodzi o temp. cieczy chłodzącej to trochę wariuje - najpierw rośnie do 67 stopni,póżniej opada do 30 stopni,a po dłuższej jeżdzie nie wiem czemu wskazuje -10 i tak już do wyłączenia silnika.Co może być grane ??? Nie wiem po co się produkujemy na tym forum, skoro nikomu nie chce się pogrzebać chwili w archiwum... ;( Kanał 49 to temperatura wyświetlana na desce rozdzielczej , pobierana z 007 z coolant temp., kanał 51 pokazuje temperaturę z małego obiegu nagrzewnicy, stad błysklawicznie osiąga 90 st C. Ciebie interesuje kanał 49. Temperatura po długim postoju w kanale 49 powinna wskazywać 49 st C. Jesli pokazuje bzdury - mozesz mieć problem z czujnikiem temperatury. PS: Tyle naprodukowaliśmy się o termostatach pare miesiecy temu a nadal niektórzy wybieraja loterie w postaci kupna Wahlera , zaoszczędzając na tym kilkadziesiąt złotych i ryzykujac nastepne koszty ... Cycki opadają kochani ...
Voucher Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Podepne sie pod temat bo nie chce zakladac nowego Mianowicie w mojej A4 AFN po dluzszej jezdzie temp. cieczy wskazuje lekko ponad 60 stopni. Czy to jest wina termostatu?
baskecior Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Voucher, co pokazuje klima kanał 49 lub na VAG`u w 007 ?
Voucher Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Pozycja 49 pokazuje mi 68-69*C czyli tyle ile na desce rozdzielczej... Pozycja 51 - 90*C Co o tym myslec? VAG-a nie posiadam P.S. Czy to normalne ze podczas zalaczonej klimy slychac takie świerszczenie z silnika? Nie ciagle ale przy lekkim dodaniu gazu. I jeszcze jedno pytanie: Czy to normalne ze wszystkie kontrolki migaja po wlaczeniu stacyjki (oprocz kontrolki paliwa ktora swieci ciagle do momentu odpalenia auta) czy tez sygnalizuje to jakis blad ? Chodzi o takie zagary: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/e3b72029331e3afc.html
baskecior Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Pozycja 49 pokazuje mi 68-69*C czyli tyle ile na desce rozdzielczej... Pozycja 51 - 90*C Co o tym myslec? VAG-a nie posiadam Wymien termostat. P.S. Czy to normalne ze podczas zalaczonej klimy slychac takie świerszczenie z silnika? Nie ciagle ale przy lekkim dodaniu gazu. U mnie tez slychac ten dziwek. Podejrzewam ktoras z rolek. I jeszcze jedno pytanie:Czy to normalne ze wszystkie kontrolki migaja po wlaczeniu stacyjki (oprocz kontrolki paliwa ktora swieci ciagle do momentu odpalenia auta) czy tez sygnalizuje to jakis blad ? Chodzi o takie zagary: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/e3b72029331e3afc.html Jest ok. Skasuj inspekcję IN1.
Voucher Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 To teraz pytanie jaki termostat najlepiej kupic? Znacie jakiegos zaufanego mechanika/serwis w Warszawie który by to wymienil? Bo tych "pseudo" mechanikow to jest pełno .
Przemas_TrN Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 witam.jakis tydzien temu zakupilem autko i wlasnie pierwsze co rzucilo mi sie w oczy to to ze temp nie dochodzi do 90st. podczas wypadu nad morze ustawilem na klimatronicu 28st i okazalo sie ze wogole mi nie grzal, wogole nawet cieplego nawiewu nie bylo.czy to wina termostatu???
Voucher Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Przy okazji zapytam, czy u Was w Audi tez nie ma oslony na pasek od alternatora i tych innych? Te paski co sa od razu za chlodnica. Czy przy zmianie termostatu moge zlac ten plyn co jest w samochodzie (G12) a potem nalac go z powrotem? No i jaki radzicie mi wziąć ten termostat?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się