Michał Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 ma ktos mapa z AWXa na opchniecie zagadaj, zapytaj czy to na pewno AWX i czy jeszcze aktualne http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=196027.0
Kowi87 Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 map sensor jest tani 038906051C - 200zł u gajosa
olovski Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Opublikowano 10 Maja 2011 zagadaj, zapytaj czy to na pewno AWX i czy jeszcze aktualne http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=196027.0 thanks juz zapodalem temat Kowi tani hehehe
Kowi87 Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 Kowi chodzilo mi o robienie po zalozeniu coolera mozliwe ze pokrecilem ale chodzio o wzor rurek po montazu przed fmiciem nie mialo by to sensu zgadzam sie zastanawialem sie czy teraz jak juz cooler siedzi zrobic wzor rurkami pcv fi 50 i na jego wzorze wyspawac ale ze zaopatrzylem sie w gietarke po rurki jade jutro to zobcze jak uda sie giac te ustrojstwo co do mapsensora mam juz z nierdzewki dorobiony odpowiedzni wklad na wzor AWXa to cos pokręciłes, bo pamietam inna wersje
Michał Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 map sensor jest tani 038906051C - 200zł u gajosa na allegrze swego czasu były po 60-80zł nie wiem jak teraz
Kowi87 Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 A kratki przykręć na wkrety od góry, nie widać a kratka nie wypadnie i nikt nie ukradnie wrazie co mam juz drugi zderzak tak poskręcany map sensor jest tani 038906051C - 200zł u gajosa na allegrze swego czasu były po 60-80zł nie wiem jak teraz też widziałem
olovski Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Opublikowano 10 Maja 2011 to cos pokręciłes, bo pamietam inna wersje :decayed mozliwe ale jak mowie i sam wiesz nie da sie robic rurek przed coolerem to jakby oczywiste ale mniejsza o to tak czy tak pomogles w montazu i jeszcze raz dzieki [br]Dopisany: 10 Maj 2011, 23:43_________________________________________________heh jak od gory???[br]Dopisany: 10 Maj 2011, 23:43_________________________________________________chodzi od srodka od zderzaka tak?? kurde moze i lewa tak ale prawa czasami sie wyciaga w razie holowania hehe
Kowi87 Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 od zewnatrz auta przykręcasz kratke do górnej krawędzi zderzaka, wrazie czego jest normalne podejscie śrubokrętem
olovski Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Opublikowano 10 Maja 2011 kowi wpisz w allegro numer mapa hehehe od 20zl http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=038906051C nie no cos w okolicach 70 dych sie kupi juz ach no tak w sumie dobra mysl a juz mialem sie bawic w wyginanie zaczepow
Kowi87 Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 Słuchaj starego zaraz znajde fotke [br]Dopisany: 10 Maj 2011, 23:49_________________________________________________
olovski Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Opublikowano 10 Maja 2011 Słuchaj starego zaraz znajde fotke [br]Dopisany: 10 Maj 2011, 23:49_________________________________________________ hehe no dobre dobre ale chyba nie masz patentu na to bo zgapie od ciebie
olovski Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Opublikowano 16 Maja 2011 new toys:) redukcja silikonowa od FMIC.PL 57->51mm plus mocne obejmy korpus mapsensora na kwasiaka niestety chyba bede musial poprawic zrobilem frez na rure po dlugosci teraz moge zalozyc mapa tylko pod katem 90" od oryginalu nie wiem czy tak moze byc zamontowany ale dorobie drugi z frezem na rurke jak w ori wie ktos czy map ma jakis kierunek mierzenia / ma znaczenie ktora strona jest wkrecony?? gietarka wyspawana rura zakupiona jeszcze przerobka kamienia do giecia i pierwsze proby robienia dolotu po calosci zobaczymy co wyjdzie
mrogal Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 masa roboty to będzie z rurkami, sam IC to bułka z masłem :gwizdanie: no tak jak sie gotowca chinczyka wsadza to rurki problem, ale jak sie reza ICka ktory sie za uj nie miesci, to pospawanie rurek to buleczka z maselkiem
olovski Opublikowano 14 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2011 ktos sie orientuje jak jest z zawiasem Bilsteina?? kurde padl mi tylny i wymiana oby zakupielm B6 Sport ale po zdjeciu kola okazalo sie ze siedzi tam Bilstein B8 Sprint teraz nasuwa sie pytanie czy zostawic na przodzie B8 Sprint a tyl wymienic na B6 Sport??? Jak myslicie bedzie to jakos wspolpracowac?? Za B6 dalem 370zl /szt B8 kosztuje 450zl /szt wiec zaczynam sie zastanawaic czy nie wsadzic jakiegos gwinta taniego
variocustoms Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Olovski, jak Ty to robisz, że w twoich wypowiedziach w 99% nie ma ą, ć, ę, ł, ń, ó, ś, ż, ź ???????? masz jakąś angielską klawiaturę ? czy to kwestia wykształcenia? auto fajne, ale opis tragiczny pod względem pisowni[br]Dopisany: 20 Czerwiec 2011, 23:23_________________________________________________z zasady parametry amorków powinny być takie same na 2 osiach, no chyba, że masz zawieszenie gwintowane z regulacją twardości to ustawiasz twardość wg. preferencji i zalecen producenta i kilku prób drogowych a nie na chybił-trafił
olovski Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2011 Olovski, jak Ty to robisz, że w twoich wypowiedziach w 99% nie ma ą, ć, ę, ł, ń, ó, ś, ż, ź ???????? masz jakąś angielską klawiaturę ? czy to kwestia wykształcenia? mister jesli ci to przeszkadza nie czytaj tak jestem po podstawowce i co w zwiazku z tym poprostu nie uzywam jesli nie musze co to takie trudne, lamie jakis regulamin czy co??
variocustoms Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 myślałem, że to polskie forum i piszemy ładnie i składnie z zasadami poprawnej pisowni, Ci jak widać pisze się z wielkiej litery BTW doradziłem Tobie co do zawiasu, czytam bo mnie interesuje to co związane z moją ulubioną marką samochodów
olovski Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2011 myślałem, że to polskie forum i piszemy ładnie i składnie z zasadami poprawnej pisowni, Ci jak widać pisze się z wielkiej litery BTW doradziłem Tobie co do zawiasu, czytam bo mnie interesuje to co związane z moją ulubioną marką samochodów za rade dzieki odnosnie zawiasu a co do pisania jej poprawnosci, ladu i skladu to zostaw to mi widocznie musisz unikac ten watek zeby cie nie razilo w oczy sory stary ale nie wiem po co wogole wnikasz w to kto jak pisze, to chyba jego prywatna sprawa ja dalej bede tak pisal bo poprostu jest mi wygodnie i tyle nie wiem o co tyle halo co tu duzo gadac, chyba wszystko jasne
variocustoms Opublikowano 20 Czerwca 2011 Opublikowano 20 Czerwca 2011 nie lubię się domyślać co autor ma na myśli i dokładać sobie odpowiednie czcionki, nie czuj się wyróżnionym, jesteś jednym z wielu ciulików na tym forum co tak "poprawnie" piszą i sam nie wiem w czym problem, czy tak trudno jest pisać w języku polskim nie robiąc OT podtrzymuję wersję, że lepiej mieć te same parametry amortyzatorów na przedniej i tylnej osi, pod względem trakcji jest to w 100% poprawne[br]Dopisany: 21 Czerwiec 2011, 00:47_________________________________________________(sorry) to poprawna wersja
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się