grzechu76 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Witam. Kupiłem miesiąc temu A4 B6 i mam problem z klimą tego typu że po prostu nie można jej włączyć. Myślałem że to będzie brak czynnika a więc pojechałem na serwis no i rzeczywiście brakowało 250g. Wszystko zostało uzupełnione, wymienione jak się należy i dalej klima nie działa. Nadal się świeci ECON i nie można go wyłączyć. Mechanik podłączył VAGa i wyskoczyły jakieś błędy jeden jakiś czujnik powietrza i dwa jakieś z kodami.Koledzy czy ktoś miał taki przypadek co to może być i gdzie szukać pomocy i ile to może kosztować? Pozdrawiam i czekam na jakieś popowiedzi.
chudineze Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Te błędy są ważne, bo z opisu nic nie wynika. Podłącz VAG-a podaj błędy wtedy można coś dalej pisać.
grzechu76 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Ale czy to będzie mechaniczna sprawa czy raczej elektronika
chudineze Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Jeżeli nie podasz błędów to inaczej jest wróżenie z fusów
Artur82 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 skoro nie mozna wylaczy econ to moze tez sterownik padl??
simon__75 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 U mnie jest ten sam problem. guzik ECON jest cały czas wciśnięty, tzn się pali, klima nie chodzi. Po zvagowaniu wyskoczyło: 00819 - High Pressure Sensor (G65) 07-10 - Signal to Low - Intermittent Dzis jade do speca od klimki.... Mam nadzieje ze ECON sie wyciśnie Jak ni ebedzie to oznaczało początek wydatków związanych z klimą :/ A nie chce przezyć lata smigając w upale tymbardziej ze szykuje mi sie troszke dluzszych wyjazdów....
grzechu76 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Byłem dzisiaj u magika od klimy i w końcu no i naprawił mi ją. [br]Dopisany: 19 Kwiecień 2010, 20:02_________________________________________________Podłączył kompa i wyskoczyła trzy błędy jeden to czujnik czystego powietrza. Okazało się że tan czujnik robił zwarcie i wywalało bezpiecznik jeden z wielu od klimy i przez to klima się nie załączała . Magik znalazł ten czujnik(znajduje się pod filtrem kabinowym) wyciągną i się okazało że on jest totalni z fajczony w środku odpiął go założył nowy bezpiecznik i EUREKA. Powiedział mi że tak naprawdę to nikt nie wie po co ten czujnik jest bo baz niego klima chodzi tak samo jak z nim.Koszt teko czujnika na allegro 100 PLN. robocizna 70zł i jestem happy. Pozdrawiam
Gość MIECZ81 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Ja mam to samo, świeci cały czas econ, wymieniłem czujnik ten przy chłodnicy i dalej wyskakuje błąd czujnika wysokiego ciś. Podpowiedz mi kolego czy jest jeszcze jeden taki czujnik i czy jest on tam gdzie piszesz? i dostnę się do niego jak wyciagne filtr kabinowy?
miron123 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 kolego jesli sie niemyle to chodi oten czujnik wysokiego cisnienia kturen jest wkrecony w chlodnice od klinatyzacji,znajdziesz go za lewa lampa stojac przodem do auta,odkrec boczna kratke w zdezaku przyswiec latarka to zobaczysz gdzie jest wkrecony idzie doniego cztery przewody
henio Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 witam koledzy ;u mnie tez sie klima nie wlancza uklad napelniony zero bledow, pomozcie
miron123 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 czesc '' henio'' moze sie spotkac i porozmawiac na temat klimy ''miron 123''
IRO293 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Witam kolegów,mialem ten sam problem świecił mi caly czas ECON,nie dalo sie go wyłączyć,klima nie chłodziła,na vagu wyskakiwał wadliwy czujnik ciś...ten koło chłodnicy,wymieniłem go i nadal kicha,okazało sie,ze jest zerwane sprzęgiełko na sprężarce,wymieniłem sprzegiełko(ze starej sprężarki) i wszystko hula!
luk_ Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 Witam, Miałem podobny problem z czujnikiem ale u mnie błąd był taki: 00819 - High Pressure Sensor (G65) 29-00 - Short to Ground Pomogła wymiana czujnika z tym że w B6 znajduje się on (stojąc przed maską) po prawej stronie. Po lewej-przedniej stronie prawej lampy (stojąc przed maską) jest taki plastik który jest przykręcony śrubką, jak się odchyli ten plastik to widać czujnik. Jak ktoś ma sprawne ręce to można w ten sposób go wymienić. Tym sposobem wymiana nie trwa więcej niż 15min, jeżeli czujnik nam nie wpadnie do środka , tak jak specom którzy mi go wymieniali. Można też odkręcić lampę (2 śruby u góry i 2 kolejne z tyłu lampy) i wtedy dostep jest idealny. Za wymianę zapłaciłem 20zl + czujnik 202zł w ASO więc nie ma tragedii a klimka znowu chodzi .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się