pawel1104 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Witam Postaram się jak najprościej opisać mój problem mianowicie najpierw zapaliła się kontrolka silnika. Po diagnozie na kompie wyszło że jest błąd pt: "system recyrkulacji spalin EGR" czy jakoś tak. Naturalnym krokiem było wymienienie całego zaworu EGR na oryginał. No i niestety po 2 km znowu zapaliła się kontrolka silnika, więc wróciłem do mechanika a tam na komputerze znów EGR! Co może być nie tak z nim? Dodam jeszcze że prześledziliśmy wszystkie parametry silnika które są wręcz idealne z normami oprócz powietrza. Silnik dostaje raz za dużo raz za mało. Przerażający jest fakt iż są to wartości czasami niemalże dwukrotnie większe lub mniejsze od normy. Bardzo proszę o pomoc!!!
ArkadiuS Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Któryś z wężyków podciśnienia jest zapchany. Sprawdź też rurę łączącą układ recyrkulacji spalin z EGR.
pawel1104 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2010 dzięki za podpowiedź, jutro to sprawdze z moim mecherem Z tego co kojarze to jest tam wężyk podciśnienia łączący zawór EGR z jakimś chyba steronikiem czy czymś takim. a jak myślisz co z tym powietrzem? dlaczego ładuje mu tyle powietrza? czyżby przepływomierz? czy ma to wpływ na spalanie? pozdrawiam
tx-didi Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 czy jest mozliwe abys podal dokladnie kod bledu wraz z rozszerzeniem ? Jezeli problem juz rozwiazany to napisz co bylo ?
Sztomel Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 zrób log statyczny grupy 003 to zobaczymy czy EGR jest ciągle otwarty czy ciągle zamknięty lub sterowany zupełnie inaczej niż powinien.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się