ardian6 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Witam. Ostatnio zmieniałem filtr powietrza już drugi raz od zakupu auta. Przyjrzałem się temu pojemnikowi gdzie jest umieszczony ten filtr no i patrze a tam jakaś dziura. Poprzedni właściciel zostawił mi niespodziankę tylko czemu to by miało służyć?? Powiedzcie po co się to dziurawi?? Jakoś lepiej auto chodzi czy co?? Poniżej zdjęcie opisywanego przedmiotu [br]Dopisany: 22 Kwiecień 2010, 20:28_________________________________________________I jeszcze jedno. Jak to naprawić??
Cristoforo Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 w nowszych modelach obudowy filtra powietrza np.AWX dziury są fabryczne, nie takie wielkie ale są ja bym nic nie ruszał
tomiczka Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Sama dziura wygląda na wytartą, tak jakby obudowa tarła o nadkole. Na pewno nie powinno jej tam być. Jeśli chcesz mieć to naprawione profesjonalnie, to daj do jakiegoś warsztatu, gdzie spawają plastik. Ale jak chcesz to zrobić samemu, to nic prostszego, jak podkleić coś pod spód i już.
M_ILES Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 To kolego dziura w obudowie filtra - koniec, kropka. Niczemu nie sluzy. Nikt normalny nie robi tego celowo...
Cristoforo Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 fabrycznie są dziury ale nie takie wielkie to jest dolna części filtra powietrza może te dziury służyły do odprowadzenia wody itd.
ROBERT Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 U mnie też jest w tym miejscu (dolnej części obudowy filtra) dziura, ale mniejsza i "okrągła" służy do odprowadzania ewentualnej wody ... Według mnie w niczym nie powinna przeszkadzać, jakby była w górnej części obudowy to co innego ...
M_ILES Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Fabryczne dziury o nieregularnym ksztalcie? W niemieckim aucie???polew: :polew:
ardian6 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Grunt żeby w niczym nie przeszkadzała.Mam małe falowania i jak wyjmowałem przepustnice do czyszczenia to od razu cały dolot sobie sprawdziłem i tu taka niespodzianka. Dzięki Pany za dozę konkretnych informacji.Niby to tylko dziura w plastiku a pewny nie byłem.
Łukasz 23 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Kolego kup sobie takie coś http://www.allegro.pl/item981043457_pistolet_do_kleju_40w_klejarka_warszawa.html i ta dziure zakleisz sobie bez problemu i będzie po dziurce :>
lukaszk Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 a jak nie to lutownica, kawałek plastiku i kleić...
ardian6 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Mam taką lutownice klejową. Jutro zadziałam z tym.
hipppek Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Widze, że masz gaz. Dziura mogła powstać, przez strzelanie powietrza z silnika przy spalaniu gazu. Często gazownicy zakładają na obudowę filtra "zawór" w postaci klapki na spręzynie. Jeżeli tego nie masz, to polecam załatac dziury na dole, zrobić okrągłą dziurę z boku i zatkać korkiem od szampana na jakimś łańcuszku. Zadziała i nie będziesz miał nowych dziur do klejenia.
M_ILES Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Nie lepiej ten korek na lancuszku umiescic na kole kierowniczym? Jak strzeli, to przynajmniej od razu sie zorientuje kolega, ze "wybilo".
bouzuki Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Ta dziura to typowe uszkodzenie powstające od strzał gazu.Wstaw sobie po załataniu specjalny zaworek na sprężynie i po problemie przy następnym strzale.Dziwię się,że przy montażu instalacji gazowej nie założyli ci tego zaworu od razu.Jacyś praktykanci,a może oszczędność???????
ardian6 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2010 No też mnie to dziwi Warsztat polecany przez znajomego a tu takie numery A może być tak że to właśnie gazowniki taką dziurkę zrobili-oszczędności . HEHE... Mógłby mi ktoś pokazać jaki ten zawór ma być??Gdzie można go dostać czy zrobić
ROBERT Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Ja proponuje zostawić to tak jak jest, to w niczym nie przeszkadza
Buba Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Ja proponuje zostawić to tak jak jest, to w niczym nie przeszkadza wlasnie, dzieje sie cos z silnikiem? dycha, prycha, krztusi sie? masz oslone pod silnikiem?
moskal Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 zostaw tą dziure i nic z nią nie rób
Bogumił Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Jaki zawór? Zawory bezpieczeństwa były stosowane na "zwykłych" instalacjach. Zawór służył temu aby w razie niedopalenia mieszanki gazowej nie rozerwało obudowy filtra, żadna dziura by nie zdążyła się wypalić w wyniku "eksplozji, poza tym najsłabszym "ogniwem" w obudowie filtra jest dekiel zamykający, a nie dno. Nie wierz w bajki. Nie wiem jaką masz instalację ale z góry zakładam, że masz sekwencję i takiego czegoś jak zawór bezpieczeństwa mieć nie będziesz, bo gdzie indziej jest podawana mieszanka gazowa.
Buba Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 jakby miala miejsce jakakolwiek eksplozja to byloby blow engine a nie dziurka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się