gelo01 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Witam Czy mógł by mi ktoś powiedzieć za co odpowiada taka kontrolka http://img694.imageshack.us/img694/5328/20100423167.jpg .Zapaliła mi się dziś podczas jazdy po drodze gruntowej, trochę mnie to zmartwiło. Z góry dziękuję za pomoc.
gelo01 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2010 A jak myślisz, minie samo czy trzeba coś rozbierać i czyścić?
konrad_A4 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 ~50kmh 3-ci bieg i tak ze 15 min po jakies luźniej drodze, jak masz tempomat to jeszcze wygodniej, jak nie to lekki 'gazik' zadnego 'pałowania', to nie pomaga przy wypalaniu DPF'a
yaboo Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 tu masz więcej na temat filtra DPF http://www.a4-klub.pl/smf/b7_bpw_filtr_czastek_stalych-t128985.0.html
gelo01 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Dziękuje bardzo za pomoc jutro postaram się "wypalić", a orientujecie się może jakie są konsekwencje jazdy z zapchanym filtrem DPF?
konrad_A4 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 http://img356.imageshack.us/img356/3807/dpfdd0.jpg
.Pablo. Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 A po co jechać wystarczy na postoju trzymać ok 3tys obrotów i też się wypali przecież DPF nie bierze parametrów ruchu tylko obrotów silnika Mój znajomy wypalał tak w firmowym aucie i wypalił się idealnie
Przemots Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 A po co jechać wystarczy na postoju trzymać ok 3tys obrotów i też się wypali przecież DPF nie bierze parametrów ruchu tylko obrotów silnika Mój znajomy wypalał tak w firmowym aucie i wypalił się idealnie Nie wiem czy to takie zdrowe trzymać silnik na obrotach na postoju.Lepiej jak jest obciążony czyli w czasie jazdy
david_n Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 A po co jechać wystarczy na postoju trzymać ok 3tys obrotów i też się wypali przecież DPF nie bierze parametrów ruchu tylko obrotów silnika Mój znajomy wypalał tak w firmowym aucie i wypalił się idealnie Brednie piszesz. Zeby byla odpowiednia temperatura spalin, silnik musi byc pod obciazeniem.
ks Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Dziękuje bardzo za pomoc jutro postaram się "wypalić", a orientujecie się może jakie są konsekwencje jazdy z zapchanym filtrem DPF? Jeśli stopień zapełnienia przekroczy 80% to auto będzie trza holować do serwisu i tam wyczyszczą DPFa.
KORSARZ-Fire Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Każdy ma stresa za pierwszym razem jak mu się kontrolka zapaliła. Najważniejsze żeby poszerzyć wiedzę i stosować się do instrukcji. Literatury na ten temat w necie pod dostatkiem więc tylko czytać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się