glapsson Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Auto jeździ ale takie mułowate jest nie łapie doła na turbinie egr w basic seting chodzi i sztanga też do tego na postoju bez błedów a po krótkiej jeździe błąd 65535 - internal control module memory error 35-10 intermittent po zatrzymaniu i chwili postoju da się skasować w trakcie jazdy nie. myślę że to przepływomierz czy mam rację ... auto jest dopiero sprowadzone silnik AFN i może coś z dopływem paliwa jest nie tak ??
AudiB4 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Przepływomierz to swoją drogą,ale turbo to zdechło na amen,jeśli się mylę to proszę mnie poprawić
vauxhall95 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 No na amen to nie.Przeplywka tnie,ale z turbo tez cos jest.Albo ktos sie w regulacje sztangi bawil,albo jak kolega wyzej pisal walniete
przemik Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Zrob 004 i 010 dynamiczne... i statyczne 001,003,004,007 i 013... w ogole co za jakis dziwny zwyczaj ... nie robienia kompletu logów. jak jestes chory i idziesz do lekarza to tylko Ci goraczke mierzy... czy cisnienie i puls tez... PS Mam prosbe do moda niech skasuje ten czerwony napis na gorze forum... skoro i tak wszycy go ignorują...
spanky Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Zrob 004 i 010 dynamiczne... i statyczne 001,003,004,007 i 013... w ogole co za jakis dziwny zwyczaj ... nie robienia kompletu logów. mniej logów ... a coraz więcej wróżbitów .... Mam prosbe do moda niech skasuje ten czerwony napis na gorze forum... skoro i tak wszycy go ignorują... i zmienić nazwę działu na "Wróżbiarstwo VAG"
przemik Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 mniej logow ... a coraz wiecej wrozbitow ....
glapsson Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Witam Dzięki za cenne uwagi logi dorzucę w poniedziałek bo jestem na wylocie Przed weekendem zrobiłem tylko tyle bo czas mnie gonił Tak czułem że burę dostanę ale chciałem mieć już jakieś wstępne namiary odrobię lekcje i się zgłoszę myślę że mogę na was liczyć..? [br]Dopisany: 24 Kwiecień 2010, 20:51_________________________________________________Nowe logi i jeszcze raz 003 008 i 011 bo auto dzisiaj zachowywało się o wiele lepiej bez żadnej ingerencji i na koniec znalazłem kawałek prostej dla porównania poprzednie logi -- o co chodzi?? no i wiem że popełniłem błąd że nie zrobiłem grup pojedynczo bo auto dzisiaj rozpędzało się o wiele szybciej i wyszło kiepskie próbkowanie ale połapałem się dopiero w domu przy robieniu do Excela ale mam nadzieje że te logi co nie co rozjaśnią -- ogólnie auto czasem nie wiedzieć czemu łapie muła ale jak już pisałem nie był to typowy notlauf nie mogłem zrobić 007 na zimnym bo auto od rana w ruchu w weekend mnie nie było jak będą konieczne to może jutro coś mi się uda
banshee Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Na twoim miejscu sprawdziłbym czy sztanga turbiny pracuje płynnie. Wg mnie masz zamulone turbo lub coś z podciśnieniem na gruszce, bo nie może ci nawet przeładować oraz późno wstaje...
glapsson Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2010 tak mi sie również zdaje że coś z N75 albo sztanga sie zacina ale co z tym błędem który pojawia sie po krótkiej jeździe ale nie ma wpływu na zachowanie silnika? po krótkiej jeździe błąd 65535 - internal control module memory error 35-10 intermittent
przemik Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Nic nie rob ze sztangą ani z gruchą - przynajmniej na razie. Do sprawdzenia: - wezyk cisnieniowy ktory idzie do ECU - ma byc czysty i idealnie szczelny - samo ECU - czy nie pływa w wodzie lub nie jest zasyfione - lezy czujnik cisnienia atmosferycznego - ale moze to byc wynikiem syfu w ECU Pozdrawiam
glapsson Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Ok dzieki byłem jak slepiec szukałem czegoś czego nie ma .... a nie widziałem czegoś co jest prośba ... jeżeli nie na forum to na email jak zrobić obejście ( rezystorek lub kondek) gdyby czyszczenie nie przyniosło skutków.... potrzeba w celu zrobienia logów bo może co jeszcze wyskoczy....... pozdrawiam wszystkich na forum
przemik Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Juz nie mam sily pisac co trzeba zrobic... czekam na nowe logi.. Pozdrawiam
spanky Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Opublikowano 28 Kwietnia 2010 to w koncu sprawdziles to ECu czy plywa w oleju czy nie .... albo gumowy kondonek sie przetarl w srodku .... Juz nie mam sily pisac co trzeba zrobic... czekam na nowe logi.. Pozdrawiam
glapsson Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2010 To było wczoraj dajcie mi trochę czasu mam taka prace że czasem nie ma mnie 2 dni dzisiaj wieczorem może jak dam radę albo jutro dopiero...... napisze na pewno co było i jak Na razie tak Nieszczelność w dolocie przy samej turbinie błąd się nie pokazuje wrażenia z jazdy raczej takie same ale nie zamula już Logi jak będzie więcej czasu bo przed tym długim weekendem to gonitwa ze hej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się