kudalty66 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 witam wszystkich jako że o braku mocy jest sporo wątków i wiekszość przejrzałem nadal nie rozwiazałem problemu,. od jakiegoś czasu autko mi słabło, byłu problemy z zacinajaca sie sztangą, szcześliwie udało mi sie to usrojstwo rozruszać i przez moment było dobrze,. od kilku dni auto w ogóle nie jedzie, dodam że wczoraj byłem w wawie i udało mi sie wrócic ale rozpedzenie sie do 110 nie było łatwe, dzis musiałem jechac rano i autko jeszcze słabiej jechało,. wykombinowałem że to geometria w turbawce sie całkeim zacieła wiec dzis rozebrałem turbo i wszystko wyczyściłem na błysk poskładałem i miało byc dobrze a tu zonk,. autko nadal nie jedzie,,. nawet na postoju na rozgrzanym silniko jak dam do dechy to tylko 2.5tys osiagnie i z tyłu czarny dym,. mam vaga i co udało mi sie sprawdzic to to że w blokach pomiarowych tam gdzie sa pokazane cisnienia w dolocie po dodaniu gazu nic sie nie zmienia a nawet cisnienie spada???? aaa, no i teraz jak jechałęm kawałek po złożeniu turbiny silnik szybko sie grzeje, albo mi sie wydaje??? obstawiam że padła czesc zimna w turbawce, czyli spreżarka, i nawet że geometria działa dobrze, zaworki vagiem sprawdzone zmieniaja ustawienia i sztanga chodzi to i tak nic to nie daje bo poprostu sprężarka sie skonczyła??? chyba że macie inne pomysły??? dzieki za odpowiedzi
DeeJay_Kill Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Może masz po prostu uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania? W Twoim roczniku jest on już poza ECU, więc szukaj problemu w dolocie. Możliwe też, że nie patrzyłeś na wartość ciśnienia doładowanego, a atmosferycznego - powiedz, w jakiej grupie odczytywałeś wyniki.
kudalty66 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2010 są dwie grupy co pokazuja wartosć cisnienia,. w jednej pokazuje cisn.atm i chwilowe w dolocie a w drugiej cisnienie wymagane w danej chwili i chwilowe w dolocie,. W obu przypadkach po dodaniu gazu cisnienie w dolocie spada do wartosći nawet nizszej niz atmosferyczne w danej chwili,. wydaje mi sie że turbina nic nie ładuje a silnik zasysajac powoduje spadek cisnienia,.
MariuszA42.5tdi Opublikowano 2 Maja 2010 Opublikowano 2 Maja 2010 hmm może zawór n75,spróbuj egra zaślepić,;przyczyn może być wiele najlepiej zrób pełne logi[br]Dopisany: 02 Maj 2010, 13:42_________________________________________________u Mnie miałem podobne objawy gdy miałem źle ustawioną geometrie w turbo
kudalty66 Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Opublikowano 2 Maja 2010 witam po dwoch dniach walki z autem usterka zlokalizowana i naprawiona,. wymieniłem wszystko co sie dało, N75, zaworek od EGRa, wyczysciłem moja turbine, tez nic cały czas to samo brak cisnienia, pozyczyłem drugą turbinę od kolegi co chciał ja sprzedac, złożyłem wszystko i też nic a nawet gorzej bo juz nawet 50 km na godz nie dało sie jechać, i jescze na dodatek auto zaczeło sie grzać, myśle sobie to juz koniec uszczelka pod głowicą padła :wallbash: a tu wpadłem na pomysł żeby poluzowac sruby od tłumika zaraz za flanszą od turbo i odchylic go i spróbowac, odpaliłem silnik, chmura czarnego dymu i piekny świst turbinki!!!!!! :kox: zapchany był katalizator, wyjąłem cała rurę i wytłukłem go ze środka, był tak zapchany że spreżarka nie chciała przez niego dmuchnac,. teraz mam pusta puchę, troche bardziej świszcze na zewnatrz ale w srodku tego nie słychać,. a auto, stało sie strasznie żywe od samego dołu,., ciekawe ile teraz by pokazało na hamowni, bo czuję ze jeszcze tak mocne to nigdy nie było, nawet zaraz po wizycie u Witka na mineralnej,. także szukałem igły w stogu siana, a trzebabyło zabrac sie od ''kataru'' w tłumiku,. pozdro
kudalty66 Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Opublikowano 2 Maja 2010 to teraz ze 190 kucy harcuje mam zamiar jechać do Witka i sprawdzić, a no i ten odgłos w srodku cisza a z zewnatrz jakbym miał turbo od Tira,. jedyne co zauważyłem to małe bączki przy butowaniu,. pozdro
mcm Opublikowano 2 Maja 2010 Opublikowano 2 Maja 2010 to teraz ze 190 kucy harcuje mam zamiar jechać do Witka i sprawdzić' date=' a no i ten odgłos w srodku cisza a z zewnatrz jakbym miał turbo od Tira,. jedyne co zauważyłem to małe bączki przy butowaniu,. pozdro [/quote']można w dużym przybliżeniu VAGiem zmierzyć
mcm Opublikowano 2 Maja 2010 Opublikowano 2 Maja 2010 logujesz grupy 5 i 6 chyba , na 3 lub 4 biegu rozpędzasz się od 1500 do maximum potem wciskasz sprzęgło i toczysz się kawałek, musi to być w miarę równa droga, spisujesz temperaturę zewnętrzną i ciśnienie, musisz tez w miarę dokładnie zważyć auto, potem te dane ładujesz do programu Kauffman KFZ, i wychodzi wykresik
MariuszA42.5tdi Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 było go wyciąć i wstawić rurkę to byś zarobił jeszcze ze 200zł...
Killer1984 Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 było go wyciąć i wstawić rurkę to byś zarobił jeszcze ze 200zł... w jaki sposób zarobił ??
piotrus400 Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 Sprzedajesz kata na złom. 140 PLN za puche od afn. Dokładasz 60 PLN i masz strumienice z allegro. Niezły biznes
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się