M_ILES Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Panowie doradzcie prosze, ktory z elementow zawieszenia sie najbardziej przyczynia do delikatnych wibracji na kole kierowniczym, przy predkosci ok.80-120km/h? (Stabilizator czy drazek kier.?) Dzieki
wrclaguna Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 moze felgi krzywe nikt tu nie wrozy z fusow podjedz na staje diagnostyczna i niech sprawdza zawieszenie , zbieznosc
czesia Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Obstawiam koła, najpierw na wyważarkę je rzuć,wszystkie cztery.:>
M_ILES Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Dzieki panowie, w wolnej chwili bedzie zrobione. Pozdrawiam
akjam Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 A zmieniałeś teraz koła? Czy nagle zaczeły dziać się takie historie? Może gdzieś zaparkowałeś na krawężniku... :gwizdanie: Jeśli jednak zmieniałeś koła to najprędzej właśnie koła jak koledzy wyżej mówią.
mech15 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 OT: jak wygląda u wulkanizatora sprawdzanie, czy felgi są proste??
Flyer Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 OT: jak wygląda u wulkanizatora sprawdzanie, czy felgi są proste?? Wrzuca na wywazarke, kreci... i widac.
malik Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Miałem kiedyś podobny problem (drżenie od 90-120km/h) jednak żadna wyważarka nie rozkręci koła do takiej prędkości i rzeczywiście testy na wyważarce nic nie wykazywały. O tym, że winna była opona przekonałem się dopiero po wymianie wszystkich 4 opon na inne.
M_ILES Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Witam! Autko stoi na oponach Vredestein 205/55 Z R16 / 91W. Tydzien temu zmienilem przednie z tylnymi, gdyz te wydawaly mi sie lysawe. Po pomiarze okazalo sie, ze: Podaje grubosci bieznika: (Przod)Front driv - 3,73mm Front pass - 5,04(nowa) (Tyl)Rear driv - 3,35 Rear pass - 2,77 Dodatkowo pare tyg.temu zalozylem te gumy niby usztywniajace zawieszenie (na wszystkie 4 sprezyny). Dzieki za wszelkie porady i sugestie Pozdro
pukko Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 nawet większy kawałek wyschniętego, przyklejonego błota może telepać kołem
turdzi Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Miałem kiedyś podobny problem (drżenie od 90-120km/h) jednak żadna wyważarka nie rozkręci koła do takiej prędkości i rzeczywiście testy na wyważarce nic nie wykazywały. O tym, że winna była opona przekonałem się dopiero po wymianie wszystkich 4 opon na inne. juz sie da , nazywa sie to wywazarka z testem obciazeniowym , symuluje obciazenie jakie posiada opona od wagi auta , i rozklada opony tak aby zminimalizowac sciaganie.Wykryje tez jak opona jest trefna.Najczesciej pomaga obrot opony na feldze ale trafiaja sie takie ktore ida prosto do reklamcji.Niestety to droga przyjemnosc ( za wywazenie kompletu ok. 100 zl ) i tez nie wszedzie ja maja.W krakowie sa chyba tylko 3.
akjam Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Miałem kiedyś podobny problem (drżenie od 90-120km/h) jednak żadna wyważarka nie rozkręci koła do takiej prędkości i rzeczywiście testy na wyważarce nic nie wykazywały. O tym, że winna była opona przekonałem się dopiero po wymianie wszystkich 4 opon na inne. juz sie da , nazywa sie to wywazarka z testem obciazeniowym , symuluje obciazenie jakie posiada opona od wagi auta , i rozklada opony tak aby zminimalizowac sciaganie.Wykryje tez jak opona jest trefna.Najczesciej pomaga obrot opony na feldze ale trafiaja sie takie ktore ida prosto do reklamcji.Niestety to droga przyjemnosc ( za wywazenie kompletu ok. 100 zl ) i tez nie wszedzie ja maja.W krakowie sa chyba tylko 3. To prawda! Jest taka opcja ale droga... Ja za taką przyjemność zapłaciłem 120plnów!
turdzi Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 no jest drogo ale wydaje mi sie ze raz w roku warto , bo kola sa wywazone tak ze mucha nie siada , zreszta niewiele jest zakladow ktore wywazaja kola profesjonalnie , i co wazniejesz znaja sie na tym , niby prosta sprawa ale to nie tylko przyklejenie ciezarka w miejescu ktore pokazuje maszyna. Nie wielu oponiarzy wie ze np: nowe kola kola powinno sie wywazac dwa razy pierwszy raz , i potem kolejny jak sie ulaza po 500km. To tez nie przyklejanie pol kilo olowiu do felgi , bo zazwyczaj wystarczy orbocic opone , ale kto tak robi .... 2 , 3 na cale miasto
trzeciaq Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 na 99% moga to byc same opony. zle wyywazone, fabryczna wada - np. inna mieszanka w obud. zmienic cale kola na inne i wtedy zoabzc czy jest to samo
M_ILES Opublikowano 10 Maja 2010 Autor Opublikowano 10 Maja 2010 Dzieki panowie za wszystkie rady. Dzis zrobilem wywazanie kol - alez sie teraz jezdzi, uuuu... Dzieki i pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się