DeDe Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Witam, Mam podobny dylemat - jakie felgi? Mam teraz 16' ale wyglądają kiepsko. Foto poniżej - niestety nie mam lepszego zdjęcia. Chciałem zmienić na 18-tki ale nie wiem jak będzie z zawieszeniem, bo już teraz auto wydaje się wysokie, szczególnie rzuca się w oczy prześwit pomiędzy kołem, a błotnikiem. Nie chciałbym aby jeszcze bardziej się podniosło, ale koła muszę zmienić Jak radzicie? dać 17-tki czy 18-tki? Jeśli samochód ma się podnieść, to chętnie bym opuścił zawieszenie i dał 18-tki. Jak już robić, to tak żeby było dobrze Co radzicie? I czy nie ma kłopotu z obniżeniem zawieszenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dibo Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Nie ma kłopotu. Szukaj ładnych 18", zawias w dół i będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeDe Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 To chciałem usłyszeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
De8bolek Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Powiem szczerze ostatnio na spot przyjechał kumpel załozył 17' na seryjnych zawiasach profil opon 50 dzieki czemu opony są masywniejsze i wygląda elegancko nie wiem czemu robia taką afere z tym obniżaniem ja sam ze wzgedów praktycznych posostanie przy seryjnych zawiasach gdyż juz teraz przycieram podwoziem przy wyjezdzie z podwórka codziennie przyglądam sie nadkolom w mojej audi i wiem już ze ona została tworzona do tego zeby jezdzić na 17" i to na seryjnych zawiasach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GILI Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Witam, Mam podobny dylemat - jakie felgi? Mam teraz 16' ale wyglądają kiepsko. Foto poniżej - niestety nie mam lepszego zdjęcia. Chciałem zmienić na 18-tki ale nie wiem jak będzie z zawieszeniem, bo już teraz auto wydaje się wysokie, szczególnie rzuca się w oczy prześwit pomiędzy kołem, a błotnikiem. Nie chciałbym aby jeszcze bardziej się podniosło, ale koła muszę zmienić Jak radzicie? dać 17-tki czy 18-tki? Jeśli samochód ma się podnieść, to chętnie bym opuścił zawieszenie i dał 18-tki. Jak już robić, to tak żeby było dobrze Co radzicie? I czy nie ma kłopotu z obniżeniem zawieszenia? http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=602378977#galleryNie wiem jak w B7, ale moim zdaniem bardzo ciekawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soolek Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Powiem szczerze ostatnio na spot przyjechał kumpel załozył 17' na seryjnych zawiasach profil opon 50 dzieki czemu opony są masywniejsze i wygląda elegancko nie wiem czemu robia taką afere z tym obniżaniem ja sam ze wzgedów praktycznych posostanie przy seryjnych zawiasach gdyż juz teraz przycieram podwoziem przy wyjezdzie z podwórka codziennie przyglądam sie nadkolom w mojej audi i wiem już ze ona została tworzona do tego zeby jezdzić na 17" i to na seryjnych zawiasach Mylisz się kolego na całej linii Dzisiaj przymierzyłem 19' do siebie (zawias -35/-35) i nigdy w życiu nie powrócę do standardowego zawieszenia i 15'. NIGDY Wszystko zależy jak traktujesz samochód. Jeśli wolisz łajbę bujająca się na morzu - ori + 15' jak najbardziej. Ale jak wolisz czuć drogę, to niestety ale 17' + gleba koniecznie. A jak dziury, to zwalniasz i ... jest bezpieczniej. Jak równo, to but i też bezpieczniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paradaisee Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 co do tych 17" to wytrzymają więcej niż 1 sezon na naszych drogach ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dibo Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 co do tych 17" to wytrzymają więcej niż 1 sezon na naszych drogach ?? Czemu mają 17" nie wytrzymać sezonu na polskich drogach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuredu Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 co do tych 17" to wytrzymają więcej niż 1 sezon na naszych drogach ?? dużo zależy od tego jak jeździsz, bo jeśli będziesz uważał na dziury, przejazdy kolejowe itp to nie będzie żądnego problemu z felgami, a jeśli jeździsz nie zwracając na nic uwagi to i to miesiąca mogą nie wytrzymać.Poza tym na wiosne największe dziury zawsze łatają więc nie powinno być tak źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeDe Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Jeżdżę ostrożnie, choć oczywiście 16-tki więcej "wybaczają" niż większe koła i zdaję sobie sprawę że przy 18'tkach trzeba będzie jeszcze bardziej uważać. Kiedyś miałem samochód na 17'tkach (BMW E36) to dało się spokojnie jeździć, ale na 18'tkach jeszcze nigdy nie jeździłem. Jak znajdę takie co mi się podobają to wrzucę i zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paradaisee Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 dzięki chłopaki za pomoc.! teraz pozostało mi tylko poszukać porządnych 17" :> a tak przy okazji znacie może jakiś dobry sklep z akcesoriami do A4 w okolicy Tarnowskich Gór Katowic lub Bytomia.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
De8bolek Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Mylisz się kolego na całej linii Dzisiaj przymierzyłem 19' do siebie (zawias -35/-35) i nigdy w życiu nie powrócę do standardowego zawieszenia i 15'. NIGDY Wszystko zależy jak traktujesz samochód. Jeśli wolisz łajbę bujająca się na morzu - ori + 15' jak najbardziej. Ale jak wolisz czuć drogę, to niestety ale 17' + gleba koniecznie. A jak dziury, to zwalniasz i ... jest bezpieczniej. cóż wole jednak nie czuć polskich dróg Nie chce rezygnowac z komfortu na rzecz lansu bo widziałem przypadek co koleś z 17 przeszedł na zimówki 15 i wyglada to komicznie jak jedzie na jedynce do domu bo ma niewielkie nierównosci a i tak przyciera podwoziem poza tym kto przy zdrowych zmysłach popierdziela po dołach cóz komfortowa jazda to nie jest... I nie uważam że sie myle poprostu przedstawiam swoje obserwacje i stwierdzam ze zasadniczo płacenie 5-8 stów za opuszczenie samochodu o 3-4 cm to troche nie opyla sie, jesli mi sie orginał rozwali to wtedy pokombinuje... coż 16 czy 17 temat dalej otwarty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paradaisee Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 może zacznijmy temat co lepsze na polskie drogi a nie co lepiej wygląda chciałbym usłyszeć opinie użytkowników 17" lub 16" na seryjnych zawiasach jak im się jeździ i tych którzy obniżyli swoje bryki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuredu Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 może zacznijmy temat co lepsze na polskie drogi a nie co lepiej wygląda chciałbym usłyszeć opinie użytkowników 17" lub 16" na seryjnych zawiasach jak im się jeździ i tych którzy obniżyli swoje bryki na obniżonym zawiasie auto się lepiej prowadzi i lepiej trzeyma drogi, środek ciężkości jest obniżony co wpływa na poprawę prowadzenia. wiadomo że na nasze drogi lepsze są 16 niż 17 czy 18 ale jak patrze na zdjęcia swojego auta na 16 to aż mi się coś robi. a tak dla przykładu, w różnych autach miałem różne felgi od 15do18 i akurat rozwaliłem 16 jak w dziure wpadłem a na 17 i 18 nie było poroblemów, więc nie ma zasady. na początku byłem przeciwny 18 ale zmieniłem zdanie i mniejszych bym na lato nie założył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ukasz699 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 może zacznijmy temat co lepsze na polskie drogi a nie co lepiej wygląda chciałbym usłyszeć opinie użytkowników 17" lub 16" na seryjnych zawiasach jak im się jeździ i tych którzy obniżyli swoje bryki na obniżonym zawiasie auto się lepiej prowadzi i lepiej trzeyma drogi, środek ciężkości jest obniżony co wpływa na poprawę prowadzenia. wiadomo że na nasze drogi lepsze są 16 niż 17 czy 18 ale jak patrze na zdjęcia swojego auta na 16 to aż mi się coś robi. a tak dla przykładu, w różnych autach miałem różne felgi od 15do18 i akurat rozwaliłem 16 jak w dziure wpadłem a na 17 i 18 nie było poroblemów, więc nie ma zasady. na początku byłem przeciwny 18 ale zmieniłem zdanie i mniejszych bym na lato nie założył To chyba swiadczy ze stales sie ostrozniejszy.. Przy 16-stkach stwierdzales ze nic moze sie nie stanie.. A teraz po prostu bardziej uwazasz na dziurki w jezdni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paradaisee Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 wszystko sie sprowadza do tego jak ktoś jeździ (cytuje opnie forumowiczów) więc przy mojej jezdzie to bym musiał mieć 15 które obecnie mam ale jak sie przyglądam im to mi sie wydaje ze maja one z 13" i jeżdżę na za dużej opinie teraz szukam 17" tylko mam dziwna obawę ze mi będa tarły o nadkole Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter504 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Koledzy pomóżcie dobraćoponki, mam a4 b5 2000 i chciałem zmienik fele z 15 na coś większego...wacham sie między 17 a 16 i mam do wyboru takie 2 zestawy, sam nie wiem który kupić.... http://allegro.pl/item602161036_felgi_kola_audi_225_55_16_nie_215_55_16_205_55_16.html http://allegro.pl/item590307400_audi_a4_komplet_felg_17_cali.html te 17 to zmienna opcja bo te akurat ze słabymi oponkami i fele nie wyglądają jak nowe, wiec jak znajdę coś lepszego to będzie to lepsze ale ten wzrór felgi będzie...albo te 16...wogóle koledzy już gadali o tym obniżaniu autka przy 17 i czy będę musiał go robić skoro mam ori zawieszenie i autko stoi nisko, tak jak z salonu a nie jak powymieniają zaiweszenie na byle co i stoi jak terenowy...czy przy takim normalnym zawieszeniu jak mówię będzie problem...i czy te 17 by wystawały lub zawadzały gdy schowają sie, bo chyba do niech dystansów nie trzeba zakładać...proszę o porady, pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ykk Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Kiepskie te 17.. Koles nie podal jakie maja ET takze ciezko stwierdzic jak beda lezec.. [br]Dopisany: 12 Kwiecień 2009, 14:32_________________________________________________17 za 2600 zl 16 za 3000 zl :shocked: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slaweq Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 17 za 2600 zl 16 za 3000 zl :shocked: Łudzi chyba poj..ało z tymi cenami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ukasz699 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Kiepskie te 17.. Koles nie podal jakie maja ET takze ciezko stwierdzic jak beda lezec.. [br]Dopisany: 12 Kwiecień 2009, 14:32_________________________________________________17 za 2600 zl 16 za 3000 zl :shocked: Wczytaj sie w akcje nowki sztuki nigdy nie zakladane plus opony nowki Bridgestone Potenza wiec nie jest to az takie przegiecie nie ukrywajmy same opony nowki to 2 Tysiaki trzeba wyskrobac :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się