rafalc Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Witam. Posiadam a4 2005 rok model 2006 multitronic 2.0 TDI. Mam taki problem.. ... przy dodawaniu gazu samochód wchodzi w wibracje na kierownicy i karoserii... Rozpędzając go np droga szybkiego ruchu 120km i skracając kierownica w lewo (łuk drogi) wibracje zanikają. Podobnie dzieje się na łuku w prawo. wibracje zaczynają być odczuwalne już prz 70km/h. Jak myślicie? co to może być? Zaczynam naprawę od wymiany poduszek pod skrzynią i silnikiem.... a jeśli to nie pomoże co dalej? Help Rafał
rafalc Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Jeżeli wymiana poduch nie da oczekiwanego rezultatu zabiorę się za przeguby. Mam tylko że to nie skrzynia....Napisze później jaki jest efekt.
akjam Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Jeżeli wymiana poduch nie da oczekiwanego rezultatu zabiorę się za przeguby. Mam tylko że to nie skrzynia....Napisze później jaki jest efekt. A po co wymieniasz poduszki jak nie jesteś tego pewien? Zdiagnozuj pierw i później działaj a nie wymieniaj no chyba, że masz za dużo kasy... :gwizdanie:
turdzi Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Jeżeli wymiana poduch nie da oczekiwanego rezultatu zabiorę się za przeguby. Mam tylko że to nie skrzynia....Napisze później jaki jest efekt. Nawet nie masz sie co zabierac za ta poduszke ona nie da takiego efektu , sam pomysl i wez to na logike , co ma poduszka do skrzecania kierownica ? za to przegub bardzo wiele ! .To sa przeguby.
rafalc Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Poduszki już są na wykończeniu. bardzo mocno spękane a silnik już się buja sośc mocno. Dlatego wymieniam. Auto ma 237k km. [br]Dopisany: 29 Kwiecień 2010, 11:55_________________________________________________ Poduszki już są na wykończeniu. bardzo mocno spękane a silnik już się buja dość mocno. Dlatego wymieniam. Auto ma 237k km. [br]Dopisany: 29 Kwiecień 2010, 11:57_________________________________________________Zadzwoniłem dziś do ASO Audi, jeden przegub 750 zł pod warunkiem zwrotu starego.... troszkę wymiękłem.. postanowiłem rozkręcić autko na części i dokładnie sprawdzić który to przegub daje mi popalić. Powiedzcie mi.. to częsty przypadek tych autach w czy jestem szczęściarzem którego to spotkało ? Dodam że wczeniej migałem Japończykami i nigdy nie było problemów... dodam że... żadnych.
turdzi Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Zadzwoniłem dziś do ASO Audi, jeden przegub 750 zł pod warunkiem zwrotu starego.... troszkę wymiękłem.. postanowiłem rozkręcić autko na części i dokładnie sprawdzić który to przegub daje mi popalić. Powiedzcie mi.. to częsty przypadek tych autach w czy jestem szczęściarzem którego to spotkało ? Dodam że wczeniej migałem Japończykami i nigdy nie było problemów... dodam że... żadnych. czesty , masz 320 Nm na przednie kola , jak sie mocno paluje na niskich biegach zwlaszcza na skreconych kolach to bardzo ten Niuton daje popalic przegubiom.Fizyka nic wiecej
ArkadiuS Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Zadzwoniłem dziś do ASO Audi, jeden przegub 750 zł pod warunkiem zwrotu starego.... troszkę wymiękłem.. postanowiłem rozkręcić autko na części i dokładnie sprawdzić który to przegub daje mi popalić. Powiedzcie mi.. to częsty przypadek tych autach w czy jestem szczęściarzem którego to spotkało ? Dodam że wczeniej migałem Japończykami i nigdy nie było problemów... dodam że... żadnych. stary żadne ASO. Podzwoń po sklepach z częściami motoryzacyjnymi. Tam będziesz miał nowy przegub za mniej niż połowę tej ceny. Z firm polecam Lobro
turdzi Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Zadzwoniłem dziś do ASO Audi, jeden przegub 750 zł pod warunkiem zwrotu starego.... troszkę wymiękłem masz audi , wiec nie wiem czego sie spodziewales , to nie maluch ani 125p choc przyznam ze VAG ma ceny ponad przecietnie wysokie
rafalc Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2010 No tak... to nie 125P :)aczkolwiek.... przeguby to nie koniec moich wydatków do tego Audi. Czeka mnie jeszcze wymiana pompy wysokiego ciśnienia... kończy się Multitronic... zawieszenie już zaczyna stukać...nie wspomnę o nieszczęsnej pompie oleju w silniku BLB Więc dylemat remontować czy sprzedać... choć przyznam ze do tej pory prowadziło się świetnie.
DZIĘDOBEREK Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Ja tak miałem jak łożysko przednie prawe było do wymiany a przedewszystkim najpierw koło dokładnie sprawdzić. Ile masz km, u mnie przy 110kkm a jak wymieniałem to 116kkm bo odsyłali mnie do wulkanizatora co on twierdził że opona ma lekkie bicie, zmiana tył na przód i to samo, to opony na tyle były gorsze, myślę pojeżdżę sezon bardzo byłem zmęczony tymi oponami na polskich drogach 235/45/R17 zmieniłem na zimowe 205 i to samo więc nie koła. okazało się piasta co w aso 590 zł a w skodzie wimar taka sama 460 zł więc zostało na robotę.
OLO_GDA Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 sprawdz najpierw dokrecenie kół... :gwizdanie:
siemian Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Auto ma 237k km. tutaj masz odpowiedz... Przy takim przebiegu ma prawo odmówić posłuszeństwa pare rzeczy... Zrobisz to i będziesz miał spokój na pare lat...
rafalc Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Opublikowano 5 Maja 2010 autko rozebrane.. wstepnie wyglada to na prawy wewn przegub. wyglada na wytarty... i nawet ogranicznik w nim jest zuzyty.... zobacze co po wymianie. Tylko jeszcze musze go namierzyc. Mam tylko pytanie.. on musi byc razem z polosia? Ew... jak sie go wymienia?[br]Dopisany: 04 Maj 2010, 23:40_________________________________________________Mam Pytanko. W ASO Audi przegub wewn kosztuje 700 pod warunkiem zdania starego. Ale polecaja z polosia za 2900 .... Wiec nie ma mowy o AUDI. Pytanie czy ta przegub można zdemontować z półosi? Czy jest to trudne? i gdzie najlepiej zamówić takie coś. HELP
siemian Opublikowano 5 Maja 2010 Opublikowano 5 Maja 2010 bez problemu wymienisz sam przegub... i nie rób tego w ASO!!
rafalc Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Opublikowano 9 Maja 2010 Problem rozwiązany. Tak jak podpowiadano mi na forum, okazało się ze winne sa przeguby wewn. ...które skończyły się. Nie można kupić zamienników. Nikt ich nie produkuje.sprawdzalem w kilku hurtowniach. Cena 700 zł/szt w ASO przy zwrocie starych. Dziekuje klubowiczom za POMOC.
siemian Opublikowano 9 Maja 2010 Opublikowano 9 Maja 2010 wydaje mi się że da się je kupić, tak samo jak przeguby zewnętrzne. Kłopotem jest tylko dopasowanie odpowiedniego. Z tego co pamiętam to w b6 1.9 są takie same i do tego powinny być już zamienniki
Lukaszxxx Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Tak na przyszłość...wystepuje zamiennik tego przegubu wewnetrznego w sklepach ciezko ale kosc kolo czestochowej ma takie za 360 szt.
Daimos Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 ciekawe tylko jakiej firmy i jakiej jakości lobro/spidan/skf na 100% nie mają w sprzedaży samych przegubów wewnętrznych tylko całe półosie
Lukaszxxx Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 ciekawe tylko jakiej firmy i jakiej jakości lobro/spidan/skf na 100% nie mają w sprzedaży samych przegubów wewnętrznych tylko całe półosie Firme mi mówil ale nie pamietam..jakas podruba.. http://allegro.pl/nowy-przegub-wewnetrzny-do-audi-a4-b6-i1338753761.html[br]Dopisany: 03 Grudzień 2010, 16:11_________________________________________________Ja swojego spróbuje uratowac tzn naladuje mu nowego smaru i nowa gume bo mam takie mikro przeciecie ze pod wpływem predkosci wywaliło smar..moze nic mu nie jest, w sumie pułos ma luz ale mechanik mi powiedzial ze no siłą rzeczy musi byc jak smaru nic w nim nie ma.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się