Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Traci moc, błąd 575, logi dynamiczne


eVoG

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam problem z moim A4 Avant AHU. Traci on moc na 4 i 5 w okolicach 3k RPM gdy mocno wcisnę pedał gazu. Odzyskuje dopiero po wyłączeniu silnika.

Komputer pokazuje błąd 00575. N75 i przepływomierz zdrowy. Macie jakieś wstępne diagnozy.

Jutro zrobię testy dynamiczne to zamieszczę tutaj.

Na razie mam coś takiego, nie umiem się jeszcze posługiwać vagiem, więc proszę nie jeździć po mnie za bardzo ;) Poczytam zaraz jak sie robi prawidłowe logi i jutro coś popróbuje. Na razie tyle, może coś będzie widać.

Log (0 - 013)

Log (1 - 007)

Log (2 - 004)

Log (3 - 018)

Log (4 - 023)

wrzucam zrobione logi dynamiczne, może to coś pomoże.

Log (0 - 010)

Log (1 - 003)

Log (2 - 011)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziura w dolocie , walnięty zawór N75, poza tym opcja :szukaj: tematów tego typu miliony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może logi dynamiczne coś powiedzą?

Log (0 - 010)

Log (1 - 003)

Log (2 - 011)

Trzeba coś jeszcze zrobić?

Przy jednym logu musiałem hamować w końcówce, chyba 003.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz szczelnosc dolotu i zrob jeszcze 008 dynamiczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź, możesz powiedzieć na co zwracać uwagę?

Jeszcze mam pytanie czy może mieć z tym coś wspólnego zaślepiony EGR? Można tak jeździć czy lepiej odślepić?

Jeszcze co mi się przypomniało...

Samochód traci moc tylko na 4 i 5 biegu przy około 3000RPM, na 1,2,3 idzie śmiało do 4500RPM bez straty mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaślepiony EGR nie ma wpływu na pracę turbo, masz niedoładowanie więc w pierwszej kolejności sprawdź szczelność wężyków ciśnieniowych w układzie sterowania turbodoładowaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek

Wezyki cisnieniowe ma sprawne.

Spojrz na 010 tam widac gdzie lezy problem. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodaje 008 dynamiczne.

Log (0 - 008)

Jeszcze na co mam zwrócić uwagę przy sprawdzaniu szczelności dolotu? Jak to zrobić?

Autostartem? Gdzie dokładnie sprawdzać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...