eVoG Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Witam! Mam problem z moim A4 Avant AHU. Traci on moc na 4 i 5 w okolicach 3k RPM gdy mocno wcisnę pedał gazu. Odzyskuje dopiero po wyłączeniu silnika. Komputer pokazuje błąd 00575. N75 i przepływomierz zdrowy. Macie jakieś wstępne diagnozy. Jutro zrobię testy dynamiczne to zamieszczę tutaj. Na razie mam coś takiego, nie umiem się jeszcze posługiwać vagiem, więc proszę nie jeździć po mnie za bardzo Poczytam zaraz jak sie robi prawidłowe logi i jutro coś popróbuje. Na razie tyle, może coś będzie widać. Log (0 - 013) Log (1 - 007) Log (2 - 004) Log (3 - 018) Log (4 - 023) wrzucam zrobione logi dynamiczne, może to coś pomoże. Log (0 - 010) Log (1 - 003) Log (2 - 011)
mcm Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 dziura w dolocie , walnięty zawór N75, poza tym opcja tematów tego typu miliony
eVoG Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Opublikowano 2 Maja 2010 Może logi dynamiczne coś powiedzą? Log (0 - 010) Log (1 - 003) Log (2 - 011) Trzeba coś jeszcze zrobić? Przy jednym logu musiałem hamować w końcówce, chyba 003.
przemik Opublikowano 2 Maja 2010 Opublikowano 2 Maja 2010 Sprawdz szczelnosc dolotu i zrob jeszcze 008 dynamiczne
eVoG Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Opublikowano 2 Maja 2010 Dzięki za odpowiedź, możesz powiedzieć na co zwracać uwagę? Jeszcze mam pytanie czy może mieć z tym coś wspólnego zaślepiony EGR? Można tak jeździć czy lepiej odślepić? Jeszcze co mi się przypomniało... Samochód traci moc tylko na 4 i 5 biegu przy około 3000RPM, na 1,2,3 idzie śmiało do 4500RPM bez straty mocy.
Sztomel Opublikowano 2 Maja 2010 Opublikowano 2 Maja 2010 zaślepiony EGR nie ma wpływu na pracę turbo, masz niedoładowanie więc w pierwszej kolejności sprawdź szczelność wężyków ciśnieniowych w układzie sterowania turbodoładowaniem.
przemik Opublikowano 2 Maja 2010 Opublikowano 2 Maja 2010 Tomek Wezyki cisnieniowe ma sprawne. Spojrz na 010 tam widac gdzie lezy problem.
eVoG Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Opublikowano 3 Maja 2010 Dodaje 008 dynamiczne. Log (0 - 008) Jeszcze na co mam zwrócić uwagę przy sprawdzaniu szczelności dolotu? Jak to zrobić? Autostartem? Gdzie dokładnie sprawdzać?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się