Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Nowe zawieszenie czy regenerowane?


SylverStone

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie a jak wymieniacie swoje wahacze to co najczęsciej jest padnięte? Simerbloki czy swoznie wybite?

sworznie na górnych wahaczach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a jak wymieniacie swoje wahacze to co najczęsciej jest padnięte? Simerbloki czy swoznie wybite?

sworznie na górnych wahaczach

Uuuuuuuu no to lipa bo tego sam nie zregeneruje a ściezkia raczej nie chce przecierać choć Ci z passata też ponoć to regenerowali. Z tulejami gumowymi nie ma problemu bo nie raz wprasowywałem do zawieszenia stalowego takie coś i śmiga nieporównywalnie lepiej w porównaniu ze standardową gumą.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do taksówkarzy to w każdym audi i pasacie wali zawiecha bo po co wydawać pieniądze jak lepiej zarabiać i dlatego kombinują zamiennikami.

według mnie oszczędny dwa razy płaci i tyle :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak komuś się uda na naszych drogach zrobić 50 tyś na oryginalnym zawieszeniu to będzie cud mam namyśli Wrocław dziura na dziurze

Kolego zrobilem 60 tys w w 1,5 roku po dolnym śląsku na ori zawieszeniu jakie wyjechało z fabryki. Przy stanie licznika 290tys padł mi pierwszy wahacz dolny prosty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...