Gała Opublikowano 7 Lipca 2007 Opublikowano 7 Lipca 2007 Witam, Mam pewien problem z autem kolegi (A4 2,5 TDI 1998r). Po montażu alarmu pojawiła się kontrolka świec żarowych. Auto pracuje normalnie. Po sprawdzeniu błędów w sterowniku silnika znalazłem błąd "00532 Supply voltage B+, 05-10- Input open - Intermittent".Błądu nie mogę skasować. Wstępnie przeszukałem auto w poszukiwaniu uszkodzonego bezpiecznika lub wypiętego złącza. I nic Sprawdziłem złącze "A" sterownika -ok. W złączu "D" - pin 26- ok. Pin 39 - 0V . Pin we wtyczce ECU i przewód ok. Niestety przewód kończy się na złączu w przelotce (tam gdzie przewody wychodzą z auta i wchodzą do puszki elektrycznej na podszybiu). W dolnym gnieździe brak pinu - widocznie jakaś opcja. Dla pewności podłączyłem 12V na 39 PIN i nic. Kożystam ze schematów Autodaty. Prawdopodobnie jest jeszcze jakieś inne zasilanie, a w moim schemacie go nie ma. Czy ktoś ma jakiś pewny schemat z rozrysowanym zasilaniem sterownika silnika?( w "sam naprawiam" takiego schematu brak ) . Ewentualne czy ktoś wie o jakiego konkretnie zasilania dotyczy błąd? Pozdr. Gała
grippen Opublikowano 8 Lipca 2007 Opublikowano 8 Lipca 2007 00532 P1746 Moduł kontroli transmisji – napięcie zasilania (B+) usterka słabej baterii lub złe uziemienie
Sprinter Opublikowano 8 Lipca 2007 Opublikowano 8 Lipca 2007 Musi być jakiś upływ napięcia lub problem z uziemieniem, w innym przypadku ten błąd by się nie pojawił. Miernik w łapę i szukaj w miejscach gdzie dorobione zostały kable alarmu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się