Largo79 Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 Witam, mam problem z cewkami zapłonowymi, a mianowicie bardo często mnie one padają średnio trzy cztery miesiące. Sprawdzałem VAG-iem i mam błąd "Losowe wypadanie zapłonu - Cylinder 1", dzieje się to co prawda na wszystkich cylindrach po kolei w różnych odstępach czasu. Próbowałem cewek rożnych firm i nic to nie dało. Co może być tego przyczyną??
Largo79 Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Opublikowano 6 Maja 2010 a oryginalnych próbowałeś ?? Próbowałem i nadal to samo.
GRYFI Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 A czy na tym samym cylindrze padło kilka czy padają ci po kolei?- bo to akurat normalne
Largo79 Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Opublikowano 7 Maja 2010 A czy na tym samym cylindrze padło kilka czy padają ci po kolei?- bo to akurat normalne Padają po koleji!! Co jest normalne że tak szybko padają? Bo to nie jest według mnie normalne.
Stolkien Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 Przy jakim przebiegu zaczęło się to robić. tj. kiedy pierwszy raz padła cewka?
Largo79 Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Opublikowano 7 Maja 2010 Gdzieś przy 150000 teram mam 164000 i w między czasie cztery cewki wymienione i teraz już muszę wymienić kolejne dwie bo zaczęły się błędy pokazywać, jakie pierwsze zawsze mnie padają na cylindrze 1 oraz 3.
udy Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 Oczywiście podminiales cewki i błąd się przenosił na inne cylimdry,? U mnie winne byly przewody oraz kostki doprowoadzajace napięcie na cewki
Largo79 Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Opublikowano 7 Maja 2010 Oczywiście podminiales cewki i błąd się przenosił na inne cylimdry,? U mnie winne byly przewody oraz kostki doprowoadzajace napięcie na cewki Dokładnie tak jest, a gdzie mogę kupić te przewody z kostkami??
czaki22 Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 ale orginalne z aso cczy orginalne ze sklepu bo to duuuuza roznica
udy Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 ale orginalne z aso cczy orginalne ze sklepu bo to duuuuza roznica dooookładnie... kostki kupiłem w aso, ceny nie pamiętam, ale chyba była horendalna jak za takie gówno, kwestia jest taka że ja miałem połamane zaczepy na tych kostkach, i siedziało to luźno na cewce, cały czas miałem missfires, ścisnąłem kostkę opaską zaciskową do cewki i o dziwo przestało wywalać błędy, z czasem dokupiłem te kostki i popodmieniałem piny wraz z przewodami w dwóch kostkach co do których miałem pewne wątpliości co do ich stanu, piny i przewody również w aso, cena chyba 17 zł za cztery przewody wraz z pinami,
arek87 Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 Nie znalazłem żadnego info o stanie świec zapłonowych... Jakie masz założone? kiedy wymieniane ostatnio?
Kazik123 Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 miałem podobny problem, jest jeszcze wątek w tej sprawie problem minął jak wymieniłem świece, cewki i kostki z kablami na raz na wszystkich na raz cewki z aso dały rade
domjenick Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 miałem podobny problem, jest jeszcze wątek w tej sprawie problem minął jak wymieniłem świece, cewki i kostki z kablami na raz na wszystkich na raz cewki z aso dały rade no tak,tylko jak wymienisz wszystko-nie wiadomo,co jest przyczyną-świece,kostki,kable,czy cewki
arek87 Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 Najważniejsze że działa przypuszczam że platynowe świece bez gazu 150k max przebieg
domjenick Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 Najważniejsze że działa przypuszczam że platynowe świece bez gazu 150k max przebieg ja właśnie na platynowe chcę wymienić,bo mialem podobny problem-missfire-najpierw świece-potem zobaczymy co było przyczyną-ostatnie Bosha wymieniałem jakies 8 miesięcy temu...moga mieć już dość...
arek87 Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 U siebie miałem NGK co prawda ale jakieś zwykłe. AEB chodził na nich poprawnie, po zmianie na platyny miodek różnice było czuć
_Bartek_ Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Ja wymienilem rok temu cewki na NGK platyne i bylo pieknie. Niedawno rowniez zmienilem na te same i mi pada cewka na 4 cylindrze! Juz 4 wymienilem z tego samego cylindra i dalej problem pewnie bedzie sie pojawial :/ Juz nie mam sily a do tego jestem far away from home :/
Łukasz 23 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Może to nie wina cewki tylko instalki lpg tak przynajmniej u mnie było .że na lpg wypadał zapłon a na benzynie było ok[br]Dopisany: 02 Czerwiec 2010, 21:55_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/b6_bex_wypadanie_zaplonu_na_lpg-t135286.0.html tu są moje przejścia z cewkami
udy Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 nom ja też miałem ciągły problem z missfires na LPG, EGP ostrobramska nie potrafiło tego rozwiązać, jak również spalania 20l, aż w końcu znalazłem rozwiązanie, wymontowałem LPG..... od tamtej pory jest Git, i żeby nie było nie sieje propagandy przeciwko LPG, to bardzo dobre paliwo :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się