dansli Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 To Audi ma cos porobione w napędzie o ile dobrze wywnioskowałem to szpera z tyłu 100% oba koła tylnie ciagna :naughty: czyli wychodzi na to tak jak by bez mechanizmu różnicowego
AKWAMARYN_ Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 a ja sadze ze s2 mialy magiczny przycisk ktorego nowszym modelom brakuje
Dev Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 a ja sadze ze s2 mialy magiczny przycisk ktorego nowszym modelom brakuje owszem ale działał tylko do 30km/h mi tez go brakuje ;( ;( ;( ;( ;( ;(
sylwiasty Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 a ja sadze ze s2 mialy magiczny przycisk ktorego nowszym modelom brakuje owszem ale działał tylko do 30km/h mi tez go brakuje ;( ;( ;( ;( ;( ;( Ale jak odciąłeś sygnał prędkości to miałeś spięty tył na stałe. :> Gdzieś na YT były filmiki, jak gość upalał B4 V6 Q.
Kowi87 Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 a ja sadze ze s2 mialy magiczny przycisk ktorego nowszym modelom brakuje owszem ale działał tylko do 30km/h mi tez go brakuje ;( ;( ;( ;( ;( ;( Ale jak odciąłeś sygnał prędkości to miałeś spięty tył na stałe. :> Gdzieś na YT były filmiki, jak gość upalał B4 V6 Q. Może to ten filmik 80ka ze szperą
Dev Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 a niby co on ma tam ze-szperowane ???? :mysli: bo ja tam nic takiego nie widze :no: :no:
Kowi87 Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 a niby co on ma tam ze-szperowane ???? :mysli: bo ja tam nic takiego nie widze :no: :no: Mi to sie wydaje że ta 80ka zażwawo jeżdzi a to czy ma szpere czy nie to niewiem znalazłem tylko filmik
cichusz Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 a ja sadze ze s2 mialy magiczny przycisk ktorego nowszym modelom brakuje [/quot a ja sadze ze s2 mialy magiczny przycisk ktorego nowszym modelom brakuje owszem ale działał tylko do 30km/h mi tez go brakuje ;( ;( ;( ;( ;( ;( e] a ja w swojej 2.8 q posiadamo taki fajniusi przycisk. wsadzialem sobie most z 80 i jest. zaspawany rowniez przedni jak i srodowy uklad roznicowy: :> :> :> :> :> :> :>
Kowi87 Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 a ja w swojej 2.8 q posiadamo taki fajniusi przycisk. wsadzialem sobie most z 80 i jest. zaspawany rowniez przedni jak i srodowy uklad roznicowy: :> :> :> :> :> :> :> Zrób jakis filmik fotki
cichusz Opublikowano 29 Maja 2010 Opublikowano 29 Maja 2010 zaspawany jest PRZEDNI(ale on nie ciagnie bo sa uciete frezy zeby nie wchodzily w satelitki w ukladzie roznocowym) i centralny(TROSEN) a tylni most jest z blokada do ktorej nie mam wszyskich gratow
ireekk99 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 a jak to wyglada procentowo w quattro... na ile procent ciagnie przod a ile tył??? ....czy jest 50/50???
dansli Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 a jak to wyglada procentowo w quattro... na ile procent ciagnie przod a ile tył??? ....czy jest 50/50??? ireekk99 odsyłam do tematu http://www.a4-klub.pl/smf/all_rodzaje_i_dzialanie_napedow-t110264.0.html tam w drugiej wiadomosci jest link i jest w tabelce jakie sa mozliwe rozdziały napedu dla ułatwienia napisze kilka danych dla podczas poslizgu max. przeniesienie momentu --> zbliżony do 40:60 lub 60:40 max różnica prędkości obrotowej osi --> 80:20 lub 20:80 max przekaz mocy na oś bez poślizgu --> do 60% przy braku poslizgu, proporcje: przeniesienia momentu --> 50:50 prędkości obrotowej osi --> ~ 50:50
PARAF Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 a jak to wyglada procentowo w quattro... na ile procent ciagnie przod a ile tył??? ....czy jest 50/50??? ireekk99 odsyłam do tematu http://www.a4-klub.pl/smf/all_rodzaje_i_dzialanie_napedow-t110264.0.html tam w drugiej wiadomosci jest link i jest w tabelce jakie sa mozliwe rozdziały napedu dla ułatwienia napisze kilka danych dla podczas poslizgu max. przeniesienie momentu --> zbliżony do 40:60 lub 60:40 max różnica prędkości obrotowej osi --> 80:20 lub 20:80 max przekaz mocy na oś bez poślizgu --> do 60% przy braku poslizgu, proporcje: przeniesienia momentu --> 50:50 prędkości obrotowej osi --> ~ 50:50 Muszę swoją przegonić i sprawdzić czy to się zgadza...
PARAF Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 jak chcesz to sprawdzić ?????? Metodą prób i błędów...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się