cayenne Opublikowano 10 Lipca 2007 Opublikowano 10 Lipca 2007 No to trochę zabawy Cię czeka Jeśli już to 16,ale bez rantów ,wtedy zobaczysz rożnice. Poza tym więcej fotek.Pokaż środek. Ogólnie ładna seria
Gość spedyt Opublikowano 10 Lipca 2007 Opublikowano 10 Lipca 2007 Faktycznie standard, ale zmiana lampek i felg poprawi wygląd
kamil21 Opublikowano 10 Lipca 2007 Opublikowano 10 Lipca 2007 ładna jak to ma sie w kazdym czekamy na zmiany
Piotrek98igo Opublikowano 10 Lipca 2007 Opublikowano 10 Lipca 2007 po tych zmianach na pewno będzie lepiej
Iverson Opublikowano 10 Lipca 2007 Opublikowano 10 Lipca 2007 Trochę pracy,trochę gotówy i będziesz zadowolony!!
Gość rob Opublikowano 10 Lipca 2007 Opublikowano 10 Lipca 2007 zmiany dobrze się zapowiadają, jeśli chcesz tanio reflektory Valeo uśmiechnij się do Cubra
Pelex Opublikowano 11 Lipca 2007 Opublikowano 11 Lipca 2007 Fajna seria szkoda tylko że masz 1Z a nie np. AFN miałbyś troche lepsze wrażenia z jazdy, wkońcu się przesiadłeś z wmiare szybkiego auta na dosyć słabiutkiego klekota no ale od czego są virusy
sokolnh Opublikowano 11 Lipca 2007 Autor Opublikowano 11 Lipca 2007 Fajna seria szkoda tylko że masz 1Z a nie np. AFN miałbyś troche lepsze wrażenia z jazdy, wkońcu się przesiadłeś z wmiare szybkiego auta na dosyć słabiutkiego klekota no ale od czego są virusy powiem ci że mam nową turbinę i jestem zadowolony z dynamiki, a po za tym tak jak mówisz wymiana wtrysków i zmiana oprogramowania nie jest jakims problemem :> i pewnie w przyszłosci cos sie zmieni
Pelex Opublikowano 11 Lipca 2007 Opublikowano 11 Lipca 2007 Oczywiście wszystko jest do zrobienia. Miałem taki silnik w 80 B-4 i musze powiedzieć że rumak z niego nie był ale za to nigdy mnie nie zawiódł nawet w mrozy powyżej -25 stopni jakie nas ostatnimi czasy nawiedziły same pozytywy
sokolnh Opublikowano 11 Lipca 2007 Autor Opublikowano 11 Lipca 2007 przecież 1z i AFN to te same silniki, rózni je tylko osprzęt, także AFN też cie nie powienien zawiesc :th: :>
Pelex Opublikowano 11 Lipca 2007 Opublikowano 11 Lipca 2007 No ja myśle, ale wydaje mi sie że jakaś różnica jest n.p. turbina jest chyba niżej w 1Z niż w AFN pozatym dzwięk silnika też jest jakiś inny ale jakie to ma znaczenie ważne że są oba bardzo oszczędne i to się liczy
Gość MorgothV8 Opublikowano 11 Lipca 2007 Opublikowano 11 Lipca 2007 AFN - sterowane podciśnieniem turbo 1Z - nadciśnieniem więc to całkiem różne silniki moim zdaniem przeróbki 1Z tak aby "łyknął" turbinkę ASFN są spore: -kolektor -węże -n75 -sterownik (lub program w sterpowniku)
Pelex Opublikowano 11 Lipca 2007 Opublikowano 11 Lipca 2007 O jak kolega to pięknie wyjaśnił, więc różnica dość spora jak widze??
Gość MorgothV8 Opublikowano 11 Lipca 2007 Opublikowano 11 Lipca 2007 tak różnice są spore, przeróbka 1Z-ta tak aby działał podobnie do AFN-a i z podobną wydajnością to kilka tys zł Poza tym AFN ma turbinę VTG (ze zmienną geometrią łopatek) - zaś w 1Z to zwykła prosta stara suszara
Pelex Opublikowano 11 Lipca 2007 Opublikowano 11 Lipca 2007 Ja wcześniej tak jak już pisałem jejżdziłem B-4 z silnikiem własnie 1-Z i jak wskoczyłem na AFN-a to mi kopara opadła zupełnie inna bajka :th:
sokolnh Opublikowano 11 Lipca 2007 Autor Opublikowano 11 Lipca 2007 ooo też tego nie wiedziałem, myslałem ze turbiny ze zmienną geometrią łopatek wychodziło gdzieś od 98r. ale np. wtryski od AFNa moge zapakować i bedą z tego jakies korzyści, nie ? + odpowiedni program zresztą najpierw sprawy techniczne, potem wizual, a na koniec podnoszenie mocy
Gość MorgothV8 Opublikowano 12 Lipca 2007 Opublikowano 12 Lipca 2007 wtryski + program to najrozsądniejsza opcja (z tych tańszych)
Szuder Opublikowano 15 Lipca 2007 Opublikowano 15 Lipca 2007 prawie jak moja.... : :thumbup: :thumbup: :
Rekomendowane odpowiedzi