Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z++] czerwone tełdei, mała sesja


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

2mmu2.jpg

1mcj5.jpg

3mij8.jpg

4mej2.jpg

5mws4.jpg

6moa5.jpg

pozdro

Opublikowano

No to trochę zabawy Cię czeka :wink4: Jeśli już to 16,ale bez rantów ,wtedy zobaczysz rożnice. Poza tym więcej fotek.Pokaż środek.

Ogólnie ładna seria :a4fan:

Opublikowano

Faktycznie standard, ale zmiana lampek i felg poprawi wygląd :a4fan:

Opublikowano

ładna jak to ma sie w kazdym :audi:

czekamy na zmiany

Opublikowano

Trochę pracy,trochę gotówy i będziesz zadowolony!!

Opublikowano

zmiany dobrze się zapowiadają, jeśli chcesz tanio reflektory Valeo uśmiechnij się do Cubra

Opublikowano

Fajna seria szkoda tylko że masz 1Z a nie np. AFN miałbyś troche lepsze wrażenia z jazdy, wkońcu się przesiadłeś z wmiare szybkiego auta na dosyć słabiutkiego klekota no ale od czego są virusy :thumbup:

Opublikowano

Fajna seria szkoda tylko że masz 1Z a nie np. AFN miałbyś troche lepsze wrażenia z jazdy, wkońcu się przesiadłeś z wmiare szybkiego auta na dosyć słabiutkiego klekota no ale od czego są virusy :thumbup:

powiem ci że mam nową turbinę i jestem zadowolony z dynamiki, a po za tym tak jak mówisz wymiana wtrysków i zmiana oprogramowania nie jest jakims problemem :> i pewnie w przyszłosci cos sie zmieni :naughty:

Opublikowano

Oczywiście wszystko jest do zrobienia. Miałem taki silnik w 80 B-4 i musze powiedzieć że rumak z niego nie był ale za to nigdy mnie nie zawiódł nawet w mrozy powyżej -25 stopni jakie nas ostatnimi czasy nawiedziły same pozytywy :thumbup:

Opublikowano

przecież 1z i AFN to te same silniki, rózni je tylko osprzęt, także AFN też cie nie powienien zawiesc :th: :>

Opublikowano

No ja myśle, ale wydaje mi sie że jakaś różnica jest n.p. turbina jest chyba niżej w 1Z niż w AFN pozatym dzwięk silnika też jest jakiś inny ale jakie to ma znaczenie ważne że są oba bardzo oszczędne i to się liczy :dance:

Gość MorgothV8
Opublikowano

AFN - sterowane podciśnieniem turbo

1Z - nadciśnieniem

więc to całkiem różne silniki moim zdaniem

przeróbki 1Z tak aby "łyknął" turbinkę ASFN są spore:

-kolektor

-węże

-n75

-sterownik (lub program w sterpowniku)

Opublikowano

O jak kolega to pięknie wyjaśnił, więc różnica dość spora jak widze?? :mysli:

Gość MorgothV8
Opublikowano

tak różnice są spore, przeróbka 1Z-ta tak aby działał podobnie do AFN-a i z podobną wydajnością to kilka tys zł

Poza tym AFN ma turbinę VTG (ze zmienną geometrią łopatek) - zaś w 1Z to zwykła prosta stara suszara

Opublikowano

Ja wcześniej tak jak już pisałem jejżdziłem B-4 z silnikiem własnie 1-Z i jak wskoczyłem na AFN-a to mi kopara opadła :shocked: zupełnie inna bajka :th:

Opublikowano

ooo też tego nie wiedziałem, myslałem ze turbiny ze zmienną geometrią łopatek wychodziło gdzieś od 98r. ale np. wtryski od AFNa moge zapakować i bedą z tego jakies korzyści, nie ? :mysli: + odpowiedni program

zresztą najpierw sprawy techniczne, potem wizual, a na koniec podnoszenie mocy

Gość MorgothV8
Opublikowano

wtryski + program to najrozsądniejsza opcja (z tych tańszych)

Opublikowano

prawie jak moja.... : :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :a4fan::

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...