Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AGB] Pierwsze w Polsce B6 2.7L V6 biturbo S-line 486PS 590NM [str. 232]


Flyer

Rekomendowane odpowiedzi

Podkręcę jeszcze z 1cm w górę, jak nadal będzie tarło, to będę musiał zmieniń springi.

Mozna dac dystans

no właśnie gość, który sprzedawał gwint twierdzi, że niewiele to zmieni... problem w tym, że pewnie żeby dorobić taki dystans trzeba wyciagać sprężynę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Fly pozbadz sie problemu i sprzedaj ten gwint:naughty::whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podkręcę jeszcze z 1cm w górę, jak nadal będzie tarło, to będę musiał zmieniń springi.

Mozna dac dystans

no właśnie gość, który sprzedawał gwint twierdzi, że niewiele to zmieni... problem w tym, że pewnie żeby dorobić taki dystans trzeba wyciagać sprężynę?

Niekoniecznie, kiedys robilem na zamowienie takie pierscienie.

Skladaly sie z dwoch skrecanych srubami połówek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, nie ma wad. A kto pokonywał garba dzisiaj bocznym najazdem :grin: tak jechałem za Tobą i dosłownie centymetr dzielił Cie od przetaracia. Nie wiem co to za elementy Ci tam wystają spod auta. Chyba wydech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, nie ma wad. A kto pokonywał garba dzisiaj bocznym najazdem :grin: tak jechałem za Tobą i dosłownie centymetr dzielił Cie od przetaracia. Nie wiem co to za elementy Ci tam wystają spod auta. Chyba wydech.

:decayed:

To wydech, jest niestety dosc nisko, ale nie ma innej opcji oprocz mocno customowego (drogiego) tlumika srodkowego.

Nawet jak nie mialem gwintu, to akurat przez TEN prog zwalniajacy (nie wiem kto go wymyslil...) nie dalo sie przejechac inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby dorobić taki dystans trzeba wyciagać sprężynę?

a to jakis duzy problem ??? chyba sciagacze do sprezyn wystarcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak chcesz inaczej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie zawiechy ustwia sie zbieznosc??
a jak chcesz inaczej ?

chyba geometrie a nie zbieżność - no chyba że ruszasz końcówki lub drążki kierownicze :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sensie w srode zakladam przekladnie po regeneracji,a jest duza szansa,ze zakupie gwint to bym sie wstrzymal kilka dni.

Michas sorry za offa:wink::wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Beda foty na gwincie, spokojnie :)

Po wymianie zawiechy ustwia sie zbieznosc??

przy samych amorach i sprezynach nie, ale jak ruszasz drazki, wahacze, to juz raczej tak.

a to jakis duzy problem ??? chyba sciagacze do sprezyn wystarcza.

Wyjąć springi z tyłu w B6 Q jest przejebane i bez podnośnika to nawet nie podchodzę... W sobotę robiliśmy to we trzech.

Przód ogarnąłem sobie w momencie, a z tyłu bez pomocy Speca i Boberka nie dałoby rady. Specu wyciągał, a my wisieliśmy we 2 na zawiasie.

Nie mam po prostu czasu w najbliższe weekendy na wycieczki do warsztatu, a za 3 tyg jadę na urlop i muszę to ogarnąć.

W środę będę kręcił gwintem w górę, zobaczymy czy to wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy samych amorach i sprezynach nie,

Grac gdzies tam kiedys pisał ze przy ruchu gwintem o 2cm w jedna lub druga trzeba ustawiać zbieznosc tylko nie wiem czy on aby nie jest przewrazliwiony :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak finalnie ustawie, to pewnie i ja ustawie dla pewnosci :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy samych amorach i sprezynach nie,

Grac gdzies tam kiedys pisał ze przy ruchu gwintem o 2cm w jedna lub druga trzeba ustawiać zbieznosc tylko nie wiem czy on aby nie jest przewrazliwiony :decayed:

I ma tutaj całkowita racje.

Przy obnizeniu zawiechy zmienia sie polozenie srodka ciezkosci auta i przod wychodzi rozbieznie, drze kapcie od srodka. Malo tego, zmieniajac opony z 205/55-16 na 225/45-17 wychodzi podobnie, roznice sa mniejsze jak przy obnizeniu na gwincie ale sa i piwinno sie je korygowac. Dlatego tez zawsze ustawiam zawieche na najszerszych oponach, w tym przypadku 235/40-18" i zawsze jest dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michu coś takiego zapodaj i będzie negatyw:naughty:

5-81350k.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Foty na gwincie.

Przód jest spoko, tył za nisko i koła trą. Podniesiemy go pewnie o max 1cm, bo na więcej nie pozwoli regulacja... mam nadzieję, że to wystarczy.

Jak na razie na takim setupie jestem w stanie wjechać i wyjechać z garażu, wiec nie ma dramatu :naughty:

img0196tv.jpg

img0200zu.jpg

img0198lz.jpg

img0193ql.jpg

img0201jx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...