jnx Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 Chip robiłem u gościa w pabianicach, nie mam wykresu. => http://www.chiptuning.com.pl/ ktoś na forum napisał że gość zapomniał o limiterach - to coś znaczy w tym przypadku ? logi zrobiłem tak jak kazaliście 004,008,010,011. dodatkowo 000 oraz 001 : zapraszam do oceny.
spanky Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 ktoś na forum napisał że gość zapomniał o limiterach -[/url] nie ktos tylko ja napisalem ... i tak jest ... zapomnial o limiterze doladowania ... a jak ten soft ma dawac 140 koni to ja jestem swiety ... zrob jeszcze 001 to bedzie wszystko wiadomo ... p.s kiepsko to wyglada ...
jnx Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Opublikowano 12 Maja 2010 jeszcze tylko dodam że logi robiłem pod dużym obciążeniem. pełny bak plus 150kg w bagażniku i pasażer z boku. kiepsko ? tzn. ? To w jaki sposób mam 10 sek do setki ? Co jest tu źle , co należałoby poprawić ?
spanky Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 jeszcze tylko dodam że logi robiłem pod dużym obciążeniem. pełny bak plus 150kg w bagażniku i pasażer z boku. kiepsko ? tzn. ? To w jaki sposób mam 10 sek do setki ? Co jest tu źle , co należałoby poprawić ? zrob 001 dynamiczne ... ja bym poprawil wszystko ...
jnx Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Opublikowano 12 Maja 2010 okej ale to już jutro dopiero zrobie 001. tzn co dałbyś bardziej od dołu ? ja zasadniczo chciałem mieć kopa od 2000 dopiero, ale co jest źle ? dawka paliwa powinna być w zakresie 2000-4000 na 51mg/R ustawiona ?
Wihajster Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 okej ale to już jutro dopiero zrobie 001. tzn co dałbyś bardziej od dołu ? ja zasadniczo chciałem mieć kopa od 2000 dopiero, ale co jest źle ? dawka paliwa powinna być w zakresie 2000-4000 na 51mg/R ustawiona ? turbawka ładuje prawie serie AFN-a i tu go boli
malinamm1 Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 może ktoś wytłumaczyć co to jest ten limiter doładowania?
Wihajster Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 może ktoś wytłumaczyć co to jest ten limiter doładowania? na chłopski rozum w tym sofcie "tuner" nie podniósł wartości limitu doładowania i zostawił prawie serie
przemik Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Ja bym tez "dopiescil" limitery na dawce...
Wihajster Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 a jak ten soft ma dawac 140 koni to ja jestem swiety . zgadza się max 120 jest
jnx Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Opublikowano 13 Maja 2010 Tylko 10KM więcej? Przecież czuć dużą różnice w jeździe i e36 140KM i vectra 147KM nie daje rady, więc jak to ? Po drugie spanky mówisz że poprawiłbyś wszystko, to co jeszcze byś poprawił oprócz ustawienia ciśnienia ?
Kowi87 Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 szału nie ma w tych logach, tak dla porównania w seryjnym sofcie wartosc doładowania masz 1948 a u ciebie jest podniesiona tylko do 1989mbar, a tą suszarke mozna podkręcic bezpiecznie na 1,1-1,2 bara(2200) tyle przynajmniej kiedys miałem w swoim na logach :gwizdanie: wiec te 10s do 100 to chyba bez jakiejkolwiek dokładności
jnx Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Opublikowano 13 Maja 2010 a dawka paliwa ? 51 to już jest chyba optymalnie ? ej no niech się ktoś wypowie całym tematem bo takie pół słówka kurde ciężko zebrać do kupy Mam możliwość podjechania na korektę. O co go poprosić żeby co zrobił i na jakie wartości?
Wihajster Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 turbina ma ładować przynajmniej 2150 (moja ładuje 2198 ) a nie jak teraz masz 1989
spanky Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 a dawka paliwa ? bedzie 001 , bedzie wiadomo jak jest rzeczywista dawka ...
jnx Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Opublikowano 16 Maja 2010 to dziś zrobie 001. i mam nadzieje że się wszystko wyjaśni Okej zrobione 000 oraz 001 : i co radzicie ?[br]Dopisany: 13 Maj 2010, 14:30_________________________________________________jeszcze zauważyłem że autko coś nierównawo chodzi - jednego dnia i a drugiego inaczej... a.. raz od 1500 do 4000obr robię w 13sek a raz w 9.5sek...
spanky Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 tak jak myslalem ... dojebane paliwa nastawnikiem ... a te skoki w przyspieszeniach to prawdopodobnie wynik niekontrolowanych skokow doladowania [wspomniany wczesniej limiter] jednym slowem dla mnie soft smietnik ...
jnx Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Opublikowano 16 Maja 2010 czyli co proponujesz w tej kwestii ? tak czy inaczej muszę podjechać do niego na korektę.. tylko co mu kazać zmienić? żeby nie dowalac paliwa nastawnikiem - a czym ? i co jeszcze mu kazać ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się