Elber Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Witam mam pytanie czy ktoś miał do czynienia z firmą BETATEC znalazłem takie spręzyny obniżające -30 i jestem ciekaw czy byłby to dobry wybór ? proszę o pomoc :>[br]Dopisany: 13 Maj 2010, 00:10_________________________________________________Chyba nikt nie miał do czynienia będę pierwszy zdam relacje jak sie sprawują Pozdro
Kowi87 Opublikowano 29 Maja 2010 Opublikowano 29 Maja 2010 Kupił kolega te sprężyny bo ja sie własnie nad nimi zastanawiam obecnie, cena OK
mcm Opublikowano 29 Maja 2010 Opublikowano 29 Maja 2010 ja kupiłem do mojej A6 i jestem zadowolony, wolnym czasem wstawię zdjęcia
Kowi87 Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 ja kupiłem do mojej A6 i jestem zadowolony, wolnym czasem wstawię zdjęcia twarde sa te spręzynki
mcm Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 obniżając o 3 cm muszą być trochę twardsze, ale autko takie jak A6 dużo lepiej się prowadzi na takich springach
Kowi87 Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 obniżając o 3 cm muszą być trochę twardsze, ale autko takie jak A6 dużo lepiej się prowadzi na takich springach Bo tak sie zastanawiam czy kupić te betatec -30 czy moze FK -35/40 do mojego obecnie mam z -35/-50 noi chciałbym to jakos wyrównać
mcm Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 w poprzedniej A4 miałem -35/-30 LOWTECa i też były niezłe, zobaczymy jak na tym zestawie dłużej pojeżdżę ...
Elber Opublikowano 30 Maja 2010 Autor Opublikowano 30 Maja 2010 U siebie już tez mam zamontowane i jak narzazie wszystko ok jestem zadowolony , jutro postaram się zrobić jakieś foto[br]Dopisany: 30 Maj 2010, 18:53_________________________________________________na angielskiej stronie udało mi się ostatnio znałeś jednego passata na tych sprężynach http://www.passatworld.com/forums/showthread.php?t=281758&page=2
Kowi87 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 U siebie już tez mam zamontowane i jak narzazie wszystko ok jestem zadowolony , jutro postaram się zrobić jakieś foto[br]Dopisany: 30 Maj 2010, 18:53_________________________________________________na angielskiej stronie udało mi się ostatnio znałeś jednego passata na tych sprężynach http://www.passatworld.com/forums/showthread.php?t=281758&page=2 I jak z tym foto bo własnie sie nad nimi zastanawiam[br]Dopisany: 02 Czerwiec 2010, 15:51_________________________________________________Siadło wiecej niz-30
Kowi87 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Ja sie fotek nie doczekałem i kupiłem -30 dzisiaj, załoze na tył tylko bo tam wymaga, obecnie stoi -65 :gwizdanie: i trzeba wyrównac z przodem, a na jakich amorach posadziłeś te -60
Elber Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2010 Mój stoi tak na tych sprężynach i powiem ze jak narazie jestem zadowolony :>
Kowi87 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Elber a na jakie amory to montowałes spręzynki leżą już na chacie, tylko teraz amory mógłbym kupić na tył
Elber Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2010 przednie na orginalne amorki a tył kupiłem nowe Sachsa bo stare już były wylane i jeździ się bardzo przyjemnie, jechałem juz w 5 osób w samochodzie i na nierównościach zachowuje się bardzo dobrze także myślę ze nie warto do -30 kupować sportowych amorków
Kowi87 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 przednie na orginalne amorki a tył kupiłem nowe Sachsa bo stare już były wylane i jeździ się bardzo przyjemnie, jechałem juz w 5 osób w samochodzie i na nierównościach zachowuje się bardzo dobrze także myślę ze nie warto do -30 kupować sportowych amorków No ja obecnie mam załozone normalne 1ba i teraz mam dylemat czy inwestować w amory sportowe czy własnie kupić dedykowane do A4, przód obecnie tez mam na serie i nie narzekam również, jedynie tył... ale to sie zmieni na dniach Myślałem o MTSach ale do Q nie ma więc zostana mi chyba te sachs :gwizdanie:
Elber Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2010 przy normalnych amorkach i sprężynach -30 to jest dość dobry kompromis między wyglądem a komfortem
Armi Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 przy normalnych amorkach i sprężynach -30 to jest dość dobry kompromis między wyglądem a komfortem Ale ludzie potrafią być uparci w swojej głupocie :gwizdanie:
Kowi87 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Ale ludzie potrafią być uparci w swojej głupocie :gwizdanie: udowodnie Ci że sie mylisz
Elber Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2010 armistead to uzasadnij bo czytałem kiedyś na forum ze auto jeśli jest obniżone i ma org sprężyny to złe się zachowuje pływa pod obniżeniem , jak do tej pory jeszcze nic mnie nie zaskoczyło
Kowi87 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 armistead to uzasadnij bo czytałem kiedyś na forum ze auto jeśli jest obniżone i ma org sprężyny to złe się zachowuje pływa pod obniżeniem , jak do tej pory jeszcze nic mnie nie zaskoczyło jedyne co to szybciej sie zużyją te amory pod takimi spręzynami, pływanie było by jesłi byłby amory i spręzyny nie do tego auta(u mnie tak jest) a przy takiej znikomej glebie nie ma to duzego wpływu na "pływanie", mam z przodu -35 i jest naprawde OK, na dniach założe tył -30 na amorach od serii i wątpie żebym załował tego posuniecia(amory stare ale przez wyjeciem miały 70% skuteczności)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się