Gość puchatek27 Opublikowano 4 Stycznia 2008 Opublikowano 4 Stycznia 2008 Witam Mam taki problem, że czuję pod nogą drgania sprzęgła i jak wciskam to słychać coś tam bije boję się jeździć na tym - czy mam racje ? druga przypadłość, to czasem nie chce mi palić, tzn zapali normalnie, a gdy dam obroty ponad 2000 gaśnie, a wówczas przy próbie odpalenia - nie pali - kręci, jakby coś ślizgało a nie zapali, po 10 próbach z przerwami zaczyna łapać na 2 gary krztusi się niemiłosiernie - ale dalej do 2000 obrotów, wtedy tak jakby odcina zapłon i gaśnie - po kolejnych 10 próbach autko "oddaje" i można jeździć bez problemów - co to może być Mialem dokladnie ten sam problem ze sprzeglem,drgalo, bralo bardzo wysoko,chyba wystrczylo 1-1.5cm nacisku i juz zmienialem biegi Poprostu sie konczylo i lada moment moglo zaczac slizgac. Wymienilem kompletne na Sasha i jest OK. Bierze normalnie ,od dolu i jazda jest git. Radze wymienic. Koszt za wszystko 1260zl
SEB-A4 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Widze że nie jestem sam, u mnie również sprzegło bardzo wysoko bierze...ale wydaje mi się że to nie jest powód i nie ma sensu w tej kwesti być za bardzo nadgorliwym i odrazu brac sie za wymiane...dopiero gdy pojawią sie jakieś pierwsze objawy czyli poprostu się ślizgnie to można/trzeba się za to zabrać...
lexpar Opublikowano 6 Stycznia 2008 Opublikowano 6 Stycznia 2008 Koledzy po zapoznaniu się ze wszystkimi postami w tym wątku kamień z serca mi spadł. Mnie też sprzęgło bierze wysoko i myślałem, że czeka mnie spory wydatek. Ale jak widzę to tak ma być. Oby jak najdłużej :>
gawel1999 Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 witam, Ja wymienilem kompletne sprzeglo (luk)i tez mi bierze wysoko.Na dodatek lekko pzry ruszaniu podszarpuje nie wiem dlaczego, ale jezdze
sisi1977 Opublikowano 5 Października 2008 Opublikowano 5 Października 2008 a kto ci to zakładal tz.chodzi mi o jakiego garażowego mechanika czy serwis?
gawel1999 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Opublikowano 31 Stycznia 2009 a kto ci to zakładal tz.chodzi mi o jakiego garażowego mechanika czy serwis? mozna powiedziec ze garazowy
Peres Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 A u mnie po lekkim dotknięciu pedału sprzęgła czuć takie jakby stukanie-uderzanie, czego to może być objawem???
sołtys85 Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 A u mnie po lekkim dotknięciu pedału sprzęgła czuć takie jakby stukanie-uderzanie, czego to może być objawem??? Pewnie łożysko oporowe ma dosyć. A jak puścisz objawy ustają? Jak po puszczeniu sprzegła nie ma odgłosów to trzeba szybko myśleć o wymianie bo trudno przewidziec ile pojeździ.
Peres Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Tak ustaje............... a tak OT to jaki moze byc koszt takiego lozyska??
sołtys85 Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Jakieś 60-100zł i robota około 300-350 bo to ta sama co przy wymianie sprzęgła. Jak zamierzasz pojeździć autem to lepiej wymień komplet jakieś 600zł sachsa na allegro lub weź od TOM77
rikardo Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Tak ustaje............... a tak OT to jaki moze byc koszt takiego lozyska?? Myślę, że skoro sprzęgło ci się nie ślizga, biegi wchodzą bez problemu to nie szukaj sobie problemów. Każde TDI z przebiegiem ok 150-200 kkm będzie miało podobne objawy. Owszem można wymienić łożysko ale do jego wymiany trzeba skrzynie zdemontować a jak będziesz miał to zrobione to i sprzęgło by pasowało zrobić a to koszt ok 2000 zł z kołem dwumasowym.
otto18 Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 Ile kosztuje aktualnie wymiana sprzęgła w B5 AFN??
sołtys85 Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 Ile kosztuje aktualnie wymiana sprzęgła w B5 AFN?? Od 250-350zł w tych granicach w zależności od regionu i warsztatu samochodowego. W dąbrowie powinno być bliżej tej dolnej granicy. Pochwal sie co i za ile zrobiłeś dla potomnych.
otto18 Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 Tak tanio by było ?? Z robocizną??
sołtys85 Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 Tak tanio by było ?? Z robocizną?? Pytanie brzmiało ile kosztuje wymiana sprzegła? \ Więc podałem cenę robocizny. A komplet sprzegła dobrej firmy kosztuje około 500-550zł Zapytaj kolegów z forum dzik i |TOM77 i zobacz, który ma lepsze ceny. W gre wchodzą w zasadzie tylko 2 firmy sachs (droższa nieznacznie ale majaca lepszą opinie) i LUK.
Labiel Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Sory na odgrzanie kotleta, ale chciałem dorzucić coś od siebie. Co do brania sprzęgła to odkąd mam A4 sprzęgło też bierze bardzo wysoko. Zrobiłem nią już ponad 22tyś. Sprzęgło nie ślizga, nie ma żadnego szarpania, żadnych problemów z wchodzeniem biegów. Wszystko działa tak jak powinno tylko to sprzęgło bierze tak wysoko. Myślałem ostatnio o odpowietrzeniu wysprzęglnika ale tak myślę że raczej nie ma to sensu. Gdyby był zapowietrzony to sprzęgło brałoby raczej bardzo nisko lub byłyby problemy z wystprzęglaniem itp. a u mnie nic takiego nie ma. Być może sprzęgło się kończy a być może ten typ tak ma. Wymiana sprzęgła jest zbyt droga aby wymieniać je na wszelki wypadek, tym bardziej że było kilka postów osób które sprzęgło wymieniły a i tak bierze wysoko. W sumie nie przeszkadza mi. Przypomina mi się jedynie gdy po jeżdżę innym autem gdzie sprzęgło bierze niżej i później znowu przez chwilę muszę przyzwyczajać się do swojego.
miroy511 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Ja pół roku temu wymieniłem sprzęgło na sachsa i praktycznie nie było różnicy między nowym a starym. Ten typ tak ma i nie ma się czym przejmować. Wiele osób interesuje się cenami więc podam co i jak i za ile robiłem Padła mi skrzynia, zakup nowej 700zł Zwalenie i założenie skrzyni oraz sprzęgła 500zł Sprzęgło 690zł Niestety na dniach znowu wymieniam skrzynię
komar865 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 no to i ja cos powiem ze po przeczytaniu wątku tez troszkę odetchnąłem bo sprzęgło ma podobne objawy co u kolegów tak wiec dopóki sie nie śliznie nie wymieniam
siara33 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Witam ja kupilem swoja a4 ponad rok temu... i wiadomo na poczatku trzeba bylo ja trosze "wyprobowac" :> pare razy bylo czuc sprzeglem - przypalilo sie - ale pozniej juz przestalem i jezdze normalnie... od kupna sprzeglo bierze tak samo wysoko ... zrobilem tak juz z 30tys. i wciaz tak samo.. caly czas mysle o wymianie szprzegla... aby zaoszczedzic mysle o regeneracji... juz kiedys w innym aucie regenerowalem i wbrew zlym opinia ja bylem zadowolony...mysle ze to zalezy od fachowosci zakladu... a cena zdecydownie przyzwoita... w ogolnej jezdzie ta sytuacjia mi nie przeszkadza... ale czasami gdy chce ruszyc szybciej lub jade autostrada to mam takie wrazenie ze sprzeglo sie slizga przez co trace na mocy ... dodatkowo jest to glopie i niepowinno sie tak robic ... ale jestem mechanikiem i sam se to naprawie ... gdy chce spalic gome to nie da sie spalic sprzegla ... czyli ze silnik kreci kola stoja a i tak nie czuc spalenizny... czyli jest to dodatkowa info. ze prawdopodobnie sprzeglo nie ma swoich wlasciwosci ciernych ... jest wyslizgane ... sam jestem ciekaw jak po tych przejsciach wyglada tarcza ze mimo to jezdzi... w innych autach sypia sie wiory... mysle ze u wielu z nas jest tak samo ze do puki jezdzi to tak musi byc.. wiadomo wszystko kreci sie wokol kasy Ale to tak tylko informacyjnie i niech nikt tego nie robi i nie komentuje negatywnie mojej wytpowiedzi ... po co pisac glupoty i zasmiecac forum... Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się