Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Sprzęgło wysoko bierze - czy to standard ?


Gość msh

Rekomendowane odpowiedzi

sisi1977, no niezle ceny maja. Za sama wymiane tez niezle krzykneli. Wystarczy do niej dorzucic 100 i masz kompletne sprzeglo.

A ori to pewnie jest LUK kladziony, a on normalnie w sklepie cos kolo 700 zyla chyba kosztuje do diesla. Chyba, ze Valeo klada to juz wiekszy koszt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprzegło to bede robił w warsztacie i kupie tez gdzieś w innym sklepie.a w aso to byłem raz,bo nikt nie umiał powiedziec czemu obroty falują,było duzo hipotez i wydałem za duzo kasy na oszołomiastych mechaniorów,wiec sie wkuzyłem i poszedłem do aso i zrobie tak samo jak nie bede wiedział sam co dolega mojej audicy.PS.falowało dlatego bo zle był ustawiony zapłon po wymiane rozrządu.troche uciekłem od tematu sorrki :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy z wyzej wymienionych forumowiczow zna sie wiecej na mechanice jak tylko z opowiadan bo widze kolejna sterte osob ktore by chcialy wszystko wymieniac. Siedze w tym bagnie od ponad 12 lat tj. w mechanice i nigdy nie dorabiam sobie bagna a wiec sam sie poruszam A4 i jest jak najbardziej normalne ze pedal sprzegla bierze przy samej gorze . Zycze milego wydawania kasy kolegom na byle co aby tylko cos wymieniac a i tak skutku nie bedzie , wracajac do czyjejs wypowiedzi ze po puszczeniu pedalu sprzegla cos szumi to wyjasnie ze dopoki auto jedzie to nie ma sie czym przejmowac bo to tylko lozysko dociskowe i jest to tez calkiem normalne ze ma okreslony limit na pojezdzenie bez halasowania Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pedał sprzęgła wciśnięty wówczas słychać cichy szum/gwizd co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje sprzęgło też bierze wysoko tzn 3/4 całego ruchu pedała.

około połowy skrzynia jest wysprzęglona.

Audi tak ma w standardzie i nic z tym nie da się zrobić.

Jeździłem różnymi :audi: i wszystkie tak miały

Po prostu ten typ tak ma... :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w quattro wymieniłem cały komplet. (1100zł okazyjnie ;) ) i....sprzęgło nadal bierze wysoko. także lepiej przyzwyczaić się. cholera....

uzupelnij profil

Fajne masz okazje jesli taka cena do B5 i zwyklego silnika. :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem -plus do tego cieżko wchodziła jedynka i wsteczny, no i zacinały się trochę...Zrobiłem regeneracje u Radzikowskiego - koszt wyszedł 470 (z wymontowaniem i założeniem). Teraz jest ok, sprzęgło bierze tak troche powyżej połowy, nie slizga się. Ale oczywiście jak to sły los przynosi, czasami na zimnym silniku cięzko wchodzi 2 (tzn. troche cięzej niż inne biegi), ale da się przeżyć. Ale ogólnie z tego co mi mówili sprzęgło nie powinno tak wyskoko brac...nie jest prawdą że "ten typ tak ma"...kolejny mit jak i ten że "jak turbina dobrze działa to ma świszczeć..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

amper, a ja caly komplet nawet z kolem zamachowym wymienilem i bierze jak bralo.

Proponujesz nowy docisk i tarcze regenerowac :polew: :polew:

Co do 2-go biegu to nie bedzie wina sprzegla. Bo jesli by jego wina byla to i inne biegi by zle wchodzily na chlopski rozum nawet to biorac.

Ja sie przyzwyczilem i bardzo dobrze mi sie z tym jezdzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie nie mówię że sie nie mozna przyzwyczaić do wysokiego brania sprzęgła, bo też tak jeździłem i było ok :> Po prostu po wymontowaniu, zregenerowaniu i założeniu sprzęgła bierze teraz inaczej...nie jestem ekspertem i w sumie to nie wiem od czego to może teraz zależeć...ale pojawiła sie taka właśnie prawidłowość: lepsza jedynka i wsteczny, niżej bierze, lżej chodzi(sprzęgło), ale za to coś nie tak z dwójką.... :kox: Ech, takie życie.... :a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeby nie zakladac nowego watku zapytam tu. :) Czy jak zawirusuje autko na ok 145km 340Nm i slizgnie mi sie sprzeglo to musze je zmieniac od razu czy jeszcze to sprzeglo troche pozyje(czyt.500km)Czy bede musial zmniejszac program az do czasu wymiany??Pytam bo moge nie miec od razu kasy na nowe sprzeglo i dwumase :):wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tukan, powoli. predzej Ci sie kola uslizgnal. u mnie na wykonczonym sprzegle i z Q dawalo rade.

Jak chcesz dwumasa i jest taki sam jak w AFN-ie to mam stary sprawny ze swojego. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj nie wiem AJM ma inne ale dzieki.....Wiec sadzisz ze po chipie jak slizgnie bede mugl jeszcze troche pojezdzic???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy wciskam sprzeglo do polowy i wrzuce bieg autko ruszy elegancko to samo przy zmianie biegow zero szarpania NIC a kiedy wcisne do konca tez ruszy ale przy zmianie biegow gdy wciskam na maxa szarpnie mi lekko jak puszczam...To dobrze czy zle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam taki problem, że czuję pod nogą drgania sprzęgła i jak wciskam to słychać coś tam bije :bicz: boję się jeździć na tym - czy mam racje ? druga przypadłość, to czasem nie chce mi palić, tzn zapali normalnie, a gdy dam obroty ponad 2000 gaśnie, a wówczas przy próbie odpalenia - nie pali - kręci, jakby coś ślizgało a nie zapali, po 10 próbach z przerwami zaczyna łapać na 2 gary krztusi się niemiłosiernie - ale dalej do 2000 obrotów, wtedy tak jakby odcina zapłon i gaśnie - po kolejnych 10 próbach autko "oddaje" i można jeździć bez problemów - co to może być :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem, że czuję pod nogą drgania sprzęgła i jak wciskam to słychać coś tam bije

Łożysko oporowe daje o sobie znać. Było o tym na forum. Poszukaj.

Witam

Mam taki problem, że czuję pod nogą drgania sprzęgła i jak wciskam to słychać coś tam bije :bicz: boję się jeździć na tym - czy mam racje ? druga przypadłość, to czasem nie chce mi palić, tzn zapali normalnie, a gdy dam obroty ponad 2000 gaśnie, a wówczas przy próbie odpalenia - nie pali - kręci, jakby coś ślizgało a nie zapali, po 10 próbach z przerwami zaczyna łapać na 2 gary krztusi się niemiłosiernie - ale dalej do 2000 obrotów, wtedy tak jakby odcina zapłon i gaśnie - po kolejnych 10 próbach autko "oddaje" i można jeździć bez problemów - co to może być :blink:

Nie ten dział. Podepnij VAGa może wypluje jakieś błędy. Świece,filtr powietrza,paliwa kiedy zmieniany? Możliwe,że rozrząd się przestawił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...