lutas 3 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 racja , tyle ze mozna tak powiedziec jak by ten dwumas co wsadzil bym nowy a tak to lezey zdecydowanie w sferze podejzen. dlatego dwumasom mówimy kategoryczne NIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Dobrze mówicie Panowie. Tylko, czy wymienimy dwumas, czy zrezygnujemy z niego, to są to koszty. Może zupełnie niepotrzebne, bo problem nadal nie jest jednoznacznie zdiagnozowany... racja , tyle ze mozna tak powiedziec jak by ten dwumas co wsadzil bym nowy a tak to lezey zdecydowanie w sferze podejzen. Dokładnie jeżeli montuje się używki to jest to szukanie przysłowiowej igły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Dobrze mówicie Panowie. Tylko, czy wymienimy dwumas, czy zrezygnujemy z niego, to są to koszty. Może zupełnie niepotrzebne, bo problem nadal nie jest jednoznacznie zdiagnozowany... racja , tyle ze mozna tak powiedziec jak by ten dwumas co wsadzil bym nowy a tak to lezey zdecydowanie w sferze podejzen. Dokładnie jeżeli montuje się używki to jest to szukanie przysłowiowej igły. tym bardziej ze wyjete z auta ktore mialo program wic tym bardziej dostawal tam po duupie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejf 2 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Ten dwumas moj nie jest zły. Widzialem co kladlem do auta... Jak sie to nasili to sobie wymienie - nie widze problemu. Autko jezdzi bardzo dobrze, mam gdzies te lekkie drgawki, ktore ostatnio mam wrazenie ze sie zmniejszyly. Jade jeszcze na lekką korekte softu bo dzis wypluło 368N/m przy 2626 obr/min, ale mocy troche mało w wysokich obrotach i trzeba paliwa dolać... Temp. powietrza 35st., auto jeszcze bez FMIC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sleepknot 0 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Wykończony dwumas bedzie dawał o sobie znać przede wszystkim na biegu jalowym i podczas przyspieszania z dolnych biegów. Przypadek Dejfa to typowy przykład kończącej sie skrzyni. Przerabiałem to na własnym przykładzie. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaPablo 0 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 A u mnie na biegu jałowym wszystko ok, natomiast drgania są tylko na początku przyspieszania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejf 2 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Wykończony dwumas bedzie dawał o sobie znać przede wszystkim na biegu jalowym i podczas przyspieszania z dolnych biegów. Przypadek Dejfa to typowy przykład kończącej sie skrzyni. Przerabiałem to na własnym przykładzie. Pozdro Tez wlasnie tego sie obawiam... Bo lewar drży praktycznie cały czas tylko ze w roznych obrotach z roznym nasileniem. Np. jak jade 120 to wizualnie nie rusza sie, ale jak poloze reke to czuje ze drży.. Nie da sie jej juz uratowac w zaden sposob? Moze to byc oznaka ze skrzynia jezdzi na niskim stanie oleju? Jakie miales nastepne objawy oprocz tych drgań??? Co sie dzieje jak skrzynia jest u kresu zywota? Czy ktos wie czy skrzynka od AWX podejdzie do AFNa? U mnie na jałowym tez wszystko ok. Najlepszy test dla dwumasy to wrzucic piatke np. przy 50 km/h i przyspieszac z pedalem praktycznie w podlodze i jak sie bedzie rozpedzal bez telepania to dwumas ok. U mnie wlasnie nic nie trzesie jak tak zrobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Wykończony dwumas bedzie dawał o sobie znać przede wszystkim na biegu jalowym i podczas przyspieszania z dolnych biegów. Przypadek Dejfa to typowy przykład kończącej sie skrzyni. Przerabiałem to na własnym przykładzie. Pozdro a co ma sie w skrzyni konczyc ze bedzie powodowalo drgania ? bo zazwyczaj jak sie skrzynia konczy to wyje , koncza sie synchro albo zostajesz bez biegu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sleepknot 0 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Czy da sie to jakoś uratować? Uważam, że z pewnością tak. Pytanie tylko ile to bedzie kosztowało i czy przypadkiem nie lepiej będzie sie opłacało kupić drugą przekładnie. Skrzynia biegów Turdzi to zespół ruchomych wałków i zębatek które wiruja z dużymi prędkościami. Wałki osadzone są na łożyskach, które w pierwszych fazach kończenia się wyją (tak jak w kołach), następnie wyrabiaja się w nich bieżnie i dostaja luzów - stąd drgania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejf 2 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 U mnie nic nie wyje... Co zaobserwowałem to to, ze rano na zimnym silniku drgawki są dużo silniejsze ale nadal tylko w w/w przedziale obrotów. Przy przyspieszaniu nic sie nie dzieje, no moze delikatnie przy muskaniu gazu, ale przy mocniejszym pedale wszystko w normie. Czy mozliwe jest aby przyczyną tych drgań były przeguby wewnetrzne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sleepknot 0 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Nigdy nie spotkałem się z takim przypadkiem żeby przyczyną wibracji nadwozia były przeguby wewnętrzne. Mój kolo teraz walczy z podobnym przypadkiem w pasku. Autko laleczka, tyle że wibruje buda w niskim przedziale obrotów. Powymieniał poduchy, łączniki elastyczne wydechu itp. i nic nie pomogło. Dzisiaj w serwisie sprytny mechanik odkrył, że ma przestawiony rozrząd i jeden wałek nie jest zsynchronizowany tak jak powinien z resztą gratów. Robili mu ten rozrząd dzisiaj także jutro bede znał wynik. Dam oczywiście znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Solar_ 0 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Sleepknot doja koniecznie znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejf 2 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Prawdopodobnie w czwartek bede wymienial szklanki razem z wymianą map-sensora na ten od AWX to przyjrzę się wałkowi choc wątpię żeby tam było cos nie halo -> pali czy zimny czy cieply z pół obrotu.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sleepknot 0 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Tak jak obiecałem - piszę ;-) Po wymianie i regulacji rozrządu autko trzęsie mniej, ale niestety całkiem nie ustalo. Powiedzmy, że trzęsienie przeszło w wibracje ;-) W serwisie autko zostało dokładnie sprawdzone Vagiem i mechanior na podstawie analizy korekcji stwierdził, że jeden z pompowtryskiwaczy się kończy i może być to przyczyną tych drgań. Tyle. Jak coś mi sie jeszcze uodzi to podsune do wątku. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejf 2 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 U mnie końcówki wtrysków są nowiutkie, regulowane całe korpusy u Bogdana w Nadarzynie. Korekcje to 4 zera.Ten temat sadze ze odpada. Sklaniam sie coraz bardziej w kierunku skrzyni, bądź ewentualnie tej dwumasówki..ale to mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się