ranyjulek Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 Czy ktoś może mi powiedzieć, czy oryginalne sprężyny 1BE mogą współpracować ze zwykłymi amortyzatorami bez szkody dla nich?
_Solar_ Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 nic im sie nie stanie Choc mogą szybciej stracic swoją sprawnośc ale 1BE to nie duze obnizenie auta
ranyjulek Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Opublikowano 23 Maja 2010 Wiem, że nie duże I dlatego mi to odpowiada. Nie chcę bardzo niskiego auta, ale seryjne zawieszenie to przesada w drugą stronę
zgredek27 Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Daja rade z seryjnymi amorami choc wg ASO szly inne, krotsze amortyzatory. Niech Cie nie zwiedzie fakt ze 1be malo obniza...jest duzo sztywniej niz na 1ba
Cristoforo Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 amortyzatory nie były krotsze tylko o utwardzonym skoku
zgredek27 Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 amortyzatory nie były krotsze tylko o utwardzonym skoku Taki byl sens tego zdania...oczywiscie sam amortyzator nie jest krotszy.
ranyjulek Opublikowano 24 Maja 2010 Autor Opublikowano 24 Maja 2010 A więc jeśli założę same sprężyny to będą miększe od np. eibacha -40, czy mimo wszystko same sprężyny będą twardsze?
Kowi87 Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 A więc jeśli założę same sprężyny to będą miększe od np. eibacha -40, czy mimo wszystko same sprężyny będą twardsze? będzie dobrze, jak masz amory sprawne to będzie ze soba współgrac, ja mam załozone eibachy na seryjne z tym że od wersji sedan do avanta i jedynie co to tył nizej mi siadł
ranyjulek Opublikowano 24 Maja 2010 Autor Opublikowano 24 Maja 2010 będzie dobrze, jak masz amory sprawne to będzie ze soba współgrac Czyli generalnie lepiej założyć -40 zamiast 1be? Czy, jeśli eibachy są miększe, nie będzie ryzyka, że przy większym obciążeniu dobije seryjny amortyzator?
Kowi87 Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 będzie dobrze, jak masz amory sprawne to będzie ze soba współgrac Czyli generalnie lepiej założyć -40 zamiast 1be? Czy, jeśli eibachy są miększe, nie będzie ryzyka, że przy większym obciążeniu dobije seryjny amortyzator? przód nie dobił mi ani razu a tył mam do roboty bo mam załozone jak mówiłem amory i sprezyna od sedana, i teraz planuje zakupic na tył amory utwardzone bo jest miekki, a samych spręzyn na jedna os eibach niestety nie kupie :gwizdanie:
ranyjulek Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Opublikowano 25 Maja 2010 A próbował ktoś ze skracaniem seryjnych amortyzatorów?
zgredek27 Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 A próbował ktoś ze skracaniem seryjnych amortyzatorów? to znaczy?
ranyjulek Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Opublikowano 25 Maja 2010 Jeśli by obciąć tłoczysko w amortyzatorze to automatycznie będzie on krótszy, więc przy zastosowaniu sprężyny obniżającej o 40mm dalej mógłby mieć ten sam skok i nie będzie ryzyka dobicia.
Armi Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 A sprężyn nie próbowałeś skracać, ucinając zwój albo kupując zaciski? Masz audi a nie poloneza
leon29sj Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 ucinanie...ludzie... armistead powiedział najlepiej...to nie polonez.....allegro, ebay..i wszystko w temacie,pozdro
ranyjulek Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Opublikowano 27 Maja 2010 Ucinanie sprężyny a skracanie amortyzatora to jednak różnica. A jeżeli przy seryjnych amortyzatorach można zastosować sprężyny -40 to tym bardziej można je zastosować przy skróconych seryjnych, bo nie będą miały mniejszego skoku i nie dobiją. A pytam nie dlatego, żeby wydać jak najmniej kasy tylko żeby poznać wszystkie opinie . Generalnie chodzi mi o to, żeby moje auto nie wyglądało jak jakaś koza, ale też żeby nie było za twarde. Dlatego myślałem o obniżeniu go samymi sprężynami, żeby nie usztywniać go dodatkowo amortyzatorem. I nie chodzi mi o kwestie finansowe, bo jak wiadomo, co jest tanie to jest drogie .
Armi Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Powiem tak, samochody tuninguje sie po to zeby poprawic ich charakterystyke. Obnizajac auto samymi sprezynami charakterystyke zawieszenia i wlasciwosci jezdne sie psuje. I co z tego, ze audi bedzie ladnie wygladac jak bedzie sie fatalnie jedzic. Nikt nie powiedzial, ze prawdziwy tuning jest tani. Taki to jest agro - tuning.
zgredek27 Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 Nie czepiajcie sie tych polonezow bo to glupie jest...ciekawe czy jeden z drugim robiłby takie cuda w polonezach... bo ja nie Samochod nie jest wyznacznikiem czegokolwiek... :gwizdanie: Do meritum, uciecie nic Ci nie da, skok amortyzatora pozostanie ten sam, pomysl idiotyczny, niebezpieczny, w koncu zmieni sie sam wysokosc w samym amortyzatorze jego pracy. Takie pomysly zostaw w swojej glowie, oby tylko nikt od nich nie ucierpial, tak jak koledzy pisza, sprezyny tez mozesz obciac. Nie wiem dalej po co tak kombinujesz jak 1be z seria amorów normalnie pojezdzi....
ranyjulek Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Opublikowano 28 Maja 2010 No to wszystko już wiem . Będę uderzał w 1be. Dzięki wszystkim za porady
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się