sziney Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 witam, dziś zauważyłem że samochód zaczął zachowywać się dość dziwnie przy wciskaniu pedału gazu. mianowicie na 2 i 3 biegu dość wolno wkręcał się na obroty a przy 3000 strzał jakbym nitro włączył. Potem znów złapał notlaufa, wiec postanowiłem spojrzeć na kompa. Zrobiłem tylko log ze zwykłej przejażdżki i zaniepokoiły mnie pewne dane, ale proszę o rzucenie okiem i przekonanie się samemu c jest nie tak. Log robiony pospiesznie ale może chociaż jakieś światło rzuci na mogący pojawić się problem lub na taki który już jest. http://vaglog.rtnet.pl/rafalnedzi_13125.html PS jeśli stwierdzicie ze bezpieczne jest robienie kompletu logów to jutro takowe zrobię. Jeśli jednak coś jest nie tak proszę o cenne uwagi.
Sztomel Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 przeładowanie jak ta lala a potem tryb awaryjny - sięgnij do sztangi przy turbosprężarce i spróbuj ją opuścić ręką w dół - jeśli się nie da to jest zapieczona zmienna geometria w pozycji maksymalnego doładowania czyli sztanga wciągnięta maksymalnie w gruszkę. Na teście grupy 011 w trybie Basic Settings przypatrz się sztandze ale z pewnością sztanga nie będzie opadać w dół wcale lub tylko na około 2 mm. Jednym słowem demontaż turbo i czyszczenie jej zmiennej geometrii. Żadnych logów nie ma w tym konkretnym przypadku sensu robić bo i tak wiadomo czego problem dotyczy.
sziney Opublikowano 21 Maja 2010 Autor Opublikowano 21 Maja 2010 Dzięki wielkie za konkretną odpowiedź, jutro zajmę się tą sztanga i zdam relacje jak sprawa wygląda pozdrawiam
spanky Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 przeładowanie jak ta lala a potem tryb awaryjny - sięgnij do sztangi przy turbosprężarce i spróbuj ją opuścić ręką w dół - jeśli się nie da to jest zapieczona zmienna geometria w pozycji maksymalnego doładowania czyli sztanga wciągnięta maksymalnie w gruszkę. Na teście grupy 011 w trybie Basic Settings przypatrz się sztandze ale z pewnością sztanga nie będzie opadać w dół wcale lub tylko na około 2 mm. Jednym słowem demontaż turbo i czyszczenie jej zmiennej geometrii. Żadnych logów nie ma w tym konkretnym przypadku sensu robić bo i tak wiadomo czego problem dotyczy. Sztomel tutaj zczyszczenie turbosprezrki nic nie pomoze .... jak dla mnie winnym calego zamieszania jest czujnik cisnienienia doladowania G71 dla potwierdzenia diagnozy proponuje zrobic 011 i 011 bs [na jalowym]
przemik Opublikowano 22 Maja 2010 Opublikowano 22 Maja 2010 Czujnik cisnienia doladowania do wymiany - objaw podobny do tego przypadku: http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_prosze_o_analize_logow_tryb_awaryjny-t130238.0.html Pozdrawiam
sziney Opublikowano 22 Maja 2010 Autor Opublikowano 22 Maja 2010 Witam ponownie , tak jak poradził kolega spanky podsyłam dziś logi: statyczne 011 http://vaglog.rtnet.pl/rafalnedzi_13204.html oraz 011 BS http://vaglog.rtnet.pl/rafalnedzi_13205.html czy potwierdzają one wersję o tym iż to czujnik ciśnienia doładowania jest winien "niespodziankom" we wcześniejszych postach opisanym? Jeśli tak to może orientujecie się ile taki czujnik może mniejwiecej kosztować? widziałem ze jest on wkręcony bodajże na dwie śrubki jesli to jego zlokalizowałem , wiec chyba z wymianą nie było by większych problemów tak domniemam
spanky Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 logi potwierdzily diagnoze ... czujnik G71 do wymiany ...
sziney Opublikowano 14 Lipca 2010 Autor Opublikowano 14 Lipca 2010 Witam po długiej przerwie , pozostawiam wiadomość dla potomnych, iż faktycznie diagnoza była jak najbardziej słuszna. Po wymianie czujnika G71 auto od razu odżyło, teraz bardzo sympatycznie przyspiesza , a moc jest w pełnym zakresie obrotów. W związku z powyższym dziękuję panowie za pomoc, dzięki wam z pewnością zaoszczędziłem parę zł pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się