Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1.8TQ] kosmiczne problemy po VTECHU


podsi

Rekomendowane odpowiedzi

No i coraz więcej autek ma problemy po vtechu :drool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale rodzi się pytanie, jak sprawdzić jaką dobrali mieszankę?

Pojedziesz do Rogalika to się wszystkiego dowiesz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie sie wydaje ze ze nie tylko chipsy ale ta hamownia(v-tech krk) dziwnie dziala ...na ruskim sprzecie komputerowym ....

Działa tak, aby kazdy byl zadowolony, wykres sobie, a moc sobie :D:bicz2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z moich prawie 200KM w VTECH'u i 440Nm wyszlo 165KM i iecale 400Nm na hamownii Rogalowej - bez komentarza

wirtualne konie z Krakowa .... :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :) Przygoda z problemami zaczela sie po programie w VTECHU - niestety nie dostalem zadnej odpowiedzi na maila od nich, odnosnie moich problemow, wiec sklonilo mnie to napisaia tematu, zeby inni nie wpakowali sie w gowno. Za program, ktory byl robiony podczas akcji grupowego czipowania zaplacilem 700pln.

1. Wyciagneli tylko 170KM (seria wyszla 159KM), bo ponoc przeplywka byla wysrana, kupilem nowa, okazalo sie jednak, ze stara byla dobra, walnieta byla tylko cewka. Koszt 600pln za nowa przeplywke (niepotrzebnie)

2. Kopm po 2 miesiacach padl, byl nie podokrecany, zawilgocony i zasrany cyna na ukladach scalonych - koszt naprawy 800pln

3. po kolejnych 2 miesiacach auto zaczelo dymic, oddalem do mechanika i okazalo sie, ze przez zly skad mieszanki (AFR sporo ponad 14) wysralo sie 7 zaworów, jakies zapadki i mikropekniecia na glowicy!! koszt naprawy ok 3000 pln

podsumowujac - chcecie oszczedzac na czipsach? Prosze bardzo, ale przygotujcie sie na spore wydatki. U mnie wyjdzie to miedzy 4, a 5k pln.

Wiem, ze nie tylko ja mialem problemy, po czipsie u nich (inni mniejsze), ale nikt kasy, za to mi nie ma zamiaru wrocic.

Pozdrawiam

moze cie nie lubia :P

lipa niezla

ja naszczescie czipwalem u nich 3 auta i zero problemow z zadnym autem (opel astra II, a3, a4), ale moze mnie poprostu lubia

pozatym wyszlo mi 164 kunie (400NM) i do setki mam wg pomiarow (niestety stoperem) we 2 osoby na pokladzie okolo 8,2 (8,01 1 pomiar 8,51 2 pomiar 8,21 3 pomiar)

a z tego co kiedys wyczytalem pan alvaro po czipie na 174 bodajze kunie w warszawie, do setki wyszlo mu ponad 9 (9,5 chyba) wiec nie wiem, moze oszukuje hamownia moze nie, ja tam jestem happy :P i najwaniejsze (Boże uchowaj) zadnych problemow z autami

Proszę Cię o uzupełnienie profilu/poziek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na temat V-techu w sumie to nie mogę złego zdania powiedziec!

Zmieniałem oprogramowanie w kolejnej niuni i nie narzekam!

Dzis w Vtechu stała kogoś od Nas z klubu A4 srebrna B5 ( WSZ rejestracja ) wiec jednak jeźdzą tam ludzie.... kolejna ze Śląska tez była.....

Kazdy jest dobry i madry wtedy tylko by krytykowac innych...

Nie pisze tego posta by kogoś bronić lub komuś coś zarzucać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja coraz bardziej jestem NIE przekonany do tej hamowni gdyz z ich ustalen wynika ze zamast 125 mam 111 PS. Sprawdzalem swece przewodyt sa dobre wszystkie filtry prawie nowe i dodatkowo sprawdzalem cisniene na cylindrach i prawie we wszystkich jest 14 :) Takze ta hamownia cos oszukuje ...aha dodam ze mam 225/45/17 moze to mialo wplyw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm.....pamietaj jedno ze nowe Auto z fabryki ma 125 koników...... przez 10 lat mogły się rozbiec

ten temat chyba nie tutaj tak marginesie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po naszej dzisiejszej rozmowie Cuber, widze tylko 1 rozwiazanie - moze uda sie jednak zorganizowac "bój tunerow".

Prawie kazdy marudzi na kazdego, wiekszosc opowiada bajki i niestworzone historie o mocy, a efekty sa jakie sa. Ogarniamy temat?? Pomiary zrobi sie na jakiejs niezalezej hamownii, pewnie na ktorejs politechnice cos takiego maja!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm.....nie sadze Murzynku by to doszło do skutku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przejechałem 90k km na chipie chiptronica (VTG) i miałem ZERO problemów. Po 130k km przebiegu turbina dalej smigała jak złoto.

Tak więc od siebie mogę polecić VTG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :) Przygoda z problemami zaczela sie po programie w VTECHU - niestety nie dostalem zadnej odpowiedzi na maila od nich, odnosnie moich problemow, wiec sklonilo mnie to napisaia tematu, zeby inni nie wpakowali sie w gowno. Za program, ktory byl robiony podczas akcji grupowego czipowania zaplacilem 700pln

:polew::D :>

wybacz mój śmiech, ale to nie z Ciebie tylko z sytuacji

a to dlatego że wiem coś o tym i to bardzo dobrze przekonałem się na własnej skórze :afro:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co przeczytałem w pierwszym poście nasuwa mi jedną odpowiedź.

Jak się człowiek śpieszy to się diabeł cieszy.

Takie są skutki pracy, kiedy klient stoi nad głową i patrzy na robotę, a kolejka 20 chętnych dodatkowo pogania elektronika. Nawet luty mu wtedy nie wychodzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...