Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJL] Przerywa przy przyspieszaniu, gubi moc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie, szarpie podczas przyspieszania ( 1-2 krótkie szarpnięcia ). Przy każdym kolejnym pomiarze na hamowni ma coraz mniej mocy. To jest wykres z hamowni :

moc.th.gif

Ktoś ma jakieś teorie, co się może dziać? Czy w ogóle warto szukać usterki?

Opublikowano

Mam a raczej miałem tak samo, pojechałem do znajomego mechanika i powiedział że albo wtryski albo silnik dostaje za mało powietrza. Wróciłem do domu po drodze zahaczyłem o sklep kupiłem nowy filtr powietrza wymieniłem i już się nie "dławi" może to coś pomoże :notworthy:

Opublikowano

cewki umierają

Opublikowano

Kolego, zalezy jakie to przerywanie jest - jakby nie bylo iskry? Jakby nie palil ktorys z cylindrow, czy tez jakby nie dostawal paliwa? Moze tylko obroty spadaja lub zbyt wolno, nierownomiernie rosna?

Opublikowano

Kolego, zalezy jakie to przerywanie jest - jakby nie bylo iskry? Jakby nie palil ktorys z cylindrow, czy tez jakby nie dostawal paliwa? Moze tylko obroty spadaja lub zbyt wolno, nierownomiernie rosna?

Dokładnie tak, jak na załączonym wykresie na początku tematu.

Intercooler był zajeb*ny, został przeczyszczony, wyciąłem zaślepki z kratki w zderzaku (najprawdopodobniej po zeszłotygodniowej wymianie mechanik wstawił zderzak od benzyny bez turbo) i subiektywnie jedzie lepiej. W przyszłym tygodniu pojadę sprawdzić na hamownię czy faktycznie jest si.

Opublikowano

Witam,

Nie chcę zaczynać nowego wątku a mam podobny problem, po wymianie rozrządu stracił moc. Nie jest to już to samo auto co przed wymianą. Brakuje mu trochę kucy. Mechanik mówi, że to przepływomierz powietrza, że jest do wymiany - czy to może być to? Jak sprawdzić czy trzeba go wymienić? Pozdr. Dzięki

Opublikowano

Witam,

Nie chcę zaczynać nowego wątku a mam podobny problem, po wymianie rozrządu stracił moc. Nie jest to już to samo auto co przed wymianą. Brakuje mu trochę kucy. Mechanik mówi, że to przepływomierz powietrza, że jest do wymiany - czy to może być to? Jak sprawdzić czy trzeba go wymienić? Pozdr. Dzięki

jak spieprzyl rozrząd to niech go poprawi

co wyszło na VAG-u ?????

Opublikowano

Sam jeszcze nie podłączałem do kompa. Ale tam gdzie wymieniali rozrząd/Car serwis na Dąbrowskiego/ podłączyli i wyszło im że to właśnie przepływomierz, ale czy tak nagle mógł się zepsuć? Jak oddawałem był ok. Sprawdzałem przed kupnem samochodu, wszystkie błędy zostały wykasowane. Kupię na allegro interfejs i będę miał własny - nie bede musiał płacić za sprawdzanie.

Opublikowano

sprawdz wtyczke przy przepływomierzu,

moze zle jest załozona albo nie ma zabezpieczenia

Opublikowano

Slyszalem, ze po wymianie rozrzadu przez pseudo-mechanikow auta traca moc, ale dlaczego?

(wg mnie) Chodzi o napiecie paska - musi byc bardzo mocno, sztywno napiety, trzeba bardzo umiejetnie operowac napinaczem. :kwasny:

Dlatego lepej robic samemu, albo oddawac autko do specjalisty, a nie amatora.

Pozdr :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...