carpa84 Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 Witam ! Oto moja długo oczekiwana Audi Silnik i model jak w opisie wyżej, rok produkcji grudzień 2004 przebieg 104 tyś Wyposażenie : - kremowa skóra - nawigacja RNS-E - tempomat - xenon - klimatronk 2-strefowy - 6x Air Bag - pakiet komfort - podłokietnik przód i tył - elektryczne szyby przód itył - elektryczne i podgrzewane lusterka No i oczywiście skrzynia multi która dala znać o sobie ;( padł sterownik po miesiącu (zaś wydatek) ale czego sie nie zrobi dla Audiczki Oto kilka zdjęć : Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
jedrekx Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 ślicznie się prezentuje.. jakieś plany modyfikacji?
carpa84 Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Opublikowano 26 Maja 2010 - skrzynia na pierwszym planie ! - DVD w zagłówkach - przyciemnienie szyb
Bart-S Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Fajna. Tylko drewno mi się nie widzi - ale to już moje takie tam... Poza tym masz bi-xenon (niestety widać, że paruje jak każdy ) Co się stało ze sterownikiem skrzyni?
Magdalenah Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Faaajna też mam to drewienko ale u ciebie się lepiej prezentuje
carpa84 Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Opublikowano 27 Maja 2010 Co się stało ? dokładnie to nie wiem ! Migają na czerwono literki PRNDS , byłem w warsztacie specjalizującym się w skrzyniach automatycznych i po diagnozie stwierdzono ze to sterownik ! Ze względu że mieszkam w Hiszpanii a tutaj nie naprawiają sterowników to czeka mnie wymiana na nowy ! W przyszłym miesiącu jadę na wymianę także zobaczymy !
Madbar Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Piekne wnetrze. Ja mam tez w tonacji LE ale materiale, a w skorze wyglada lepiej niz u mnie. Aleto drewno to bym zmienil. U mnie jest kawa z mlekiem i pasuje wg mnie lepiej. Fajnie, ze multifunkcja w kierze. A telefon jest tylko w tym adapterze? Sprawdzales, czy masz bluetootha? Pozdro
carpa84 Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Opublikowano 27 Maja 2010 Nie, nie mam bluetootha ! A ten telefon (uchwyt) pójdzie na zewnątrz ! Bo tylko mi przeszkadza !
Bart-S Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Kolego carpa84 - usterka sygnalizowana trybem awaryjnym wcale nie musi oznaczać konieczności wymiany sterownika, a jeśli już to można go naprawić. W PL taka usługa kosztuje jakieś 800zł. Nie wiem czy masz taką możliwość ale zacząłbym od podpięcia się VAGiem do sterownika skrzyni i odczytania błędów - jeśli wrzucisz je na forum, powiem Ci co naprawdę dzieje się w skrzyni. Zawsze lepsze to niż wydać kupę siana na nowy sterownik - swoją drogą, ile chcą Cię wykasować za tę usługę? Jeśli nie masz dostępu do VAGa - może czas najwyższy zaopatrzyć się w coś takiego. Przyda się nie tylko do obecnej awarii ale także dla diagnostyk, kasowania błędów i zmiany kodowania innych modułów. Interfejs który wystarczy na początek to koszt 50zł. Jeśli od razu chcesz coś porządnego - trzeba wydać 300/400zł. Chętnie pomogę jeśli oczywiście będziesz tym zainteresowany. Zapraszam do bliższego zapoznania się z tematem multitronica http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_b7_multitronic_encyklopedia-t94996.0.html
carpa84 Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Opublikowano 28 Maja 2010 Kolego Bart-S wielkie dzięki za ponowną poradę ! Pisałem do Ciebie na gg jakieś 2 tyg. temu i mam już polecany kabel viakena . Widzę że masz niezły zawrót głowy z tymi "multitronikowacami" Oto błędy z Vaga 4 Faults Found: 17090 - Transmission Range Sensor (F125): Implausible Signal P0706 - 000 - - 17106 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0722 - 000 - Please Register/Activate 18201 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1793 - 000 - Please Register/Activate 17114 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0730 - 012 - Please Register/Activate – Intermittent Napiszę jeszcze że hiszpańscy "mechanicy" nie chcą naprawiać sterowników a sprawa wyciągnięcia i odesłania sterownika do polski kosztowała by mnie 28 euro za dzień postoju auta w warsztacie także nie mam wiele do wyboru ! A sterownik z wymiana + 5l oleju +adaptacja + nowy program 1400 Euro !!
Bart-S Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 Uhh! Jakaś okrojona wersja VAG-a, albo nie aktywowałeś - pozostałe błedy Ci "zakryło". Problem polega na tym, że usuniesz aktualną usterkę ale bez pozbywania się źródła problemu - strzelam, że masz sprzęgło 6 lamelowe (masz już VAGa - zrób printscreena w module skrzyni, zobaczymy co tam siedzi w Twoim aucie), zatem nowy sterownik znów się sypnie (średnio padają co jakieś 100tyś km). Na pewno pomoże fakt, że wgrają Ci nowszą wersję softu - jednak spokój miałbyś dopiero w momencie wymiany zespołu tarcz na 7 a to znacznie podniesie koszty (rozbieranie skrzyni, full wymiana oleju). W PL mógłbyś tanio zadbać o całość - 4000zł spokojnie starczy. Nie wiem tylko czy bierzesz pod uwagę opcję zjechania do kraju? W poniedziałek zadzwonię do firmy która naprawia sterowniki i zapytam ile zabrałaby im naprawa i odesłanie sprzętu - może jednak się opłaci. Znasz koszt samego sterownika w hiszpańskim serwisie?
carpa84 Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Opublikowano 28 Maja 2010 Nowy sterownik w Hiszpanii 842 euro , w Sserwis bo też się pytałem 3 994,00 zł także w Polsce teraz drożej wychodzi ! Największy mój problem polega na tym że nikt mi nie wyciągnie tego sterownika a już tym bardziej nie włoży ! Jeden nawet z "mechaników" mówił ze można olej przez chłodnice wlać także chyba mnie rozumiesz . Zrobię jutro screena o którego prosisz z Vaga którego mi wysłałeś w niedziele na meila . Pozdrawiam
Bart-S Opublikowano 29 Maja 2010 Opublikowano 29 Maja 2010 Jeśli możesz zapytaj ile skasowali by za zmianę sprzęgła na 7 lamel z dynamiczną wymianą oleju (oczywiście w skład operacji powinna wejść także aktualizacja softu i adaptacja). Chciałbym to porównać do polskich cen...
carpa84 Opublikowano 29 Maja 2010 Autor Opublikowano 29 Maja 2010 W przyszłym miesiącu będę w serwisie to się zapytam i napiszę . Oto log z Vaga zrobiony dziś rano VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 LJ Component: 1,9l R4 EDC G000AG 5934 Coding: 00001 Shop #: WSC 06325 WAUZZZ8E05A124088 AUZ6Z0D0342276 No fault code found. Address 02 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 910 155 C Component: V30 01J 1.9l PD RdW 3220 Coding: 0000001 Shop #: WSC 63351 4 Faults Found: 17090 - Transmission Range Sensor (F125): Implausible Signal P0706 - 000 - - 17106 - Transmission Output Speed Sensor (G195): No Signal P0722 - 000 - - - Intermittent 18201 - Transmission Output Speed Sensor 2 (G196): No Signal P1793 - 000 - - 17114 - Incorrect Gear Ratio P0730 - 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 4529 Coding: 04259 Shop #: WSC 06435 1 Fault Found: 00526 - Brake Light Switch-F 36-10 - Open Circuit - Intermittent Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 AC Component: A4 Klimaautomat 1424 Coding: 00000 Shop #: WSC 06325 No fault code found. Address 09 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 279 F Component: int. Lastmodul RDW 0517 Coding: 00011 Shop #: WSC 06325 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 N Component: Lenksáulenmodul 0611 Coding: 02042 Shop #: WSC 06325 No fault code found. Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 930 T Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D42 Coding: 00101 Shop #: WSC 00001 WAUZZZ8E05A124088 AUZ6Z0D0342276 No fault code found. Address 37 ------------------------------------------------------- Controller: Note: Excessive Comm Errors Address 45 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 951 177 Component: Innenraumueberw. 0804 Coding: 00001 Shop #: WSC 00000 No fault code found. Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 BC Component: Komfortgerát T3B 1512 Coding: 06986 Shop #: WSC 06325 4 Faults Found: 01616 - Signal Wire to Interior Monitor 49-10 - No Communications - Intermittent 00962 - Alarm via. Tilt Sensor 35-00 - - 01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - - 00955 - Key 1 35-10 - - - Intermittent Address 55 ------------------------------------------------------- Controller: 4Z7 907 357 Component: dynamische LWR D09 Coding: 00060 Shop #: WSC 06325 No fault code found. Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: Note: Excessive Comm Errors End ------------------------------------------------------- Czy to wystarczy ? A tak przy okazji to czy mógłbyś zerknąć czy coś jeszcze siedzi w mojej A4 prócz sterownika . Z góry wielkie dzięki
Madbar Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 Czesc carpa84, Widze, ze w grupie trzeciej- Hamulce masz blad wlacznika swiatel stopu. 1 Fault Found: 00526 - Brake Light Switch-F 36-10 - Open Circuit - Intermittent To moze byc oznaka wysiadania tego wlacznika. Najczesciej jego usterka charakteryzuje sie tym, ze nagle bez powodu wlaczaja sie swiatla stopu i swieca, az nie wcisniesz i nie puscisz pedalu hamulca. Audi zmienilo konstrukcje tego wlacznika i nowy juz nie psuje sie tak.cena w ASO 50 PLN. Wymiana jest prosta i opisana tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_wymiana_czujnika_swiatla_stopu-t70537.0.html. Co do innych bledow to warta wrzucenia do ulubionych jest strona: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Fault_Codes Tu mozesz znalezc wytyczne do bledow, ktore wyrzuca VAG. Prawdopodobne przyczyny i sposoby usuniecia.
Bart-S Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 Bartek opisał Ci już sposób na pozbycie cię błędów dot. sterownika ABS.. Jeśli chodzi o skrzynię - najprawdopodobniej uszkodzone połączenie elektryczne czunika zakresu jazdy F125. To o czym wcześniej rozmawialiśmy - koszt naprawy 800zł trzeba zlutować połączenia na nowo). Jutro dam Ci znać ile potrwałoby to z wysyłką - może jednak będzie się opłacało zostawić auto w serwisie na te kilka dni
carpa84 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2010 Sterownik wyciągnięty Wysłany do polski ! W przyszłym tygodniu powinien już być z powrotem . I jeszcze tylko wsadzenie i zalanie olejem a tego boje się najbardziej
GILI Opublikowano 20 Czerwca 2010 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Sterownik wyciągnięty Wysłany do polski ! W przyszłym tygodniu powinien już być z powrotem . I jeszcze tylko wsadzenie i zalanie olejem a tego boje się najbardziej spokojnie nie jest tak źle
carpa84 Opublikowano 5 Lipca 2010 Autor Opublikowano 5 Lipca 2010 Sterownik wsadzony ! Wszystko już ok .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się