ribon Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 Witam Mam pytanie odnośnie wtrysków w moim silniku AWX. Otóż dzisiaj robiłem pełne logi i z ciekawości zacząłem przeglądać niektóre grupy w VAGu zaraz po odpaleniu. Temperatura płynu chłodniczego była 13 stopni. Zauważyłem ciekawą dla mnie rzecz w grupie 13 gdzie można sprawdzić korekcje wtrysków. Wiem że wszystkie logi robi się na gorącym silniku >80C i zawsze jak patrzyłem na ta grupę to korekcje w moich wtryskach były od 0.0-0.1 nawet do 1.4-1.5max (po regulacji rozrządu trochę się to poprawiło ale i tak szczególnie pierwszy pompowtrysk ma za dużą korekcje). Dzisiaj pierwszy raz patrzyłem na kompletnie zimnym silniku i jakie było moje zdumienie gdy zobaczyłem że na wszystkich 4 pompowtryskach korekcje byly od 0.0 do 0.1 czasem przez chwile wszystkie miały 0.0. Do tej pory myślałem że czeka mnie regeneracja wtrysków bo planuje zachipować auto w sierpniu i ta sytuacja dała mi do myślenia że to może nie koniecznie pompowtryski są winne takim korekcjom jakie mam na gorącym silniku(skoro korekcja synchronizacji rozrządu pomogła troche to może coś innego ma również na nie wpływ np temp paliwa albo temp zasysanego powietrza). Także chciałbym zapytać czemu korekcje na zimnym były prawie zerowe a jak skończyłem robić logi dynamiczne to wyglądały tak (silnik mial 89.1st): Grupa: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13710.html Dane auta: passat AWX, przebieg 189900km, 2003r. Pozostałe kompletne logi: Dynamiczne: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13711.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13712.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13713.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13714.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13715.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13716.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13717.html Statyczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13718.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13719.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13720.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13721.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13722.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13723.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13724.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13725.html BS: Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13726.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13727.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/1sylwek_13728.html Pozdrawiam Sylwek
vauxhall95 Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 Korekcje sprawdza sie na wpelni rozgrzanym silniku,na zimnym inna temperatura paliwa dlatego tak sie dzieje
Lishoo Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 Gdy olej w silniku jest zimny to jest bardziej gęsty i przy okazji bardziej uszczelnia, gdy jest ciepły to może ciut mniej uszczelniać i stąd mogą być takie różnice w korekcjach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się