prostacz Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Heh no wlasnie.No nic wybiore sie jutro do aso i zapytam co i jak.A wymienili ci to od reki czy auto stalo troche? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jajo! Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Oni nawet tego nie widzieli, mimo że wcześniej miałem większą naprawę - łącznie z całym wachlarzem czujników (o dziwo czujnik poziomu oleju był ok). Śledzie nawet nie zdjęli plastikowej pokrywki na silniku. Dopiero jak poczytałem trochę na forum, zdjąłem pokrywę i zobaczyłem, że rura była przerwana dokładnie w tym samym miejscu, (jak na zdjęciu które załączył Gregorypeck). Kropki oleju były widoczne na dużej rurze po lewej stronie (przy filtrach powietrza, etc.) Poprawiłem więc opaską uciskową (również widnieje na fotce), bo oryginalna część sama w sobie nie styknie i jak na razie nie widziałem kontrolki szmat czasu. W najlepszym razie od wymiany do wymiany zejdzie ze stanu MAX do połowy lub 3/4, ale nie zakwiczy. Ciągle obserwuję... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horas91 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Rura 06B103211H Pierścień uszczeln. N90467301 Koszt na mojej fakturze to 145,52 i 10,08 Z tym, że ja mam najbliżej do serwisu VW więc tam to zamawiałem a wymienił mi znajomy mechanik za przysłowiowe piwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jajo! Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 No i wszystko się wyjaśniło Wymiana za piwo, hehe - żeby wszystko było takie łatwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horas91 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 No i wszystko się wyjaśniło Wymiana za piwo, hehe - żeby wszystko było takie łatwe Jak on potrzebuje coś przy kompie zrobić no to robię ja. Nie zamawiajcie samej rury(Odmy), bo na jej końcu jest uszczelka(Zielonego koloru ) Jeśli stara uszczelka jest pęknięta, to nici z wymiany, więc dla pewności lepiej dołożyć te 10 zł. No i tak jeszcze napiszę, że ten serwis VW jest droższy niż serwis Audi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jajo! Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 U nas też drogo - a teraz jak robią Audi, VW, Skodę i Subaru to poczuli się bogami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prostacz Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Rura 06B103211H Pierścień uszczeln. N90467301 Koszt na mojej fakturze to 145,52 i 10,08 Z tym, że ja mam najbliżej do serwisu VW więc tam to zamawiałem a wymienił mi znajomy mechanik za przysłowiowe piwo Czyli rozumiem ze wystarcza te dwie czesci?Rowniez mam peknieta odme w tm samym miejscu co gregorypeck ,wczesniej tego nie widzialem bo byla olepiona czarna tasma i nie zwrocilem na to uwagi,gdy ja odkleilem okazalo sie ze odma jest cala urwana! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jajo! Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Hehehe - klasyka Co włókno nie połączy, taśma zalepi na amen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prostacz Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Moze i tak ale olepilem odme narazie prowizorycznie dokladnie tasma a kontrolka nie gasnie ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horas91 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Moze i tak ale olepilem odme narazie prowizorycznie dokladnie tasma a kontrolka nie gasnie ;( Może w twoim przypadku, jest problem z kontrolką która jest uszkodzona? Bo tak jak wcześniej pisali, wystarczy podnieść maskę na chwile i powinna zgasnąć, ale zaraz później zapalić się od nowa jeśli nie masz oleju, masz pękniętą odmę itd. Nie wiem czy pomoże, ale spróbuj podnieść maskę i odkręcić ten korek od wlewu oleju(poczekaj 2 min) i zamknij, właściwie nie powinno to nic zmienić, ale spróbuj. W serwisie VW czekałem 3 dni na części, więc musisz uzbroić się w cierpliwość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prostacz Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 czesci juz mam,zreszta zawsze mam na "juz" i jutro jade na wymiane odmy(chociaz watpie aby mialo to cos wspolnego z kontrolka oleju).Na vagu nie pokazuje zadnych bledow ani na liczniku ani na silniku weic kontrolka chyba ok.Faktycznie po odniesieniu maski zgasla kontrolka ale czekalem chyba z 5 min.Co gorsza mam teraz oleju grubo ponad staan bop dolewalem nie potrzebnie tak duzo.co radzicie?spuscic troche oleju zeby zostalo prawie max ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horas91 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 czesci juz mam,zreszta zawsze mam na "juz" i jutro jade na wymiane odmy(chociaz watpie aby mialo to cos wspolnego z kontrolka oleju).Na vagu nie pokazuje zadnych bledow ani na liczniku ani na silniku weic kontrolka chyba ok.Faktycznie po odniesieniu maski zgasla kontrolka ale czekalem chyba z 5 min.Co gorsza mam teraz oleju grubo ponad staan bop dolewalem nie potrzebnie tak duzo.co radzicie?spuscic troche oleju zeby zostalo prawie max ? Jeśli możesz to trochę bym upuścił, tylko jak spuścić trochę? No więc na pewno wiemy, że kontrolka gaśnie, pytanie teraz dlaczego ciągle się zaświeca w twoim przypadku? Jak będziesz coś wiedział to daj znać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregorypeck Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Olej mozna odessac wezykiem przez wlew oleju - w kazdym warsztacie powinni to zrobic. BTW: wymien sobie przy okazji czwornik laczacy odme z dolotem i daj na zlaczeniach zaciski - to tylko dodatkowe 35zł a moze pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prostacz Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 ktory to czwornik?teraz mi piszecie jak juz bylem w aso W moim przypadku akurat pierwszy raz sie zapalila a wczesniej bylo ok.dodatkowo dzis zdarzylo mi sie ze odpalilem silnik a obroty spadly i zgasl odpalilem znowu i ok.. sam juz nie wiem o co chodzi z tym silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregorypeck Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 nr 11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prostacz Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 a jaki numer tego trojnika jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregorypeck Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 a jaki numer tego trojnika jest? 06b103235g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaxus Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Witka po przerwie... Ktoś rozsądnie umie wytłumaczyć mi jedną rzecz: 1200km autostrady i prędkości 160-180km - stan oleju ledwo drgnie 300km po górkach - ubywa 200ml ;> Jak to mozna wytłumaczyć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horas91 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Witka po przerwie... Ktoś rozsądnie umie wytłumaczyć mi jedną rzecz: 1200km autostrady i prędkości 160-180km - stan oleju ledwo drgnie 300km po górkach - ubywa 200ml ;> Jak to mozna wytłumaczyć ? Właściwie to jest dziwny silnik, wszyscy to już zdążyliśmy zauważyć. Większe obciążenie silnika? Musi ciągnąć się pod górkę(Ale to by nie miało sensu bo mocy ma wystarczająco) Po górkach nie jeździsz zwykle na 5 biegu a raczej na 3-4 więc może chodzi tutaj o przełożenia? Ale proszę też o wypowiedzenie się kogoś obcykanego w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaxus Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 no ja rozumiem dziwny silnik ale przeciez gdzieś ten olej znika ? i tu pytanie czy zostaje spalany ? Jeśli tak to czemu w górkach a nie przy jeździe 160-180km ? Ja bym obstawiał ze jest takie ciśnienie ze gdzies ten olej spitala... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się