radek4359 0 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Ostatnio mialem remont silnika, szlif płasczyzny, nowe pierścienie uszczelki, przejechałęm pierwsze 400 km dolałem litr oleju pozniej przejechałem nastepne 400 i znów litr, mam wlany Mobil 10W40, Silnik ALT 2.0, jezdzę na paliwie 95, czy da się coś z tym zrobić ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kred 0 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 moze ci korka nie dokrecili. to nie jest normalne - jedz na poprawke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbojna 3 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Ostatnio mialem remont silnika, szlif płasczyzny, nowe pierścienie uszczelki, przejechałęm pierwsze 400 km dolałem litr oleju pozniej przejechałem nastepne 400 i znów litr, mam wlany Mobil 10W40, Silnik ALT 2.0, jezdzę na paliwie 95, czy da się coś z tym zrobić ?? No to niezle, napewno czytales na temat tego silnika, przyczyn moze byc wiele. No ale az tyle i to po remoncie? Nie masz zadnego wycieku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek87 0 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 litr na 400 km bez porządnego dymienia z rury oznacza najpewniej wyciek. coś musi kapać pod auto po przestanej nocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbojna 3 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 litr na 400 km bez porządnego dymienia z rury oznacza najpewniej wyciek. coś musi kapać pod auto po przestanej nocy Te silniki nie koniecznie kopca, z reguły chyba pobierają spore ilości oleju i zero kopcenia.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_ILES 1 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Kolego to nie zuzycie oleju, tylko wyciek. Kwestia ustalenia czy wewnetrzny czy zewnetrzny. Na moje oko - zewnetrzny (chyba remont silnika robil ktos odpowiedzialny, i uszczelke pod glowica zalozyl poprawnie). Trzeba zdjac plyty spodnie, podniesc auto, zobaczyc - jaka jest sytuacja. Powycierac wszystko do sucha, wyczyscic i pojezdzic, aby zaobserwowac skad cieknie. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek4359 0 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 No na podłoge nic nie wycieka, mam plytki w garazu i sucho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aramir 0 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 kolego sprawdź kierownice powietrza i odmę !!!!!!!!...... dokładnie poczytaj sobie na innych postach jak ... Ogólnie właśnie kupiłeś sobie dość dziwny egzemplarz silnika, czyli ALT ... My wszyscy mieliśmy lub mamy przejścia z nim, ale głowa do góry ... Podstawą jest sprawna kierownica i odma ... A i podstawą jest odpowiedni poziom oleju , czyli zawsze utrzymuj na max ... Olej zawsze sprawdzaj po wyłączeniu auta i odczekaniu przykładowo 10min... Nigdy nie czekaj kilku godz. wówczas pomiar jest nie wiarygodny .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek4359 0 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 no jednak k0opci niezle, caly wydech mam czarny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tigy 1 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 a jak z parametrami jezdnymi - zużycie paliwa, osiągi, przyspieszenie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraka 4 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 wiem ze pierscienie musza sie ulozyc ale to cza zrobic wiecej niz tysiac km..moze panikujesz za wczesnie,na nowych pierscieniach auto bierze olej przez jakis czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
udy 3 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 wiem ze pierscienie musza sie ulozyc ale to cza zrobic wiecej niz tysiac km..moze panikujesz za wczesnie,na nowych pierscieniach auto bierze olej przez jakis czas eeee niby czemu :mysli: :mysli: , pytam z ciekawości nie neguję wypowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraka 4 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 tak bylo np z moja fiescina pare lat temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yelo 0 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 A ja mam taki magiczny post, polecam się zapoznać http://www.a4-klub.pl/smf/b6_alt_czy_to_normalne_ze_zjada_tyle_oleju-t53061.0.html;msg869092#msg869092 oczywiście nie mogę obiecać, że pomoże, ale przy tych kosztach myślę, że warto spróbować. Z ciekawości, czy była mierzona kompresja na cylindrach przed remontem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek4359 0 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 tak byłą mierzona i przed remontem na 1 cyl bylo 4 na drugim bylo 6 na trzecim 4.5 a na czwartym cos 8 albo 6 nie pamietam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akism 0 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Widzę,że ten silnik sprawia ludziom troszkę problemów.Mało,że to praktycznie nie jeździ to jeszcze wpiepsza często olej.Mnie jak na razie nie bierze,ale już nigdy nie kupię auta z tak słabym silnikiem..to nieporozumienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_ILES 1 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Dla Ciebie 2.0 ALT nie jezdzi? Nie wiem kolego, ale moze wozisz babcie ze soba? Ja jezdze sam, i musze powiedziec, ze moze torpeda to to nie jest, ale jak przycisne, to nie ma zartow... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tigy 1 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Masz doj*b* silnik .... u mnie w zakresie 1000 - 2000 obrotów śmiga jak ta lala - w fotel wgniata ... poradziłbym poczytać na forum o problemach i odkryć przyczynę ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregorypeck 3 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 cholera... to ja chyba faktycznie mam cos nie tak. u mnie jest w kratke - jak odpale i zaskoczy to potem idzie jak burza, ale jak nie zaskoczy to muł jakich mało. Na dodatek czasem trzesie budą na jałowym. Sprawdzalem VAGiem i wszystko OK. Poradzcie cos. Swiece niedawno wymienialem - moze to cewki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yelo 0 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 W kwestii problemów z osiągami polecam hamownię. Sprawa groszowa, a rozwiewa wątpliwości, czy coś jest nie tak czy tylko dany kierowca ma wyższe wymagania co do osiągów... Znam takich, co im 2.5TDI 180PS nie idzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się