alvaro Opublikowano 24 Lipca 2007 Opublikowano 24 Lipca 2007 jak co roku wojsko upomina się o mnie a jako że studia rzuciłem 2 lata temu (jeszcze rok temu w kit zapisałem się znowu aby WKU dało mi spokój) kończą mi się pomysły... jestem rolnikiem ale gdy chciałem skorzystać z tego prawa parę lat temu to panowie w WKU powiedzieli mi że już nie ma takiej możliwości... więc prośba do was macie jakieś pomysły ?? bo jeszcze będzie tak że zamiast na zlot letni pójdę w KAMASZE...
Wihajster Opublikowano 24 Lipca 2007 Opublikowano 24 Lipca 2007 przyjedziemy do ciebie na przysięge A4-kami
alvaro Opublikowano 24 Lipca 2007 Autor Opublikowano 24 Lipca 2007 piotr1602 a weź mnie nie denerwuj ja do żadnego woja się nie wybieram...
pet3r Opublikowano 24 Lipca 2007 Opublikowano 24 Lipca 2007 szkola policealna -> gabinet dyrektora -> $$ za wystawienie zaswiadczenia a noz widelec sie uda, kilku moich kolegow z tego skorzystalo
Wihajster Opublikowano 24 Lipca 2007 Opublikowano 24 Lipca 2007 piotr1602 a weź mnie nie denerwuj ja do żadnego woja się nie wybieram... nie panikuj,to tylko 6 miechów
Gość MorgothV8 Opublikowano 24 Lipca 2007 Opublikowano 24 Lipca 2007 uciekaj z tego głupiego kraju albo jakieś lewe zaswiadczenie jak juz napisano powyżej
taktuś Opublikowano 24 Lipca 2007 Opublikowano 24 Lipca 2007 Pewnie szóstka dzieci i ty jako jedyny żywiciel rodziny nie wchodzi w grę....hmm albo np może akurat dwójka twoich braci rodzonych jest aktualnie w Iraku/Afganistanie, pewnie też nie wchodzi w grę...hmm no to tylko żółte papiery a może taty / wujka kolega z lat młodzieńczych jest obecnie szefem WKU, pewnie też nie.... ja po latach pobyt w syfie wspominam z rozrzewnieniem( wiosna`91-jesień`92), moja fala to była wiosna ile poligonów zwiedziłem...drzew swoim BWP połamałem... wódki wypiłem. choć tam będąc, podłamka też mnie chwytała