adasko2412 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Witam od dłuższego czasu mam problem z uporczywym stukaniu prawdopodobnie w kolumnie kierowniczej, wahacze mam wszystkie ok a także końcówki drążków. Stukanie jest dopiero i to dziwne na równej nawierzchni i prostych kołach a nie na dziurach. Jak jeździłem na zimówkach tego nie było jak tylko zrobiło się ciepło czyli 18 stopni wtedy zaczął się problem już nie mam pojęcia co to może być proszę o pisanie jak ktoś to już przeszedł. a pzrypomne ze rok temu w wakacje było to samo tylko przez zimę miałem spokój.
dziadek Opublikowano 4 Czerwca 2010 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Stuka lub przestaje w momencie zmiany kół z tego co piszesz to chyba logiczne co jest powodem - koła na których stuka :gwizdanie: (felgi krzywe lub opony dobite tzn np z guzami)
adasko2412 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2010 niby tak, ale kola z tylu przełożyłem na przód i jest to samo ale zimą tez czułem ale tylko parę (może z dwa razy) a teraz jak się zrobiło trochę cieplej to jest masakra. jeszcze miesiąc temu na tych samych oponach było normalnie. Rok temu było podobnie jak ciepło to czułem mocniej jak chłodno to prawie wcale.
A-rek Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 piszesz ze koncowki drazkow sprawdziles, a same drazki zostaly sprawdzone :?: sprawdz poziom plynu w zbiorniczku wspomagania i czy nie ma gdzies wyciekow z przekladni kierowniczej.
adasko2412 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2010 samych drążków nie sprawdzałem tylko końcówki. A płyn w zbiorniczku jest w normie i żadnych wycieków tez nie ma. powiedzcie jak sprawdzić ten drążek
A-rek Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 powiedzcie jak sprawdzić ten drążek ty zlap dlonia za ta czesc za koncowka, a przed oslona gumowa, a druga osoba niech rusza kierownica w prawo i w lewo. jesli bedziesz czul stuki to znaczy, ze drazek do wymiany
adasko2412 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2010 aha dobra dzięki tak zrobię. napisze jak już sprawdzę. [br]Dopisany: 05 Czerwiec 2010, 08:56_________________________________________________sprawdzałem dziś te drążki i delikatne stukanie wyczuwałem, ale dziś już nie było takiego uporczywego jak wczoraj stukania. dzisiaj przejechałem tylko 20 km. a wczoraj 200km[br]Dopisany: 05 Czerwiec 2010, 22:11_________________________________________________wymieniłem drążki i jest to samo dalej stuka jak stukało, tylko dla mnie jest dziwne ze jak samochód się rozgrzeje temp powietrza jest duża (powyżej 18 stopni) to dopiero zaczynają się te stuki jak tylko temp. otoczenia spadnie do 16-17 stopni ucicha. nie wiem od czego to może zależeć. proszę o pomoc
A-rek Opublikowano 11 Czerwca 2010 Opublikowano 11 Czerwca 2010 wymieniłem drążki i jest to samo dalej stuka jak stukało, tylko dla mnie jest dziwne ze jak samochód się rozgrzeje temp powietrza jest duża (powyżej 18 stopni) to dopiero zaczynają się te stuki jak tylko temp. otoczenia spadnie do 16-17 stopni ucicha. nie wiem od czego to może zależeć. proszę o pomoc moze plyn jest kiepski i jak sie rozgrzeje to traci swoje wlasciwosci smarne i slychac stuki w maglu albo po prostu sa zbyt duze luzy na maglu
adasko2412 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2010 a jeżeli są już te luzy na maglownicy to czy można je jakoś zredukować czy już nic się nie da zrobić?
harley22 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Magiel można regenerować kosz ok 500 zł. Ale jak nie ubywa płynu wspomagania i nie ma dużego luzu to szkoda sobie głowy zawracać.
A-rek Opublikowano 16 Czerwca 2010 Opublikowano 16 Czerwca 2010 a jeżeli są już te luzy na maglownicy to czy można je jakoś zredukować czy już nic się nie da zrobić? jesli nie masz nigdzie wyciekow i plyn nie ubywa to na maglu jest taka sruba ktora mozesz zredukowac minimalnie luzy
kamil25 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Opublikowano 16 Czerwca 2010 witam i podlacze sie pod temat poniewaz u mnie wystepuje to samo i jest to bardzo denerwujace a zarazem dziwne ze w zime byl spokój. pomocy!
Tiger017 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Pewnie luzy na maglu kolego albo krzyżaki na wałku kierownicy
Miszka82 Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 podpinam się pod temat, objawy - przy lekkim skręcaniu kierownicą w lewo i w prawo (w taki sposób jak sprawdza się luzy - takie bujanie kierownicą lewo prawo ) słyszę delikatne stuki bez znaczenie czy w lewą stronę czy w prawą, co to może być ?
A-rek Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 podpinam się pod temat, objawy - przy lekkim skręcaniu kierownicą w lewo i w prawo (w taki sposób jak sprawdza się luzy - takie bujanie kierownicą lewo prawo ) słyszę delikatne stuki bez znaczenie czy w lewą stronę czy w prawą, co to może być ? na zapalonym czy wylaczonym silniku :?:
Miszka82 Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 podpinam się pod temat, objawy - przy lekkim skręcaniu kierownicą w lewo i w prawo (w taki sposób jak sprawdza się luzy - takie bujanie kierownicą lewo prawo ) słyszę delikatne stuki bez znaczenie czy w lewą stronę czy w prawą, co to może być ? na zapalonym czy wylaczonym silniku :?: nie ma znaczenia :gwizdanie:
honzik07 Opublikowano 1 Września 2010 Opublikowano 1 Września 2010 panowie a mozecie wrzucic jakas fotke gdzie jest ta sruba i jak sie tam dostac
A-rek Opublikowano 2 Września 2010 Opublikowano 2 Września 2010 panowie a mozecie wrzucic jakas fotke gdzie jest ta sruba i jak sie tam dostac jesli chodzi ci o srube na maglu to dostaniesz sie do niej tylko od spodu auta po zdemontowaniu oslony
sanox20 Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 Koledzy podłączam się do tematu. Mam wymienione wszystkie wahacze, końcówki drążków kierownieczych, na krzyżaku luzu nie widzę (jeśli to czemu się przyglądałem jest krzyżakiem ), na maglu wycieków nie ma, a coś mi głośno stuka w układzie. Im mocniej ruszam kierownicą, tym mocniej stuka. Nieważne czy na zgaszonym, czy zapalonym silniku. Już opadam z sił bo mechaniory nie mogą stwierdzić co to jest . Czy rzeczywiście tak mogą stukać same drążki kierownicze? Bo ich jeszcze nie ruszałem...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się