wektor2121 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 koledzy tak jak w temacie prosze o sprawdzenie błędów problemy z autem spowodowane tymi błędami to ciężko pali po uzyskaniu 90 stopni czujnik g62 był wymieniony na nowy i problem nadal występuje proszę o pomoc VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4 Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 018 BM Component: 1,9l R4 EDC G000SG 2115 Coding: 00002 Shop #: WSC 01317 1 Fault Found: 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-00 - - Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 1J0 907 379 G Component: ABS 20 IE CAN 0001 Coding: 03304 Shop #: WSC 01317 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 3B1 907 044 B Component: CLIMATRONIC V 1.0.0 Coding: 01000 Shop #: WSC 01317 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 1J0 919 881 D Component: KOMBI+WEGFAHRS. MM0 V16 Coding: 00142 Shop #: WSC 00000 Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0W0351689 1 Fault Found: 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 1J0 959 799 AH Component: 4E Zentral-SG Komf. 0001 Coding: 04097 Shop #: WSC 01317 2 Faults Found: 00929 - Locking Module for Central Locking: Front Passenger Side (F221) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 00934 - Electric Window Motor: Rear Left (V26) 62-10 - No or Incorrect Adjustment - Intermittent Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 1J0 035 186 C Component: Radio 0001 Coding: 01401 Shop #: WSC 01317 No fault code found. End ------------------------------------------------------- zmienilem temat na bardziej trzymajacy sie kupy/Przemo
antonio Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 czujnik temperatury do wymiany (ten prawej strony w głowicy jak stoisz przy otwartej masce)
antonio Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 ale czy napewno ten wymieniłeś co trzeba?
wektor2121 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2010 dowiem sie bo to nie moje auto ale właściciel mowił ze wymieniał i to jest dobre ze jak skasowalem błedy i przeskanowałem auto nie bylo nic rozgrzalem i zgasilismy auto i nadal problemy z odpalenmiem tylko ze juz nie zdążyłem z vagowaniem bo bateria padla w kompie jutro sprawdze
wektor2121 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2010 a moze tu problem lezy po mudule komfortu musze mykac do pracy odezwe sie po 22
antonio Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 a moze tu problem lezy po mudule komfortu musze mykac do pracy odezwe sie po 22 nie
Sztomel Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 problem ciężkiego uruchamiania silnika nie leży w czujniku G62 tylko jest to niestety wina oprogramowania a konkretnie map startowych sterownika silnika, który to problem uaktywnia się przy słabym akumulatorze lub słabo kręcącym już rozruszniku. Błędy dot. czujnika G62 i G2 spowodowane były zapewne tym, że ktoś próbował uruchomić ciepły silnik po wypięciu wtyczki od tych czujników. Po skasowaniu pewnie już się nie pojawią. O przyczynach ciężkiego uruchamiania ciepłego silnika i metodach niwelowania tej przypadłości jest na necie sporo już napisane.
spanky Opublikowano 9 Czerwca 2010 Opublikowano 9 Czerwca 2010 tak jak napisal Sztomel , bardzo czesta przypadlosc silnikow montowanych poprzecznie ... ale korekcja mapy dawki startowej rozwiaze problem ...
wektor2121 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2010 Wielkie dzięki za pomoc jutro przekaże cenne informacje. Faktycznie coś wspominał że mechanik mu wypinał wtyczkę od czujnika i dlatego błędy i niby że palił dobrze ale ile w tym prawdy jutro zbiorę więcej informacji i zobaczę czy coś się nowego pojawiło.
spanky Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 nic nowego sie tutaj nie wymysli ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się