Pietka Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Hej, wiele juz powiedziano o klockach na tym forum ale mam nadal wątpliwosci- co rozsadnego do 312mm tarcz ( oryginalne audi ) ? samochod mocny ( 240 KM ) wiec maja byc porzadne ale ... nie chce zadnych twardych piszczacych itp. zarazem rozsadne cenowo ( oryginalne sa drogie ). Co polecicie ( maja miec czunijk zuzycia ). Drugie pytanie - jaki zaklad - wiem ze to prosta operacja ale juz na tylu prostych sie przejechalem ( rowniez z wymiana klockow ) ze jestem pelen obaw. Jaki zaklad w wawie polecicie do prostej wymiany klockow ? Widzialem w polecanych Megacar ale tam glownie ludzie wymieniali rozrzady itp. Dzieki !
Dev Opublikowano 10 Czerwca 2010 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Hej, wiele juz powiedziano o klockach na tym forum ale mam nadal wątpliwosci- co rozsadnego do 312mm tarcz ( oryginalne audi ) ? samochod mocny ( 240 KM ) wiec maja byc porzadne ale ... nie chce zadnych twardych piszczacych itp. zarazem rozsadne cenowo ( oryginalne sa drogie ). Co polecicie ( maja miec czunijk zuzycia ). Drugie pytanie - jaki zaklad - wiem ze to prosta operacja ale juz na tylu prostych sie przejechalem ( rowniez z wymiana klockow ) ze jestem pelen obaw. Jaki zaklad w wawie polecicie do prostej wymiany klockow ? Widzialem w polecanych Megacar ale tam glownie ludzie wymieniali rozrzady itp. Dzieki ! pierwsza sprawa to proponuje wyskoczyc z 312-ek, za mocne masz auto i przejśc na minimum 320mm, poprawa skutecznosci hamowania bedzie znaczna, o tyle tez musisz pomyslec druga sprawa to taka, ze klocki mozesz wymienic sobie sam, potrzebujesz śrubokręt i imbus 7 no i trzeba wcisnąc tłoczek w zacisku, niewprawnej osobie zajmie to jakąś godzinkę ile kasy chcesz wydac na klocki ????? jeżeli chcesz zostac przy 312-ach to musisz zapoda lepszy klocek np FDSP wydaje mi sie że zwykły klocek bedzie zbyt słaby to Twojego auta
Pietka Opublikowano 21 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2010 Ok ale zmiana tarcz = zmiana zaciskow - a nie chce rzeźby ... nie ukrywam iż przerabiałem różne "poprawki" w pasku ( passacie ) i jakoś w tym nie bardzo mi się chce Powiedz mi proszę co i gdzie kupić bo jakoś ostatnio wypadłem z obrotu !
Dev Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 witam popytam moze ktos bedzie mial do oddania interesuja Cie same zaciski, czy z tarczami I klockami ?
siemian Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 wymieniaj na 320. nie ma się co zastanawiać. Jedyny słuszny wybór (poza 345 i w góre) :)
kamilsmok Opublikowano 27 Czerwca 2010 Opublikowano 27 Czerwca 2010 Witam. Proponuje klocki hamulcowe steinhof. Dystrybutor MARTEC. KLocki przetestowałem wcześniej na oplu astrze oraz na Audi A6 2.5 tdi (180 PS). Zdały test na 100%. Teraz w mojej B7 również założe tej firmy .KLocki dużo tańsze o ATE , nie piszczą przy hamowaniu i nic nie dzieje się z tarczami. Nie widze senu w zakadaniu obłędnie drogich klocków i niepotrzebnych wymianach tarcz, ponieważ są to drogie sprawy, a nie o to tu chodzi .
siemian Opublikowano 27 Czerwca 2010 Opublikowano 27 Czerwca 2010 widocznie turlasz drposa. Nie uwierze że jakiekolwiek hamulce w tym rozmiarze mogą w ogóle hamować...
ardek Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Witam, ja serwisuje swój A4 w Megacar. Jestem bardzo zadowolony. Wcześniej miałem golfa i tez serwisowałem w Megacar, na golfie zrobiłem rozrząd, klocki i tarcze itd. Jak masz czas podjedz do nich i pogadaj albo pogadaj z nimi przez telefon i oni czy powiedzą jakie masz opcje. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się